צבי 4000
דרך אגב המקום שיש לעבור בקטעי המרוץ לא באים לפי סדר הספרים אלא לפי סדר אקראי שאני בוחר

מרוץ האלים חלק 1

צבי 4000 04/12/2013 790 צפיות 9 תגובות
דרך אגב המקום שיש לעבור בקטעי המרוץ לא באים לפי סדר הספרים אלא לפי סדר אקראי שאני בוחר

"המרוץ האדיר עומד להתחיל" קרא הכרוז באצטדיון של הר אולימפוס."כל המשתפים מתחילים מנקודת ההזנקה של הר אולימפוס ואז הם צריכים לעבור כמה וכמה מלכודות עד שהם מגיעים אל השער שמעביר אותם הישר לקטע המרוץ הבא" כל המשתפים נכנסנו לתוך למכוניות שלהם."כעת בוא נשמע מה יש לארס שהוא אחד המתחרים במרוץ לומר לפני המרוץ"."אני הכי מהיר ואף אחד לא יצליח לעבור ובטח לא לפני שהוא מתפוצץ" אמר ארס,"כעת בוא נשמע מה יש לאפולו לומר."המכונית שלי הכי מגניבה אז אחר כך כשאני אזכה בפרס הגדול שאף אחד לא יבוא לי בבכי" אמר אפולו."עכשיו בוא נשמע מה יש לארטמיס להגיד."אז ככה אל תאמינו לאח שלי הוא תמיד אומר שהוא יזכה בפרס ובסוף הוא לא זוכה וחוץ מזה אני שולטת"."אז קודם לאחר ההזנקה האלים צריכים לעבור את מלכודת החצים אחר כך את עיקול האבדון שמוביל הישר לטרטרוס אחר כך את המדרון התלול והמושלג ואז הם צריכים לשרוד מעבר בתוך מפל גועש של מים ואז לפני השער את הלהבים המסתובבים שיכולים לחתוך הכל"."אז מתחרים להתניע מנועים" קרא הכרוז לאחר שכל האלים אמרו את מה שיש להם לומר ונכנסנו למכוניות."היכון" הוא קרא."צאו" וכל האלים יצאו מקו הזינוק.


תגובות (9)

רוצה דמות מגניבה של אלה שאני המצאתי כדי לפלפל קצת את העניינים?

04/12/2013 10:12

אולי בעונה הבאה אם יהיה

04/12/2013 10:15

שם: ארורה
רקע: היא הבת הסודית של האדס (הוא לא יודע שהיא הבת שלו) ונימפה בשם רוריה, אחרי שאמא שלה מתה, ארורה גודלה בידי זאבים, היא למדה להיות חלק מהלהקה, דבר עוד דבר שמקשה את ההשתלבות שלה בחברת האנשיים.
מראה: שיער לבן עין אחת ירוקה ואחת כחולה, עור חיוור, לרוב היא מתגלה כילדה בת בערך 12 אבל היא הרבה פחות תמימה ממה שהיא נראית, גם בתור ילדה היא מלחיצה בדרך כלל היא לובשת שמלה, חומה-לבנה של ילדות.
https://drive.google.com/file/d/0B80wjxzlzKA8clVOZ2dXcFh0dEU/edit?usp=sharing

תכונות אופי: משוגעת מלחיצה ערמומית חכמה מטעה מפחידה סדיסטית היא תמיד מדברת לאט ובקול מלחיץ כמו בובה מכושפת מסרט אימה מפחיד נורא, נוהגת לשיר לעצמה שיר ילדים, וגם אותו היא שרה לאט לאט
כמו שני פרחים
דילידילי
נלבש גלימה, מלך אני
דילידילי
את המלכה, בחלומי
דילידילי
בחלומי, כל זה היה
דילידילי
ב ח לו מי

כוחות: שולטת באנרגיה, יכולה לרכז את האנרגיה מכל בעלי החיים והצמחים מסביבה לכדורים מתפוצצים קטלניים, יש לה את היכולת לקרוא מחשבות, ולתקשר אם רוחות. אבל היכולת האמיתית שלה היא מה שהיא מכנה כוח המריונטות. זאת אומרת לשלוט בשריריהם של אנשים ולגרום להם לזוז כמו שהיא רוצה, היאלא יכולה לגרום לאדם לזוז בצורה משכנעת באמת, אבל יכולה לגרום לו להגיד מה שהיא רוצה. בתור ילדה היא נהגה לשלוט בעכברושים ולגרום להם לשחק תפקידים במין מופע קטן. החיסרון שלה הוא שיש לה נטייה להפסיק דברים באמצע כאילו היא שוכחת מה היא עשתה תוך כדי שהיא עושה את זה, והעובדה שהיא לא הכי מבינה מה הולך סביבה, היא חיה בעולם קטן יציר השיגעון שלה. היא יכולה פשוט לעצור באמצע קרב ולהחליט שהיא עייפה, או להחליט שמישהו נורא מעניין אותה ולרגל אחריו במשך שנים, בני אדם הם דבר מרתק בעניה אבל היא לא ממש מעריכה או מבינה אותם, מבחינתה הם לא שונים מאותן חולדות שנהגה לשחק בהן, וכך גם אלים, היא לא אלימה מטבעה אבל אי אפשר לדעת מה ירגיז אותה מעבר לכל דימיון ומה יעשה אותה מאושרת, היא לא הורגת בקלות דעת כמו רוב האלים, היא חושבת אל האם מגיע לאדם למות או לא הבעיה היא שאי אפשר לדעת מה השיקולים שלה, היא לעולם לא תהרוג אפילו נמלה בלי סיבה, ושוב פעם היא לא רואה איך זאוס עצמו שונה מאותה נמלה, וגם לא איך היא עצמה נבדלת מהעכברושים שבעליית הגג.
נשק: לרוב היא משתמשת בכוחות שלה אבל יש לה חרב ענקית
ודברים משניים: היא תמיד מחזיקה ורד אדום ביד, אם היא הורגת מישהו היא מניחה את הוורד ביד שלו.

04/12/2013 10:22

שתהיה מן דמות רקע כזו או משהו, אם בא לך…

04/12/2013 10:23

מגניב! התחלת! רק תשתמש יותר בנקודות ופסיקים, זה יוסיף הרבה :)
-קדימה ארטמיס!-

04/12/2013 10:24

תמשיך

04/12/2013 10:24

אם היא שולטת באנרגיה אז למה לא קראת לה אלת האנרגיה הרי הסיפור הוא רק על אלים
וזה מרוץ לא סיפור רגיל.

04/12/2013 10:28

כן אבל נגיד שתופיע מדי פעם ותנסה לחבל במרוץ או משהו, אם אתה רוצה.

04/12/2013 11:25

בסדר

04/12/2013 11:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך