Estonian
אכן. זהו פרק הסיום. של העשרת השנייה. עכשיו עוברים לעשרת השלישית D:

הדרך אל הדרקון הוולשי – פרק 30 – פרק הסיום

Estonian 21/03/2012 737 צפיות 7 תגובות
אכן. זהו פרק הסיום. של העשרת השנייה. עכשיו עוברים לעשרת השלישית D:

טום התלבט האם להסתכל דרך החלון ולראות את הפגיעה או לא. בסוף, כשהוא קלט שהוא עלול לצנוח למותו עד שיחליט, הוא פשוט חיפש את מצנח הקרוב ביותר.
היה שם מדף עם מצנחים. למזלם היו הרבה יותר מחמישה.
אוון היה בפאניקה. הוא התחיל לצרוח ולהתכווץ במושב שלו.
נשמעה הודעה ברמקול של המטוס:"הכנף השמאלית נפגעה, אל תדאגו, הכל יהיה בסדר."
"לא! הכל לא יהיה בסדר!" צעק אוון.
"אוון, אתה ממש צריך לצאת מהפאניקה, זה לא טוב לך, זה לא בריא לך, זה רק מסוכן יותר." אמר אנדרו.
נופר נרדמה בדיוק עכשיו, בזמן הלא נכון.
המטוס התחיל לרעוד.
טום הביט בכל זאת מבעד לחלון וראה את הכנף מעלה עשן, כמעט לא היה ניתן להבחין במשהו מבעד לעשן.
"אני חושב שאנחנו צריכים לקפוץ" אמר טום.
"בבקשה לא!" התחנן אוון.
"למה לא?" הוא שאל.
"אני פשוט פוחד מזה" אמר אוון "פחד מוות."
"חה!" קרא אנדרו "משחק מילים."
"זה לא מצחיק, מטומטם!" צעק אוון על אנדרו.
"למי אתה קורא מטומטם?!" קרא אנדרו.
"זה לא הזמן!" אמרה נופר "עכשיו, אם אתם פוחדים בואו נצנח עכשיו."
"לא!" צעק אוון. העיניים שלו היו אדומות והדמעות כבר נפלו מהן לאורך הפנים שלו, מה שיצר שבילים בפנים שלו.
טום חילק את המצנחים. אנדרו לקח אחד והוא כבר הבין לבד איך משתמשים בו. הוא הלביש את עצמו במצנח והלך לעזור לנופר שהסתבכה.
טום ואוון גם הם לא הצליחו. אנדרו גיחך לעצמו שהוא סידר גם את של טום, כיוון שטום הביט בו במבט חסר אונים.
על אוון הוא לא הרשה לעצמו לגחך. אוון היה במצב קשה. הוא הביט לכל הכיוונים כאילו ציפה שבכל רגע מלאך המוות יגיע, לבוש גלימה שחורה ונושא חרמש נחושת גדול.
"הכל יהיה בסדר" מצא את עצמו אנדרו לוחש לאוזן של אוון "אתה לא תמות."
היה נדמה לאנדרו שאוון ממלמל משהו בסגנון של "זה גם מה שאמרו לי בפעם הראשונה" אבל אנדרו החליט לוותר על זה.
"אוקיי, אנחנו מוכנים?" שאל אנדרו את כולם.
אוון הפסיק לבכות, אבל עדיין נראה לחוץ מאוד.
"אני מקווה" לחש.
"טוב" אמר אנדרו "כרגע לא קורה כלום, אז בואו פשוט, אתם יודעים, נשאר כאן."
"כן" אמר טום, ואז, בדיוק עם המזל שלהם, המטוס התחיל לרעוד והם שמעו רעש שהעיד על כך שמשהו חשוב ניתק ממשהו חשוב עוד יותר.
המטוס נטה על צידו וארבעתם נמחצו על הקיר הנגדי.
"בואו נצא מכאן!" צעק אוון.
אנדרו פתח בזריזות את דלת המטוס והוא סימן לאחרים לקפוץ אחריו.
הראשון היה טום, אחריו, אוון שעדיין היה מבועת, ולבסוף נופר.
אחרי נופר אנדרו קפץ בעצמו, בדיוק בזמן שהמטוס עמד לקרוס עליהם. הרוח אחזה במצנח, אבל הוא צנח מהר מידי.
הוא הביט למעלה על המצנח. היה בו חור ענק, שככל הנראה מעיד על כך שאנדרו משול למת.


תגובות (7)

למה לגמור? תעשה עונה שנייה!!

21/03/2012 07:18

נו תמשיך!! :)

21/03/2012 07:29

אני לא גומר, אני סתם צחקתי עם הקוראים, כיוון שסיימתי את העשרת השנייה, ועכשיו עוברים לעשרת השלישית. זה עדיין לא נגמר!

21/03/2012 08:41

יש לך מזל ע-נ-ק-י שאתה לא גומר!!!
אחרת, ממקומי המרוחק מאוחרי המחשב, אני אקרע לך את הצורה!!!
תמשיך כבר!
לא עוצרים סיפור באמצע מתח (לא אכפת לי שגם ריק ריירדן עושה את זה, גם אותו בא לי להרוג!) כי זה פשוט מעשה מגעיל.
אני לא מצטערת על האלימות שהפגנתי בתגובה זו כי פשוט הסיפור ההורס הזה השתלט לי על המוח!!!

(חחחח….. יצא לי שפה גבוהה…)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אני כ"כ אוהבת סימניי קריאה…

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

וגם סמיילים…

סורי לכולם על החפירה….

תמשיך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

21/03/2012 09:11

אעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאאעאעעאעאאעאעאעאעאעעאע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתתמשייייייךךךךךךךךך!!!!!!!

21/03/2012 09:18

היי אור אין לי שמץ של מושג מה מבקשים על המגיבים ממך אך אני בטוחה שאתה תדע להסתדר אתם על הצד הטוב ביותר ממני בקי ♥♥♥

21/03/2012 09:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך