מבצע BAH1 // פרק 2
ג'ייק לא האמין למשמע אוזניו. כולם מחאו לו כפיים, גם אם בהיסוס, וקונור וטראוויס שוד, מדריכי ביתן הרמס, הריעו לו בהתפעלות. כירון הנהן לעברו של ג'ייק, וקרא מבעד להמולת המדריכים: "אם כך, ג'ייק מייסון יבחר שני מתלווים אליו למסע עד מחר במדורה, והם יצאו לוושינגטון הבירה!"
למחרת, ג'ייק התעורר, והביט סביבו בבהלה. חצויים רבים (שממש לא היו אחיו של ג'ייק) התקהלו סביבו, נדחפים אחד לדברי האחר. "ג'ייק, תבחר בי למבצע!" קראה אחת מהבנות מביתן הקטה. "אין מצב! מייסון, תבחר בי!" צעק מישהו מביתן ארס. החבורה סביב מיטתו התווכחה, צעקה ואפילו קללה, וג'ייק חשב שהוא עומד להשתגע. "דיי!" נשמעה צרחה, וכולם השתתקו והפנו את מבטם אל ניסה, אחותו של ג'ייק. היה לה גוף שרירי, בדומה לילדי הפייסטוס, ושערה היה אסוף בבנדנה אל מאחורי ראשה. היא לבשה חולצת מחנה כתומה שעליה נכתב "מחנה החצויים", מכנסי ג'ינס משופשפים ונעלי ספורט אדומות. "צאו מהביתן, חבר'ה, ג'ייק לא יבחר באף אחד מכם לפני שיתקלח!" החצויים מחו ומלמלו באכזבה, אבל ניסה ועוד כמה ילדים מביתן הפייסטוס גרשו אותם החוצה. "תודה," אמר ג'ייק בהקלה. חבריו לביתן הנהנו, והוא הלך להתקלח.
אחרי מקלחת, ג'ייק הרגיש רענן, ויצא החוצה. כולם היו כבר בחדר האוכל, אבל לפתע הוא הרגיש משיכה בחולצתו, ולאחר מכן הוא עמד פנים מול פנים עם מישהי. מישהי יפה. היה לה שיער שחור גלי, שהיה אסוף בקוקו מאחורי ראשה. עיניי הענבר שלה ברקו מביטחון עצמי רב, והיא הייתה צנומה ונמוכה מג'ייק בכמה סנטימטרים, אבל היא לא הייתה חלשה. היא אחזה בחולצתו של ג'ייק בכוח כזה, שהוא חשב שהחולצה הכתומה הולכת להיקרע מעל חזהו. "תקשיב, ג'ייק, אני רוצה לצאת למסע חיפושים כבר הרבה זמן." אמרה. "אומ- תראי, זה לא בדיוק מסע חיפושי-" התחיל, "לא אכפת לי!" קטעה אותו, "תבחר בי לצאת איתך למבצע, אוקיי?" אמרה, והבעתה הנחושה הבהירה שהיא לא מוכנה לקבל סירוב. ג'ייק הנהן, והנערה עזבה את חולצתו. "דרך אגב, אני אלכס פביאן, בת אפולו." היא פנתה לחדר האוכל, משאירה את ג'ייק המום וסמוק יחד.
היום המשיך כרגיל, למרות ההצקות של החניכים. כשהגיע הזמן למדורה, אחרי ארוחת הערב, כירון שאל: "ובכן, חניכים, ג'ייק מייסון בחר את שני שותפיו למבצע BAH1?" כולם נעצו את מבטם בג'ייק. "כ-כן. בחרתי בקייטי מביתן דמטר," תשואות קלות עלו מביתן דמטר, "וב… אלכס מביתן אפולו."
תגובות (0)