התקווה האחרונה פרק 20
<אביעד> הרקולס היה חזק יחסית לבן אנוש רגיל אבל זה לא אומר שאי אפשר לנצח אותו. חסמתי את אגרופני המתכת שלו והצלפתי בו עם החרב שלי. המכה העיפה את הרקולס הישר לתוך מבנה רומי אבל הוא קם והסתער שוב. הוא קפץ והטיח את אחד האגרופים באדמה והאגרוף שיחרר גל הדף שמוטט עוד מבנה רומי. שלפתי את טורפי האדס ושילחתי בו מערבולת של רוחות רפאים ואז השלכתי עליו כדור של אש שכנראה שרף לו את הפנים."אתה הצלחת לעצבן אותי מאוד" אמר הרקולס ולקח אבן. הוא השליך אותה עלי וחתכתי את האבן לשנים" אתה יודע שבכל שניה אני יכול לרסק לך את הצורה" אמרתי ואז זימנתי ברק אדיר והשלכתי אותו על הרקולס. הוא היה כזה מופתע שהברק פגע בו בעוצמה אדירה והוא קרס על הרצפה. "זה כל מה שיש לך" היתגרתי בו אבל מסתבר שהוא לא השתמש אפילו בחלקיק מהכוח שלו כי אז הוא הרים בנין שלם "עכשיו תראה את מלוא כוחי" הוא אמר והשליך את הבנין עלי אבל הבנין פגע במקום שבו עמדו יונה ואיילת. יונה הצליח להתחמק אבל איילת לא הספיקה. כשראיתי את איילת מוטלת על הרצפה זעמתי כול כך עד שאמרתי להרקולס: "גם אני לא השתמשתי בכל הכוח שלי עד עכשיו" ובמילים האלה תקפתי את הרקולס והחרב ננעצה לו בבטן. הוא כשל וניסה לתקוף אבל תפסתי לו באגרוף ובמאמץ קטן הצלחתי לקרוע מעליו את אגרוף המתכת. הלבשתי על היד שלי את אגרוף המתכת ונתתי להרקולס אגרוף כל כך חזק עד שהוא עף גבוה. קפצתי עד שהגעתי להרקולס ואז נתתי לו אגרוף חזק והוא נפל למטה במהירות של מטאור. ואז הוא הצטעק כשנעצתי בו את חרב האלים וכרתתי לו את הראש.
תגובות (0)