הדור החדש- הקדמה והרשמה (מוקדש לנטע די אנג'לו)
לנטע לא היה מושג שזה מה שהולך לקרות.
טוב, מה אפשר להגיד? ילדה קטנה אשר עומדים להתמלא לה שתיים עשרה שנים שכל מה שהיא יודעת לעשות זה לנגן על גיטרה, להחזיק במכחול ולירות בחץ בקשת במעט רשלנות תגיע למצב כזה?
אף פעם לא ציפו ממנה ליותר מידי. התפקיד החשוב ביותר שלקחה על עצמה היה לצייר את אברהם לינקולן במשימה קבוצתית בשיעור היסטוריה.
היא קיבלה חיים טובים, בסך הכל?
טוב, היה לה אוכל, מים, והיה לה בית שגרה בו עם אמא שלה… צריך יותר מזה?
היא הייתה רוצה קצת חיבה ואהבה מחברים- שאין לה, אבל מה לעשות שרוב הילדים לא מקבלים קצת שונות?
אז מה שיש לה בעיות קשב וריכוז?!
היא בסך הכל ילדה! כמו כל אחד ואחד!
טוב, פחות או יותר…
היא בכלל לא חשבה שהיא תהיה בסכנת חיים, ובגלל מי?
אבא שלה. אה, וכמובן הדודים שלה.
ומה שהיא הכי לא ציפתה לו הוא שהיא לא היחידה. יש מאות כאלה, בדיוק אותו דבר כמוה: עם אותם בעיות ו…
אותם סכנות.
החצויים.
תגובות (21)
יש לי דמות!!!
שם: ג'ון
גיל: 12
מראה: שיער שחור , עיניים אפורות, גבוה ושזוף.
הורה אלוהי: אתנה
סוג: חצוי
אופי: הוא חכם ואמיץ, תמיד צעד אחד לפני כולם, יש לו חזות קשוחה אבל הוא נער רגיש.
רקע: אבא שלו השאיר אותו בבית יתומים כשהוא היה תינוק. בגיל 10 תקפה אותו בפעם הראשונה מפלצת ומאז הוא למד להגן על עצמו.
אני יודעת שעל פי פרסי ג'קסון הילדים של אתנה בלונדיניים. אבל באלי אותו עם שיער שחור!!!
שם:ג'ימס
גיל:16
מראה: שיער אדום-חום מתולתל עין בצבע ירוק.
הורה-אל: זאוס.
סוג:ציקלופ (זה עם עין אחת) חצוי כי אבאב שלו הוא זאוס.
אופי: בישן,מופנם,סגור,מתבודד,לא התיפוס הכי חברתי שיש.
רקע: אין כל כך רקע חי במקומות מבודדים כדי שלא יבחינו בו.
תודה, חברת-אחוות-שעה-מכושפת. אני אנסה להמשיך את סיוטי ילדות… אולי….
ולמה כולם עושים לי רגשות אשם? אוף.
שם: קירסי (כן אני חייבת…)
גיל: 13. זה די הגיל של כל הדמויות שלי.
מראה: שיער בלונדיני מתולתל ועיניים אפורות-ירוקות.
סוג: חצויה…
הורה אולימפי: אתנה, הפתעתי מישהו?
אופי: קרת רוח אבל לא אדישה. אוהבת מאוד לעצבן (את החברים שלה, את האויבים שלה יותר.) מצחיקה וצינית ויכולה מדי פעם לפגוע, אבל היא תמיד תתנצל. חייבת לעזור לכל מי שהיא רואה, והכי חשוב: בינה ובין מנטיקורים יש שנאה הדדית.
רקע: חיה במחנה (אם יש, אם לא ברחוב) מאז שהיא זוכרת את עצמה, אבל כמעט אף פעם לא הייתה בו. רוב הזמן היא במסע חיפושים. לא ממש ידוע מה קרה שהיא שונאת מנטיקורים, אבל אפר לנחש לפי זה שהיא תמיד לובשת שרשרת עם טופר מנטיקור מושחל עליו.
תמשיכי, ושוב תודה.
שם: מירנדה
גיל: 13
מראה: שיער שחור עם עינים כחולות.
הורה אלוהי: פוסידון
סוג: חצויה
אופי: היא מאוד אמיצה אבל פזיזה מאוד ולא חושבת צעד אחד קדימה. היא לא ממש חברותית אבל תמיד תעזור כשצריך אותה.
היא לוחמת מלידה. היא נלחמת בחרב.
רקע: אמא שלה אוהבת אותה ומחכה שהיא תחזור. אבל רינה רוצה להמשיך ללמוד להילחם אז היא עזבה את הבית ולמדה להילחם.
שם: לורל דיאמנט (יבין מי שקורא את דום טאון XD)
גיל (12-18): 12
מראה: שיער בלונדיני עדין וחלק שאסוף בדרך כלל לתסרוקת מסובכת, עיניים ירוקות בהירות, עור ממש בהיר (מאלה שנראים לבנים), גבוהה, לובשת תמיד בגדים בצבע שחור אחיד עם עדיפות לאולסטאר ולג'ינסים. כשהיא אצל אמא שלה היא לובשת שמלות מלמלה שחורות.
הורה: הקטה
סוג: חצויה-מכשפה מתלמדת
אופי: אדישה, חברותית, אמיצה, די קמצנית, שקולה, קשוחה, פטפטנית, בעלת חשיבה טקטית.
רקע: לורל לא יודעת מי אבא שלה. היא יודעת שהוא היה מצרפת ונפטר ממחלה כשהייתה בת שנתיים, אבל חוץ מזה – כלום. אמא שלה הקטה אספה אותה לאי שלה והחלה ללמד אותה קסמים ואיך להיות מכשפה. לפעמים היא עושה לה שליחויות , אז היא מנצלת את ההזדמנות ולובשת בגדים יומיומיים כי השמלות שהיא לובשת אצל אימה "חונקות" אותה.
שם: אביעד(גם אני רוצה דמות על שמי)
גיל: 12
הורה אל: זאוס
מראה: שיער חום עינים צהובות ותמיד לובש חולצה אדומה או צהובה
אופי: ילד חברותי ואם יש מפלצת שהוא צריך לחסל בדרך כלל הוא יעדיף לשפד אותה בברק אבל אם זה לא עוזר אז הוא יילחם בחרב מחשמלת(הנשק האהוב עליו)
רקע: הוא יודע שאבא שלו הוא זאוס והוא תמיד התאמן בלחימה(לפחות לפני שהגיע למחנה אם יש) אבל הוא לא יודע מי אמא שלו אבל הוא יודע שאמא שלו היא אלה(אחד מהאלים הזוטרים) ויש לו לפעמיים התקף זעם(לרוב כאשר הוא נלחם) אז יש לו חשד שאולי אמא שלו היא הקטה
שם: איירי
גיל: 14
הורה: אפולו
מראה: שיער אדמוני וראוך, עיניים ירוקות, קצת חיוורת.
אופי: מתרגזת בקלות, מצחיקה, קצת פזיזה, היא תמיד תגן על אנשים שהיא אוהבת. צלפית מעולה, ויש לה יכולת ריפוי שירשה מאביה.
רקע: אמא שלה נדרסה בשביל שאיירי תגיעה בשלום למחנה החצויים, ויש לה רגשות אשמה בגלל זה, כי היא חושבת שאמא שלה נדרסה בגללה, ושהיא יכלה לעשות משהו.
היי!..
ממש אהבתי את זה! אני מקווה שתמשיכי כמה שיותר מהר….
שם: לוקאס ג'ונס
גיל: 15
הורה: נייק (אלת הניצחונות) ואבא שלו חצוי בן של הרמס. אז הוא לא בדיוק חצוי.
סוג: איך שלא תקראו למישהו שיש הורה אל והורה חצוי.
אופי: הוא די מסתורי ולא אוהב לספר על עצמו לאנשים, הוא אמיץ וחכם, והוא תמיד יודע מה הוא עושה, הוא לוחם מצויין והוא נלחם בחנית ומגן שאמא שלו נתנה לו. אמא שלו היא נייק אז הוא תמיד יודע מה הוא צריך לעשות כדי לנצח.
רקע: הוא גדל עד גיל 6 עם אבא שלו שאהב אותו עד שהוא נהרג על ידי מפלצת שהתקיפה אותם. לוקאס הצליח לברוח מהמפלצת והוא ניצל. אז אמא שלו באה ועזרה לו להגיע למחנה החצויים. שם הוא גדל עד גיל 15.
אם תחליטי להשתמש בו אני ישמח אבל את לא חייבת אם הוא לא מתאים לך.
אבל אני בהחלט מקווה שתאהבי אותו :)
אופסי!!
שכחתי מראה…
מראה: יש ללוקאס שיער בלונדיני ועיניים כחולות הוא שזוף ואתלטי.
תודה לכל מי שנרשם!
אני מוסיפה את כולם!
תתחילי מיד או שאני………… אולי…….. אין לי מושג.
אבל תתחילי מיד!
אני אשלח את ארס אם לא תחיל מיד
פניי לא לארס! :)
ונטע, כשתחליטי מה תעשי לי אני פה לשמוע! :)
בכל מקרה, מחר אני אפרסם את הפרק הבא….
אולי…
שם: אודרי אמה סשה רוקפורד
אל: הרמס
גיל: 19
אמא: די מתה…
אחים:
1. דון, בן 22.
2. קרי, בן 17.
3. שונה, בת 12
תחמנית, רגועה,תמיד יודעת מה לומר, תמיד יש לה תוכנית ותוכנית גיבוי, דואג אך ורק לעצמה (במקרים מיוחדים לאחיה הקטנים).
היא גרה בבית מפואר, אחיה הקטן שתיין, אחותה פריקית בודדה, ואחיה הגדול עזב את הבית וכבר דואג לעצמו (יש לו חברה).
כשהיא מגלה שהיא חצויה היא לא מאמינה, אבל דברים מסוימים קורים ומשפחתה בסכנה גדולה. היא עוזבת את הבית עם נער קרוב לגילה (תחליטי) והיא עוזבת לרחוב. היא רגילה לחיי מותרות, אך העובדה שהיא ברחוב והיא חייה על עגבניות ותפוזים לא ממש מעודדת אותה שהכול יהיה יותר טוב.
היא מגלה לאנשים אט אט את אופיה הטוב שעוד לא יצא החוצה ונפתחת לאנשים שהיא לא אמורה להיפתח.
אביה (ג'ייקוב) הוא איש רע ואיום. הוא מתעלם כליל מילדיו ומזניח אותם.
קרי ושונה נשארים בבית המפואר עם האוכל הטוב והשמיכות החמימות, אבל אודרי חולמת כול לילה חלומות מבעיתים עליהם. בעיקר על קרי. היא לא משתפת אף אדם, אף הם מחליטים לדאוג…
אה כן….. מראה…
שיער חום עם גוונים שחורים, עיניים תכולות כהות, בחושך הן נהיות בהירות. אל המים והרמס היו ב… מפגש רומנטי והיא נולדה… :) חחח אני יודעת סתם, זה מטריד! :) :) :O
היא רזה, לובשת כול מיני בגדים של עשירים ולומדת בבית ספר תואם. נראה לי שזהו. לדון יש שיער חום חטוב ושרירי, משקפיים עיניים כחולות.
לקרי יש שיער שחור ועיניים ירוקות והוא גבוה וכחוש. לשונה יש שיער דבש ועיניים כחולות בהירות.
ליסה (שהיא החברה של דון) יש עיניי דבש, שיער חום בהיר, עדשות, אסתמה. ולאבא של דון, קרי, שונה ואודרי קוראים כריס ולא ג'ייקוב.
קרי קצת מלחיץ, יש לו חבר דמיוני בשם קרש היילי. לדון יש רומן עם קאסידי הבלונדינית המסתורית, כריס מתחיל לשתות, קרי מפסיק, שונה מנסה בפעם הראשונה סיגריה ומוטרדת מכמה כיוונים לא צפויים על ידי טרוי, מוירה, זאכרי וקרין. (מוירה וקרין הן בנות).
שם: מייבל רוברט,
(נ.ב. קרי לא אנושי, אודרי לא אנושית).
איאן הוא תאום הנפש שלה, היא בתו של הפייסטוס והיא יודעת את זה.
לאמה קוראים מונה והיא מה זה מהממת (היא מקעקת ועושה צמות סיניות) חי חי חי חו חי חה!!!
סשה זו הסבתא של כריס, ואמה זו אחותה המנוחה של אימה. אמה נפטרה מסרטן. לאימה של אודרי קוראים: באצי'
בסדר, אז אני שולחת אלי את לילי די, ג'ייק סקינר, הזקנה המוזרה, הזומבים מ"סוף המשחק", הפחד מ"פחד לא דופק בדלת", המכשפה מעמי ותמי, הערפדה או מה שזה לא יהיה מ"תמונת ראש", לוכד החלומות והקמע, ואני יכולה להביא עוד אבל אני עדיין רוצה שתמשיכי גם את שאר הסיפורים.
חחחח סבבה! :)
אני עכשיו עובדת על זה (אני חושבת שאני מפרסמת את החיים החדשים של זואי מחר..)
אני ממש שמחה שאת אוהבת! :)
למעודדת: כן… זה דיי מטריד…
אני אוסיף אותך (אני אנסה כי אני כבר התחלתי לכתוב, אז מקסימום את תהיי בקטע יותר מאחור) אבל אני מוותרת על הקטע המטריד…
שם: זאק אדוארדס/דילן טוי בחירה שלך
גיל: 14
מראה: שיער חום בהיר ופרוע, עיניים כחולות-אפורות גדולות, מאוד. תווי פנים ילדותים במעט, כתפיים דקות. הגובה שלו הוא מתחת לממוצע בשביל הגיל שלו, והוא בהחלט רזה מדי בשביל ילד בן 14 לעיטים קרובות חושבים אותו לבן 13 או אפילו פחות.
הורה: לא ממש ברור, יש לו דם של כמה אלים,.
סוג: לא הכי ברור, כמו שאמרתי.
אופי: שקט, מבוהל, ביישן, עדין, חסר ביטחון עצמי. מפחד מאנשים שיותר גדולים ממנו פיזית, ומאנשים בכללי. הוא כמעט אף פעם לא מדבר בלי שפונים אליו, ומאוד קל להבהיל אותו מספיק כדי שלא ידבר איתך יותר לעולם. הוא לעולם לא שוכח, שום דבר. יש לו זיכרון צילומי וראייה מרחבית, אבל גם בהביט הרגשי הוא לעולם לא שוכח שעוללו לו משהו, לפעמים הוא סולח, אבל אף פעם לא שוכח. כמו ציפור קטנה שצריך להיזהר שלא להבהיל כדי שתוכל להאכיל אותה, ככה גם הוא. כמו שהוא לא שוכח משהו רע שעשו לו, גם ההפך. הוא יהיה נאמן לנצח למישהו שהציל אותו או עזר לו, והוא לנצח ישמור לו ירעת כבוד. גם אם הוא שונא את האיש הזה, וגם אם הוא עולל לו דברים נוראיים אחרי זה, ברגע שהוא שומר נאמנות למישהו אי אפשר לשבור את זה. הוא תמיד נמשך לחזקים ממנו, כמו עש אל אש.
רקע: הוריו היו שניהם חצויים אך הוא לא ידע זאת. הם נטשו אותו בתחנת מכבי אש שהוא היה בן שלושה חודשים, מעולם לא נודע לו מדוע הם עשו זאת, או מה עלה בגורלם. הוא עבר בין משפחות אומנה שונות, עד גיל שש. אז תקפה אותו המפלצת הראשונה, אחריה באו רבות והוא כבר היה ידוע כמי שמביא מזל רע. עד שבגיל עשר, סאטיר מצא אותו והביא אותו למחנה החצויים. הוא לא נמצא שם כל הזמן, אלא מסתובב באזור בדרך כלל, שהוא במחנה הוא לא אהוד במיוחד. כי גם שם, כמו בכל מקום אחר, הוא נחשב כמזל רע ולא יותר מזה.