התקווה האחרונה פרק 25: הפלישה ליוון ותחילת הסוף
<אביעד> אחרי הקרב עם הטיטאנים המשכנו עוד כמה קילומטרים עד שראינו את יוון וכעבור כמה דקות הצבא שלנו כבר היה על אדמת יוון. פתאום ראינו צבא של מפלצות שהסתער לעברנו."להצמיד מגנים" פקדה ריינה בול כשצבא המפלצות התנגש במגנים ונהדפו אחורה. כבינו את הרובוטים והצטרפנו לקרב. קפצתי על אחד הענקים ונעצתי את חרבי בראשו ואז הפלתי ענק אחר ושאבתי את כוח החיים שלו בעזרת טורפי האדס. בניתים גייסון ופרסי נלחמו בענקים בני גאיה וקרטר הרג גריפון(ממתי יש גריפונים במיתולוגיה היונית). ואז ראיתי את כאוס מסתער עלי ובקושי הצלחתי להתחמק ממנו. "רק עכשיו החלטת להצטרף" שאלתי. כאוס מצידו שלף חרב והסתער. חסמתי לו את המכה והצלפתי בו אבל הוא נעלם והתגלה כמה מטרים מהמקום שבו הוא עמד לפני כמה רגעים. "אני אחסל אותך ואשלח אותך למעמקי טרטרוס" אמר כאוס וזימן כדור של אש סגולה שאותה השליך עלי. התחמקתי מהאש הסגולה ושלחתי ברק שפגע בו אבל נראה שלכאוס לו נגרם שום נזק. שלפתי את אגרופי הרקולס ונתתי אגרוף הישר בפרצוץ של כאוס אבל זה רק הרגיז אותו. כאוס הצליח להפיל אותי על הרצפה."תגיד שלום למוות שלך" כאוס הניף את חרבו ואז קרן אור פגעה בכאוס והעיפה אותו עד שלא ראיתי אותו." מישהו הזמין קרן אור בפרצוף" שאלה איילת."תודה" אמרתי. "זה עדין לא נגמר" הזהיר יונה ואכן כאוס הסתער במהירות וכמעט שהצליח לפגוע בנו לולא פרסי שהכשיל אותו. "זה בטח כאב" אמר פרסי ואז התחמק מהצלפה של כאוס ונחת לידי. גייסון הגיע בריצה ושלף חרב ופרנק שלף כידון. כאוס שלף חרב ואמר: "עכשיו מתחיל הקרב האחרון".
תגובות (4)
וווווו! שני פרקים מוקדשים לי! אני עוד מעט אעלה פרק של אין אפשרות להתחבא.
ותמשיך.
נו, תמשיך כבר!!!! (כן, אני גם יודעת ללחוץ על אנשים)
אני אמשיך מחר
יאלה, מחר, תמשיך!