הבת של .. | עונה 1 – פרק 4 : פרידות זה דבר רע .
נתתי לידי להיכרך סביב חוטמו הארוך של אריון . ידי ליטפו אוטומטית את שריריו המשודרגים שנחו , זעים מתחת לידי . עייניו נעצמו באחת , ריסים שחורים אופפים את העפעף , שחורים וארוכים .
הרגשתי שלווה אין סופית וכבר לא פחדתי שמה תעלם התחושה המרגיעה . ידעתי שאריון הוא מקור לביטחון , לאהבה , בעצם להמשך חיים בטוחים .
מה שבאמת חסר לי עכשיו , חשבתי ונחרתי בבוז . אריון פתח את עיניו באחת למשמע הקול והרגשתי חבל דק -שזיהיתי כמובן- נכרך סביב ראשי , בדמיון כמובן , ו"מקשיב" למחשבותי .
הסוס האנושי לגמרי הביט בי עמוקות וצהלה עמומה , שמחה למדי , נפלטה מפיו ועיניו שידרו שמחה . ממש יכולתי לדמיין חיוך עולה על שפתיו .
ניתקתי את ידי מאריון , מפנה את גבי עליו בזהירות , מפחדת לפגוע בכבודו וידי נפלו אל צידי גופי . החזרתי את מבטי אל איזבל וטום , הורי המאמצים , ושקעתי בפרצופם המופתע .
הם מכירים את אריון , אך אינם יודעים על יכולותיו . הם יודעים דברים שאיני לא , ולא מספרים לי . אני אמורה ללכת עם אריון , סוס , אנושי לגמרי חייבים לציין , לאיזה-שהוא מקום לא ידוע . שם אני אמורה להתגורר ולחיות , ללמוד דברים ולגלות מי הוא "ההורה האולימפי שלי" .
איזבל התקדמה לעברי , מניחה את ידה על כתפי שהיא עצמה רחוקה ממני בכמה סנטימטרים . מבט אימהי ודואג היה על פניה ונקבע שם . חיוך מאולץ הופיע על פניה והיא העבירה את אחת יידיה על פני .
נשכתי את פנים-הלחי שלי , מרגישה קצת בטעם חולדתי בפי . אני נוהגת לנשוך את פנים-הלחי שלי שאני לחוצה , או מובכת , או שמה סתם נמצאת במצב שגורם לעצבים שלי לקפוץ .
אריון צעד כמה צעדים קדימה ואת ראשו הרכין לשקע שבין צווארי ולכתף שלי . ידעתי – ידעתי שעיניו מביטות עכשיו באיזבל ובטום , חוקרות אותם מבפנים ונותנות להם לחוש ברגשות שונים .
שמעתי את איזבל בולעת את רוקה ברעשנות והיא מצמצה , הרגל שפועל בלחץ שלמדתי להכיר עם השנים .
– איזבל וטום היו הורי המאמצים במשך כל שנותי , לא הכרתי כל מציאות אחרת על פניה . לא ידעתי שהם "הורי המאמצים" , לקחתי אותם בהגד "הוריי" , ולא אחרת . –
טום התקרב אלינו , נוגע בכתפה של איזבל ונמנע מלהביט בי ובאריון . כאילו אנחנו זרים .
" טוב , אממ .. אנחנו משאירים אותך עכשיו אצל אריון . הוא ידאג לך , ויביא אותך למקום שבו את צריכה להיות .." אמר , מחוייך . הרגשתי חנק וגוש של דמעות בגרוני , דמעות מאיימות לפרוץ מגרוני ולהטביע אותי בכאב וביגון . לא האמנתי -או שכן האמנתי , פשוט סירבתי להודות בכך- שהורי המאמצים מוותרים עלי ככה , בכזו קלות דעת . או שמה מסתירים את רגשותם ? תהיתי .
הבטתי בהם , נותנת לדמעה סוררת אחת לזלוג על לחיי . איזבל נאנקה ומשכה אותי לחיבוק , מרחיקה אותי מאריון , מצמידה אותי אלייה באימהות ומתייפחת לתוך צווארי . לא יכולתי לעצור בעצמי ונתתי לעצמי לבכות יחד איתה , מרחיקה ממני את כל הכאב ומתעמקת בזיכרונות שלי איתם .
מיום-הולדת השלישי שלי , שביקשתי שהעוגה תהיה מורכבת מדברים שאני אוהבת : תווי מוזיקה וסוסים . לא הרבה .
גם את הרכיבה הראשונה שלי על סוס , שחלקתי איתם . איך פחדתי מהפוני , שמה יפיל אותי , כמו שעשה לטום . חייכתי לשמה הזיכרון .
הפסקתי את כל הזיכרון שהרגשתי בטום מצטרף לחיבוק החם ולדמעות רטובות נוספות לעירבובייה .
תגובות (3)
כן!!
קראתי את הפרקים וזה סיפור מדהים!!
תמשיכי במהירות!!
עכשיו קראתי את כל הפרקים ואני יכולה להגיד לך שאת פשוט מוכשרת!!!
קודם כל סיפור יפה אזזז… תמשיכיי מהרר פליייזז :-)
שמחה שהתגעגעתם אליי ! :)
המשך בדרך …… XP