דמדומי האלים פרק 5
<אביעד> לאחר שאסאגרד נסוגה בחזרה למקומה 6 פאונים עזרו לאפולו לסחוב את הרה אל משכנו של זאוס כדי לטפל בה. אני יונה וקייל התאמנו בלחימה למקרה שעוד פעם יתקפו אותנו."בוא נתערב שאני מצליח להפיל את בובת המטרה במכה אחת" אמר קייל ושלח כדור אש על בובת האימונים שנשרפה מיד."תראה מה אני מסוגל לעשות" אמרתי והרמתי יד. ברק פגע בבובת האימונים החרוכה. יונה הפיל את הבובה בעזרת כדור מים."בוא נראה אם אני מסוגלת לירות בשני בובות בחץ אחד."זואי ירתה חץ. החץ פגע בבובה אחת וזינק אל הבובה השניה ומשם הוא עף לעברה בחזרה. זואי החזירה את החץ לאשפת החצים שלה. "במקומך היתי מנסה את זה" זאוס לקח קשת וירה. החץ פגע בכל בובות האימונים והתפוצץ בברק שזאוס שלח."לא ידעתי שאתה טוב בחץ וקשת" אמרתי."זה נחוץ כמו לשלוח ברק" אמר זאוס."עכשיו מי רוצה לנסות אותי בקרב אחד על אחד"."למה זה נחוץ" אמרתי."אוסופיריון יהיה יותר גרוע מכל אלי הכאוס שנלחמתם בהם אז אתם צריכים להיות בשיא הכושר" זאוס זימן ברק. קייל שלף את טרפי האדס ותקף את זאוס. זאוס התחמק ושלח ברק על קייל שעף על בובת אימונים חרוכה. יונה העיף על זאוס כדור מים שזאוס כיבה במכת ברק."אתה חייב לזכור שמים וברק לא הולכים ביחד" אמר זאוס ושלח על יונה רוח שהעיפה אותו על בובת אימונים."עכשיו תורי" אמרתי. שלחתי על זאוס כדור אש וזאוס התחמק ושלח ברק. התחמקתי ושלפתי את חרב האלים."בוא נראה מה הכוח של החרב" אמרתי ונעצתי את חרב האלים בקרקע. פתאום מערבולת שלרוח הרימה אותי אבל במקום שלושת הנשקים הופיעה חרב האבדון(החרב שתנטוס נתן לי) וירתה קרן ליזר על זאוס. הלייזר העלה סביבו פיצוץ וזאוס עף על בובת אימונים אבל מיד קם."זה היה טוב" הוא אמר."הלייזר הזה מסוגל להרוג טיטאן במכה אחת"."אז אני מניח שגמרנו את האימונים להיום" אמרתי." פתאום הגיע שליח ואמר: הצופים מדווחים על עוד התקפה שהפעם מגיעה מצד אלי מצרים"."מה קרה" שאלתי."עוד התקפה" אמר זאוס.
תגובות (2)
המשך!!!
תודה שהקדשת לי את הסיפור :) הוא ממש יפה!
תמשיך אתו!
אני עובדת על הפרק הראשון במספר יודע כל, אבל אני לא יודעת איך!
כדאי לי לעשות רגיל? (מספר גיבור?)