צבי 4000
לזה לא ציפיתם!!!!!!!!!!!

דמדומי האלים פרק 9: אל מסתורי נחלץ לעזרה

צבי 4000 16/02/2014 909 צפיות 2 תגובות
לזה לא ציפיתם!!!!!!!!!!!

<קייל> עד שהר הגעש התפרץ הכל היה על הפנים. טייפון שאג ולבה גלשה מפיו אל הים."האלים אמרו שלא כדאי להתעסק איתו אבל למה" שאל יונה שהדף בקלשון מפל של לבה שכנראה היו הורגים אותנו."טייפון היה גדול האויבים של האלים היונים" אמר אביעד."חשבתי שזה היה קרונוס" אמרתי תוך כדי שיריתי על טייפון כדור אש ירוק."המלחמה הראשונה של האלים עם טייפון כמעט נגמרה בכישלון" אמר יונה."כשאני אומר כמעט בכישלון" הוא המשיך "כוונתי שהוא כמעט השמיד את האלים עד שזאוס מוטט עליו הר וקבר אותו"."אבל עכשיו לא יעזור שום הר" אמרתי. טייפון שאג שוב ופלט משהו שנראה כמו גופה של מישהו או יותר נכון מישהי משום שזהיתי את הגופה בתור זואי."אני שונא את המפלץ" רטנתי לעצמי ומיד הצטערתי על המשפט הזה משום שטייפון רקע ברגליו והפיל אותנו ארצה."אני לא יכול לזוז" צעק אביעד."כנראה זה מין קסם כלשהו של טייפון" אמר יונה. טייפון פשט את ידו ופתאום התגשם קלשון די גדול. הוא הניף אותו ואני ידעתי שפה הכל נגמר. פתאום שמענו צעקה ומשהו ענקי ממש נחת על טייפון ושיטח אותו על הרצפה. קמנו במאמץ."איזה גדול" אמרתי כאשר ראינו אותו. קודם כל הוא היה ענקי שבהשואוה אילו טייפון נראה כמו ילד קטן. בידו הוא החזיק גרזן שבער כל הזמן. הראש שלו גם הוא בער כולו. ואז הרגשתי שיש סיבובו הילה כל כך חזקה שאפילו משהו חזק כמו טיטאן או ענק היה פוחד ממנו. בקיצור זה היה אל אבל ממש ענקי. האל הניף את הגרזן וביקע את טייפון כאילו היה סלע ענקי."וממש חזק השלים יונה את המשפט. האל הבחין בנו והסתובב אלינו."למקרה שלא הצגתי את עצמי אני הוא אל האש הקדום" הוא אמר."מוכר לך מאיפשהו" שאל יונה את אביעד."לא" הוא אמר."אני הוא רק אחד מבין עשר" אמר אל האש הקדום."תצרכו למצוא את כולנו כדי להביס את האופל" אמר האל ונעלם כלא היה. ואז ראינו עשן עולה מרחוק."כדאי שנחזור לאולימפוס" אמרתי. תוך שניה היינו על הדרקונים כשלידי יושבת זואי.


תגובות (2)

לא, לא ציפיתי…

16/02/2014 09:47

לא ציפיתי לזה..
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/02/2014 10:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך