צבי 4000
אם אף אחד לא מגיב אני לא ממשיך את הסיפור

התקווה האחרונה פרק 14

צבי 4000 08/09/2013 796 צפיות אין תגובות
אם אף אחד לא מגיב אני לא ממשיך את הסיפור

<אביעד> עצה שלי אם אתם עמודים בפיצוץ שעוצמתו כשל פצצה גרעינית: אל תכבו את המגן לפני שגל ההדף מתפזר. הייתי צריך להתאמץ כדי שהמגן לא יקרוס פתאום. אחרי כמה דקות הורדתי את המגן וזו היתה טעות כי אז כאוס הצליף עם חרבו. נסוגתי כמה צעדים אחורה והחרב פיפסה אותי בכמה מטרים. "אפילו פיצוץ של פצצת אטום לא הצליח לעצור אותו" אמר קרטר. "אז מה כן יעצור אותו" שאל יונה. "אף דבר לא יכול לעצור אותי" שאג כאוס. פתאום קרן אור פרצה מכיון איילת ופגעה בכאוס כל כך חזק שהוא עף והתרסק על האדמה. "מתברר שיש נשק חזק מכאוס" היא אמרה בעודה מחזיקה רובה גדול. "מאיפה השגת את הרובה" שאלתי. "לא יודעת איך הנשק הגיע אלי" אמרה איילת. כאוס הצליח לקום והסתער עם חרבו. שלפתי את חרב האלים וחסמתי בקושי את המכה. תקפתי אותו ונעצתי את חרב האלים ברגלו והוא צעק מכאב ואז קפצתי ושסיעפתי את בטנו של כאוס והוא נפל אבל מיד קם. הוא זימן כדור אש סגול והשליך אותה על יונה שהסיט אותה עם כדור מים. קרטר צמח לדמות לוחם ותקף את כאוס במהירות. בזמן שכאוס הניף את חרבו קרטר תפס בחרבו של כאוס והעיף אותה עד שהיתה מחוץ להישג ידו ואז תקע את חרבו בבטנו של כאוס כל כך חזק שהוא צעק מכאב ונסוג כמה צעדים אחורה. "לסגת" כאוס צעק וכל המפלצות ברחו על נפשם. כאוס העיף בי מבט אחרון ואז נעלם בענן של אש סגולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך