The Fox
*סאטיר - יצור מיתולוגי (יווני D:) הנראה כמו תיש, ובן אדם.
בגלל שלא פירטתי בכלל.. מידע: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%90%D7%98%D7%99%D7%A8
**הרה - אלה יוונית.

יהיה מעניין!
תודה לעוזרים שנרשמים D:

הטרטרוס, סיפורו של ניאו. הרשמה-הקדמה.

The Fox 07/10/2013 1416 צפיות 61 תגובות
*סאטיר - יצור מיתולוגי (יווני D:) הנראה כמו תיש, ובן אדם.
בגלל שלא פירטתי בכלל.. מידע: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A1%D7%90%D7%98%D7%99%D7%A8
**הרה - אלה יוונית.

יהיה מעניין!
תודה לעוזרים שנרשמים D:

"הוזמנתי.. לאולימפוס?" שאלתי ברעד את הסאטיר*. מה עכשיו כבר עשיתי?
כל החודש האחרון, לא עשיתי כלום. מלורי גם ככה בפנימייה, ארטו נמצא במקום מסוים בניו יורק, ורק אני תקוע בבית. עם הסאטיר, כמובן.
הוזמנתי כבר פעמיים לאולימפוס, פעם ראשונה כשדי עצבנתי את הרה*, ופעם שנייה.. כשהתחצפתי לאיזה אל שאני לא זוכר, בשני המקרים ויתרו לי, כי הייתי עוד צעיר.
אך אבי, האדס, לא אמר דבר, לא מתייחס אליי, אף פעם. כמובן שאני יודע שאף אחד מהאלים לא מתייחס לילדים שלו. הלוואי, שמישהו היה קם ועושה מעשה. שמישהו, היה מפסיק את זה, תמיד חשבתי לעצמי.
אנחנו הילדים שלהם בכל זאת, לא?
הרהרתי למשך כמה שניות, וקולו המהיר של הסאטיר העיר אותו.
"ניאו."
הרמתי את ראשי במהירות, ובחנתי את הסאטיר בעיניי האפורות. קרניים ארוכות גדלו מראשו המתולתל והחום, זקן קטנטן בצבץ מסנטרו, עינויו החומות והגדולות בהו בי.
הוא לבש על גופו חולצת טריקו לבנה, רגליו היו חשופות, פרווה חומה כיסתה אותם ובמקום רגליים, פרסות שחורות נקשו בעצבנות על רצפת העץ.
הוא גלגל את עיניו,"ניאו."
חזרתי למיקוד, והזזתי את ראשי מצד לצד. לפעמים זה קורה לי, אני 'נבלע', ולא שומע דבר, לא רואה דבר. רק חושב, אני ועצמי.
"כן?" שאלתי בתמימות, והבטתי מאחורי כתפו. אמי המודאגת נשענה על משקוף הדלת, מצחה חרוש בקמטים, וקמט אחד בין העיניים. פיה היה קפוץ, ועיניה היו רופפות.
"אתה בא איתי," הוא הבהיר כל מילה, "עכשיו."
לא נשאר לי לעשות דבר, מלבד לבוא איתו. משכתי את כתפיי באדישות, אפילו שבלבי מעט פחדתי. צחקתי על עצמי, אני לא חלש. אני בן האדס. אני רגיל להיות בצרות.
שמעתי את הסאטיר נאנח בהקלה, הוא נקש בפרסתו על הרצפה, וערפל לבן אפף אותי.
עיניי צרבו מהערפל, ותחושת חנק עלתה במורד גרוני. הכל היה לבן, עננים לבנים עטפו אותי, חנקו אותי. עצמתי את עיניי במהירות, ידיי נקפצו לאגרופים.
כאשר פקחתי את עיניי, מצאתי את עצמי באולימפוס.
עמדתי על מדרכת שיש שמנצנצת באור השמש, גנים גדולים גדושי פרחים בצבעי הקשת, שיחים בצורת אריות, ינשופים ונשרים. בתים גדולים, שבקדמתם עמודי שיש לבנים וגבוהים שמחזיקים את החלק הקדמי, לכל בית היה סמל מיוחד, או משהו שונה מהשאר.
ברחובות לא הסתובב אף אחד, וזה היה מוזר. בדרך כלל יש פה עשרות אנשים, אם אפשר לקרוא להם בכלל אנשים.
הבטתי לצדי, הסאטיר עמד שם, חודר בי במבטו. גלגלתי את עיניי.
"הולכים?" צחקקתי בזלזול והתחלתי ללכת בפסיעות קטנות לכיוון הבניין העצום, עמודים לבנים מלאים בציורים של גיבורי יוון, ניצבו בכניסה, דלת גדולה עשויה עץ לבן ועליה כתובות ביוונית עתיקה נישאה מעל. רצתי בשיא המהירות, וחלפתי על פניי כמה חפצים שהיטשטשו בשדה ראייתי כשרצתי.
הסאטיר החל לרוץ אחריי, הפרסות נוקשות בקצב אחיד על הרצפה, אחרי כמה שניות הוא נראה לידי, מקפץ בקלילות על פרסותיו.
האותיות על הדלת נראו בהתחלה לא ברורות, בלי משמעות. אבל המילים החלו להסתדר לאט לאט בראשי. שמתי לב במיוחד למשפט אחד שנכתב בדיוק באמצע הדלת, באותיות זהובות וגדולות.
'ברוך הבא לשער האלים..' נכתב שם, והמשך היה לא ברור, מחוק.
הסאטיר הופיע לצדי, מביט באדישות על הדלת, הוא דפק על הדלת בקול נקישות מסוים.
הדלת נפתחה.

סורי על הסופר-הקדמה.
בקיצור, אני צריכה כמה דמויות!
מגניבות אבל.
הדמויות שאני צריכה:
חמישה בנות/בנים חצאי אלים.
ואחד בן תמותה, בן/בת.

נא למלא את זה:
שם מלא:
גיל (בין 12 – 18):
מראה:
אופי:
הורה אל (מי ההורה האל שלו._.):
עבר/רקע:


תגובות (61)

שם: תהל לאבין
גיל : 17 וחצי
מראה : שיער חום חלק גלי , עיניים חומות אבל עמוקות כאלו , רזה , גובה ממוצע , אוהבת להיות עם שיער פזור , היא עושה קוקו רק כשממש חם לה והיא עצבנית , יש לה גומה בצד שמאל , יודעת לעקוץ אנשים כשצריך , אוהבת לרקוד , זה ממש כל החיים שלה..
היא חכמה , אבל לא אוהבת ללמוד … אמיצה , יכולה להתחצף למורים , יש לה חברה הכי טובה שהם כמו אחיות ממש…
(האופי מעורבב עם המראה )
אמא שלה : אלת האהבה או הרה (שכאילו ידידה הכי טובה של ניאו )
עבר : אמא שלה תמיד מצפה ממנה שתיהיה כמוה ולא לטובתה , היא לא יודעת מה הכי טוב בשביל תהל , ועושה טעיות , ותהל מוותרת לה עד שהיא עושה משהו ממש גדול שתהל רבה איתה הרבה ממש….
מקווה שתצרפי אותיי :)

07/10/2013 12:20

יאיאי אני אוהבת מיתולוגיה יוונית אני יודעת אליה הכל!!!

אז ככה
שם: לאורה
גיל: כמו של הדמות שלך
מראה: (אני לא הולכת לפי פרסי ג'קסון, היא מיוחדת) שיער שחור מתולתל וקצר, עיניים אפורות כסערה וחדות כעיני איילה, עור חיוור.
אופי: חכמה מאד מאד, צינית, טובה במילים, משכנעת, שכולה, רצינית, בוגרת, אחראית, חשדנית, מרדנית, הרפתקאנית, לא נפתחת בקלות. ודעתנית.
הורה: אתנה (אלת החכמה, הצדק,המלחמה, האמנות, החוקים, מתמטיקה, ומיומנויות הלחימה)
עבר: נולדה ביו יורק. אביה היה מהנדס מצליח בעל חברה משלו, הם היו ביחסי אב ובת קרובים במיוחד כי אחרי אתנה הוא לא מצא אף אישה אחרת. אך הוא התחיל לשקוע בעבודה וחלה. מספר חודשים אחרי כן הוא נפטר והשאיר את לאורה אם דודה המשונה שלא היה לו ממש אכפת ממנה. היא התחילה לדאוג לעצמה.

07/10/2013 12:21

דבר 1, אם אשתמש בה, כנראה אשנה את השם..
דבר 2, אני צריכה לדעת מה האופי שלה -,-
דבר 3, קראת פרסי ג'קסון? כי אם לא.. -,-

07/10/2013 12:22

ווווהוווו גבי!
מפציצה בדמויות מגניבות!
ואני ישנה לה את השם טוב..?

07/10/2013 12:22

בבקשה על תשני את השם של לאורה אני ממש רוצה להשתמש בו!!

07/10/2013 12:22

למה לא אוהבים את השם לאורה???

07/10/2013 12:23

כי זה לא מתאים לסיפור… ':-|

07/10/2013 12:23

:( טוב שנייה אני אחשוב על שם אחר..

07/10/2013 12:24

תחברי לג'מייל.

07/10/2013 12:25

שם:אילנה
גיל: מה שצריך
מראה:שיער בלונדיני עם פסים בצבע ירוק וורוד, עיניים ירוקות שמתחלפות לאדומות כשהיא כועסת, עור די חיוור.
אופי: חכמה, מצחיקה, רצינית כשצריך, אוהבת לחשוב עד הסוף ולא לפעול מוקדם מידי.
הורה: אפולו.
עבר: אמא נהרגה בתאונת דרכים כשהייתה בת שש, ומאז היא בבית יתומים עד שהגיע למחנה.
מקווה שתוסיפי אותי ^^
את יכולה לשנות משהו אם צריך ^^

07/10/2013 12:26

אני משנה שמות.. אני רוצה שמות לא כאלה.. אמיתיים.
כמו במשחקי הרעב, פרסי ג'קסון..

07/10/2013 12:27

אז ככה משפר אפשרויות:
אנדרומדה (נלקח מהמיתולוגיה)
דלפי
ניילו
טריטונה (טרי) (ואני מביאה שמות אמיתיים!!)
מוירה

07/10/2013 12:28

ואני לא יכולה להיות במייל עכשיו. המחשב שלי לא ממש עובד ובמחשב האחר אחותי תרצח אותי אם אני אתחבר למיייל…

07/10/2013 12:31

דלפי? באמת -,-?
דלפי זה בכלל זאת שמנבאת לא?
טרי – טונה חחחחחחחחחחחחחחחח
אנדרמודה, נשמע טוב, קיצור – אנדרי.
ניילו, קצת מוזר ._. אבל חמדמד.

בקיצור, אני יקח את אנדרומדה!
יאי גבי שעושה דמויות מאגיבות!

ותכנסי כבר לג'ימייל -,-

07/10/2013 12:32

אני לא יכולה…ומה רע במוירה? ודלפי עדיין נשמע מגניב.
ואנדורומדה זאת אהובתו של פרסאוס אז אני מסכימה.
נתתי את רשותי להמשיך.

07/10/2013 12:33

שם מלא: איה רואן
גיל (בין 12 – 18): 16 ו3 חודשים
מראה: שער כסוף, עניים תכולות צלולות,נבונות ונותנות הרגשה שהיא יודעת משהוא נסתר מהעין, עור לבן עם צלקת קטנה במעלה הזרועה.
לובשת בדרך כלל חולצה שלושת רבע לבנה, מכנס ג'ינס לבן עם 4 כיסים, שני האחוריים גזורים., השער שלה בדרך כלל פזור עם צמה דקה שנופלת על הפרצוף. אף פעם לא מתאפרת.
אופי: מתבודדת, מנהיגה מלידה, לוקחת שליטה במצבי לחץ וקשה מאוד להבהיל אותה, היא ילדה שנאמנותה לא מוטלת בספק ותמיד מוכנה ללמוד מטעויות.
הורה אל (מי ההורה האל שלו._.):בת אנוש
עבר/רקע: אביה היה גאון מחשבים, היא ירשה ממנו הרבה סכל, אימה מטפלת בבעלי חיים, ומזה היא יכולה לדעת מה קורה לחיה\ אדם, היא למדה את שפת הגוף עם השנים ועם זאת שולטת באנגלית, צרפתית, גרמנית,ערבית ולטינית. לומדת עברית.
היא ילדה רגילה שפשוט חכמה יותר מרוב בני האדם(כי היא פשוט משתמשת ביותר אחוזים מהמוח שלה), היא סיימה תעודת בגרות ותואר ראשון בביולגיה ולומדת תואר שני ולתואר ראשון בכימיה.
הכל אצלה בסדר, היא ילדה יחידה, כל שאר המשפחה מתה(סבא וסבתא) ולהוריה אין עוד אחים.
הייתה לה אחות תאומה שמתה בלידה והוריה לא גילו לה, יש לה כלב דני ענק שקוראים לו אדם, הוא עדין ומתוק. איה מטפלת בו ומפנקת אותו.
נ.ב- הממשלה מממנת את הלימודים שלה.

07/10/2013 12:33

או או או!!
מיתולוגיההה!!
שם: לוסי
גיל: אותו גיל כמו של ניאו
הורה אולימפי: פרספונה
אופי: בדרך כלל נחמדה.. כשמעצבים אותה היא נהיית קשה וכועסת מאוד, וכשהיא נוקמת או מענישה על משהו היא חסרת רחמים…
שונאת רימונים.
אוהבת בגדים פרחוניים.
צבע עניים: ירוק כמו של עלים ודשא באביב
צבע עור: בהיר
צבע שיער: כמו של אדמה לחה (לא האדמה האדומה הזאת … החומה הרגילה)

07/10/2013 12:34

כמה תוספות: היא דוברת גרמנית וצרפתית בזכות אבא שלה ורוצה להיות פוליטיקאית

07/10/2013 12:35

פרספונה? היא לא זאתי שהאדס לקח לשאולO:?

07/10/2013 12:37

אהה רגע!
עבר:
נדדה עם אביה בעולם לכל מיני מקומות, עד שנהרג בהתרסקות מטוס. היא הייתה הניצולה היחידה , ואף פעם לא הבינה איך. בסוף היא גילתה שאמה הגנה עליה , אך לא יכלה לעשות כלום למען אביה.
היא מגיעה למחנה, אבל פשוט לא מרגישה שייכת, אז היא מזגזגת בין המחנה לעולם שבחוץ, ונודדת ממקום למקום כי זאת המזכרת היחידה מאביה

07/10/2013 12:38

אהה רגע!
עבר:
נדדה עם אביה בעולם לכל מיני מקומות, עד שנהרג בהתרסקות מטוס. היא הייתה הניצולה היחידה , ואף פעם לא הבינה איך. בסוף היא גילתה שאמה הגנה עליה , אך לא יכלה לעשות כלום למען אביה.
היא מגיעה למחנה, אבל פשוט לא מרגישה שייכת, אז היא מזגזגת בין המחנה לעולם שבחוץ, ונודדת ממקום למקום כי זאת המזכרת היחידה מאביה

07/10/2013 12:38

שמעו, אני חייבת בנים! עדיף של פוסידון/זאוס/ארס..

07/10/2013 12:38

אז עוד דמות!
נמנמ…
בן זאוס.
אופי: מנהיג. נחמד אך שופט , נבון וחכם.
מראה: כמו תאליה רק עם שיער קצוץ וללא פסים כחולים.
עבר: שום דבר מיוחד. חי עם אמו עד שהיא שלחה אותו למחנה.
שם: ג׳יימס

07/10/2013 12:41

הנה לך בחורון
שם: אני נותנת לך מספר אפשרויות גברתי הצעירה- גרובר, אדמונד, אדווין, רוברט, צ'נדלר.
גיל: כמו של הדמות שלך
מראה: שיער שחור ובוהק, עיניים ירוקות כים, מעט חיוור.
אופי: בלתי ניתן לריסון, מדרן, חסר מעצורים, מנהיג מלידה, חכם, מוח אצה~!~!~!~!, מצחיק, מתחבר בקלות, יוצא מדברים בזכות דיבור.
אבא: פוסידון לנצח שתי נשיקות במצח עד הרצח!!
רקע: נולד ביו אורלינס ובגיל לחמש עבר לגור במנהטן בגלל נסיעות העבודה של אימו. אבל היא איבדה את העבודה ומאז הם חיים בצמצום וגם הוא עובד ותמיד מרגיש אחראי על כולם.

07/10/2013 12:43

גרובר זה אהבה ♥
ולמה זה מזכיר לי את פרסי?
ובתה-של-בסתת את עצלנית נכון? -,-

07/10/2013 12:45

שם: קליירי (קלריסה) פריי
גיל: 16
מראה: בלונדינית (עם הרבה גוונים טיבעיים, חום, שחור, ג׳ינג׳י וכו׳) עיניים כחולות גדולות, רזה, גובהה ממוצע (קצת נמוך יותר) עור לבן
אופי: חמודה, נחמדה, חכמה, אוהבת לשיר ולנגן בגיטרה, מצחיקה, לא ממש אוהבת להיות רצינית,אחראית,הרפתקנית, אוהבת להיות מוקפת בחברים וכו׳
הורה: אפרודיטה (אני אוהבת אותה (סורי…) וגם היא ממש מתהילה להיות אמא של. ועם זה לא מטעים לך (ההורה) אז תשני)
רקע: אבא שלה היתלל בא מגיל קטן ביגלל שהיא הזכירה מאוד את אמא שלה וגם שרק ביגללה היא עזבה אותו. כשהיא הייתה בת שש אבא שלה נידרס ומת ומאז היא אברה מבית אומנה אחד לאחר, בכל בית היתללו באה ואיימו אלייה והיא כל פעם ברחה עד גיל 12 שהיא ברחה ואז כבר הפסיקו לחפס אותה היא היצתרפה לקנופייה וגם הייתה מוחדרת בגנבה (חיחיחי…) עד שבגיל 15 תפסו אותה ושלחו אותה לפנימייה לעבריינים צעירים (ומשם את כבר יכולה לנחש מה קורה)
אוקיי אז קודם כל עים את לא צריכה עוד דמות אז תיתלמי מזה…
ועם את צריכה אז אני שמחה (:
אוקיי עם משהו לא נוח לך אז תשני (בבקשה חוץ מהמראה או מהשם כל השער פסדר) מקווה שאהבת שאת צריכה שתישתמשי בא (: ובהצלחה
אוהבת איטה (:

07/10/2013 12:47

לא חכם להעתיק מעיר של עצמות! >

07/10/2013 12:49

שם מלא: קיירו גרין (לרוב קוראים לו רובין)
גיל : מבוגר בשנה מהדמות שלך
מראה: שיער שחור עור חיוור כמו נייר עין אחת כחולה ואחת אפורה ירקרקה יפה אבל יש בו משהו מפחיד ומשוגע
אופי: חשדן זועף דיי פסיכי לא ממש מבין בני אדם וקשה לו לתת אמון בהם
אם היו נותנים לו הוא לא היה יוצא מהנפחייה לעולם. הוא אוהב לבנות דברים קטנים וטיפשיים כאלה בעיקר מעופפים כל החדר שלו מלא מסוקי צעצוע שהוא יו בנה. התעופה מרתקת בעינו הוא יכול לבלות שעות בצפייה בציפורים הוא בנה אוטומטון עיט שעף והוא קורא לו פניקס הוא די משוגע ויש לו אינטואיציה טבעית הוא תמיד מזהיר את כולם לפני שמשהו קורה לא תמיד בזמן יש לו חזיונות מאז שהוא היה קטן (בעיקר בחלומות) לפעמים הם מוטעים ולכן הוא לא סיפר על זה לאף אחד יש לו התקפי חרדה לפעמים בגלל החזיונות והוא צורח מתוך שינה הוא היפראקטיבי מאוד רק שהוא בונה משהו הוא עומד בשקט הוא כל הזמן מסתכל מסביבו מה שגורם לו להרעות עוד יותר משוגע הוא לא אלים מטבעו אבל אם מישהו יבהיל אותו הוא ירתק אותו לקיר מתוך אינסטינקט הוא יודע להילחם טוב גם עם נשקים וגם בקרב פנים מול פנים הוא חכם אבל קשה לו לנצל את זה ברוב התחומים בחיים כי הוא לא ממש מציח להתרכז בשום דבר הוא מעוד מתוסכל מזה שהוא לא יכול לספר לאף אחד על החזיונות ומזה שהוא לא יכול להתרכז בכלום ומהחיים בכלל
הורה : הפיסטוס
רקע: הוא גדל אם אמא קצת מוזרה שהדבר האחרון שעניין אותה בחיים זה הבן שלה ככה שהוא פחות או יותר גידל את עצמו לפעמי אימא שלו הייתה שוכחת לקנות אוכל ככה שהוא היה צריך לגנוב הרבה הוא שנא כמה שהוא היה טוב בזה בגיל 7 הוא סיפר לאימא שלו על החזיונות והיא ניסתה לשלוח אותו למוסד סגור אז הוא ברח מהבית שם הוא למד דבר אחד
בני אדם מאכזבים אותך
מכונות לא

07/10/2013 12:49

ואת לוקחת את ליאו -,- (בערך..)
תהיו מקוריים אנשים!

07/10/2013 12:51

חחחח סתם. מי שנכנס בינתיים:
אנדרומדה, איה (משנה לפיירי), לוסי, גרובר D: , קיירו.

אני צריכה עוד בן/בת אחת!

07/10/2013 12:54

מה לא
רק בקטע שהוא בונה דברים וכל בני הפיסטוס ככה!!!
ליאו חברותי ומצחיק כזה
הוא בדיוק ההפך מליאו

07/10/2013 12:58

ומה איתי? אני לא ניכנסת?
אני כואסת אלייך!!!!
ואני קתבתי קליירי פרי ולא קליירי מורגנשתיין!!!
ועיר של מלאכים נופלים זה ספר מושלמים (יש לי אותו!!!!)
ואני חולה על בניי הנפילים וגם על מכשירי התופת ועל הכותבת עצמה
ומה איתי?

07/10/2013 13:00

אני ישנה את השם..
זה נחשב העתקה.
כי טכנית היא קליירי פריי..

השם שלה עכשיו..
פוסנה קראטון.

07/10/2013 13:04

יאאאי באלי גם חחח אני מתה על הרשמות וכאלה אני אוהבת לבנות דמויות ^^
שם:ג'ינה (ג'ין) אוולין
גיל:בגיל של הדמות שלך או איזה גיל שנראלך
מראה: שיער חום גלי ארוך ועיניים חומות חמות, עצמות לחיים גבוהות וריסים ארוכים ועבים. לובשת לרוב סתם חולצות טי-שירט עם כתוביות מצחיקות עליהם ומכנסי ג'ינס צמודים ואולסטאר. לפעמים שמה איילינר.
אופי: רואה מעבר למראה החיצוני של אנשים, אוהבת לקרוא ספרים ביוונית (כי היא מאגניבה) ולרכוב על פגאסוסים (כי היא ממש מאגניבה). היא אוהבת מאוד להילחם, (דם לא מרתיע אותה, ויש אפילו לפעמים חשד שהיא נהנית לראות דם.) לא מפחדת לעמוד מול האויב ולהסתכל לו ישר בעיניים. אבל כן מפחדת להיסתכל ישר בעיניים אל בנים שמוצאים חן בעינייה XD נוטה לפעמים לגמגם כשהיא ממש לחוצה (לעיתים נדירות, כי היא די אמיצה, לפעמים כשהיא נותרת חסרת מילים או ללא כל תוכנית)
הורה: אפרודיטה (רציתי לעשות אותה הכי לא בת אפרודיטה. כי היא אוהבת דם והיא נלחמת והיא לא מסתדרת עם בנים XD איך הלך לי עד כה?)
רקע: היא גדלה בבית פרטי עם אביה במשך שנים. אבא שלה הוא בעל המסעדה הכי מצליחה במרכז העיר (הוא שף). ג'ין הלכה אל בית הספר הציבורי ותמיד נכשלה בלימודים. מאז ומתמיד בנים ניסו להתחיל איתה, אבל היא תמיד דחתה אותם בשל הידיעה שלאף אחד מהם לא באמת אכפת ממנה באמת. שנאה את עצמה בשל כך, כי היא לא הרגישה שיש לה אישיות עמוקה. מאז היא הייתה מתבודדת מאנשים, היא הייתה בורחת מבית הספר לעיתים נדירות, כי מעולם לא הבינה את הנושאים ומעולם לא רצתה להישאר בכיתה לפגוש שם את כולם. באורח פלא איכשהו היא תמיד הצליחה לשכנע את השומר לתת לה לצאת גם כשאסר עליה (הקסמה, דה).
הדבר שהיא הכי אהבה זה החוג סייף שלה, שם הייתה הכי מצטיינת בכיתה.
זה היה הדבר שהיא הכי אהבה בעולם.

07/10/2013 13:13

שם מלא: מאדי ברייק
גיל : בגיל של הדמות שלך
מראה: שיער שטני בהיר חלק עיניים ירוקות אף קטן ומנומש רזה כמו מקל
אופי: יש לה פיצול אישיות רוב הזמן היא חביבה כזאת אופטימית אבל לא דביקי תמיד מרגיעה ומנחמת לא הכי אכפת לה מה חושבים אליה אי אפשר שלא לחבב אותה.
אבל לפעמים היא מעבדת שליטה ואז היא נהיית אלימה וזועפת ומאוד מאוד מסוכנת
היא חברה טובה של רובין אבל שהיא בצורה השנייה שלה היא ממש מפחידה אותו
הורה אל : דמטר
עבר/רקע: אבא שלה גידל אותה מצוין עד שהוא מת בתאונת דרכים שהיא הייתה בת 8 ואז התחיל לה הפיצול אישיות הוא הסתדרה לבד במשך תקופה מסויימת ואז היא הצליחה להשיג פחות ופחות כסף עד שהיא כמעט מתה ברעב אז לקחו אותה למשפחת אומנה שגילו על הפיצול אישיות שלה והיא ניסתה לתקוף אותם אבל הם שלחו אותה לבית אחר וככה זה המשיך והמשיך עד שהיא גילתה שהיא חצוייה

07/10/2013 13:14

יצאה לי דמות גרועה XD

07/10/2013 13:16

בת האלים? לדעתי ההורה המתאים לה יותר זה ארטמיס.
אם זאת תהיה ארטמיס, יש לי כבר עלילה בשבילה (:
אגב, דמות ממש טובה D:

אני חייבת בנים.. יש לי יותר מדי בנות..
שמישהי תעשה בן מגניב D:?

07/10/2013 13:17

אממ האמת שדי כתבתי פאנפיק של פרסי ג'קסון על בת ארטמיס (חחחח אני די מתחילה לצחוק כאן, כי בפעם הראשונה שכתבתי את הסיפור חשבתי שאני מקורית. מסתבר שאני לא) אני חושבת שהכי מגניב שהיא תהיה בת אפרודיטה כדי שיהיה לה סוג של קונפליקט בינה לבין עצמה. אבל זה הסיפור שלך מה שנראלך ^^
דמות זכר מיד בדרך!!

07/10/2013 13:20

רגע את את מכניסה את רובין?

07/10/2013 13:20

הוא אפילו לא דומה לליאו

07/10/2013 13:21

כע ברור (:
ודווקא.. לא חשבתי על זה.. נשאיר אותה אפרודיטה D:
ותודה רבה על הדמות שאת כותבת ^^

07/10/2013 13:24

שם:לוקאס ג'ון
גיל: מה שנראלך חח
מראה: שיער בלונדיני קש קצוץ ועיניים חומות-ירוקות. שרירי. חתיך.
אופי: מודע לעצמו וליכולותיו, חתיך, נוטה להשווצה ('מה שמבטל לגמרי את החתיכות שלו.' מתוך 39 רמזים. מילות חוכמה של איימי קהיל) שנון, מחייך הרבה.
הורה: אפולו (אין לך אפילו בן אפולו אחד בסיפור, זה לא בסדר. הסיפור שלי מלא בהם XD)
עבר\רקע: אמא שלו זמרת במועדונים זולים, אישה יפה אשר יוצאת עם המון גברים. אבל תמיד קפופה לילד שלה. נותנת לו תמיד מה שמבקש, מה שהפך אותו לילד מפונק. הוא תמיד היה מקובל בבית הספר שלו ואף פעם לא השתתף בבית הספר (מה שאפילו הגביר עוד יותר את המעמד שלו בבית הספר). מה שהוא אף פעם לא מספר לאף אחד הוא זה שיש לו חזיונות בלילות על דברים שעתידים לקרות, הוא יכול לחזות את העתיד בחלומותיו. אבל הוא מעדיף לשמור זאת בסוד.
(בקשה אחת. *אל* תשדכי בין הדמויות שלי. כי זה מוזר, זה כמו שיקחו שני ילדים שלי ויגידו להם להתמזמז XD כן אני לוקחת דברים כאלו ברצינות. אני ככה גם כשעושים דברים לציורים שלי בלי רשותי. אני פרפקציוניסטית כזאת. אני מוזרה, סליחה מראש.)

07/10/2013 13:33

כפופה*

07/10/2013 13:34

39 רמזים ♥
ולמה שאני ישדך ביניהם? זה כמו לומר לסוס לאכול את ה.. חמור שלו (?)
תודה על הדמות D:

פה נסגרת ההרשמה!!
הדמויות:
אנדרומדה – אתנה
לוסי – פרספונה
פיירי – בת תמותה
גרובר – פוסידון (♥)
קיירו – היפסטוס
מאדי – דמטר
ג'ינה – אפרודיטה
לוקאס – אפולו

07/10/2013 13:39

לא יכולת לומר את זה טוב יותר ממני.
בכל מקרה – יאייייי! אני מתרגשת חחח אני כבר מחכה לפרק הראשון! D:

07/10/2013 13:56

חחחחחח טכנית זה היה פרק 1 …
סתם לא.
הפרק ה1 יהיה מסופר לפני כל הסיבוכים האלה חח

07/10/2013 13:57

כן … אני די עצלנית…XD

07/10/2013 21:09

שם מלא:קליאו דיי פסוואגוליקו (קליאו זה יווני)
גיל (בין 12 – 18): 14
מראה: שיער שחור עד הכתפיים, עיינים כחולות כקרח.
אופי: מרדנית, עצבנית, ילדותית, קופצנית
הורה אל (מי ההורה האל שלו._.): אתנה! אתנה!
עבר/רקע: קליאו ננטשה ברחוב בגיל צעיר, מאז היא למדה לחיות לבד, המיטה שלה זה ספסל והיא גונבת דברים מהרחוב.

08/10/2013 04:29

חחח תודה (:

08/10/2013 05:03

יש רובין בפנים!!!

08/10/2013 06:56

רגע רגע הכנסת את מאדי?
יאי חשבתי שאין מצב שתכניסי אותה!

08/10/2013 06:57

למה שינית לאיה את השם?

08/10/2013 09:04

חחחחחח רציתי בת דמטר D:
וכי זה לא התאים לי לסיפור..

08/10/2013 10:45

למה את לא מתחילה?
-בכיבכיבכי-

08/10/2013 11:38

כי אני עייפה בטירוף.
הייתי לא מזמן בטניס שעתיים.. ורצתי מלא..
ואני עייפה :-(

08/10/2013 11:47

תמשיכי היום

09/10/2013 05:07

ממשיכה היום D:

09/10/2013 07:02

למה את לא ממשיכה?! אוףףףף!

10/10/2013 07:00

למה את לא ממשיכה?! אוףףףף!

10/10/2013 07:00

את גברתי צריכה להמשיך

14/10/2013 08:12

נכון. אני מחר או מחרתיים יעלה פרק 1 :)

14/10/2013 12:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך