דמדומי האלים פרק 4: אולימפוס תחת התקפה חלק ב
<אביעד> הגענו לארמון של הרה כנראה טיפה באיחור. פסלים של הרה היו מנופצים ודלת הכניסה הייתה הרוסה ונעקרה ממקומה. הרה עצמה נלחמה באודין ואף צד לא הצליח להנחית מכה על היריב שלו."כדאי להתערב" שאל יונה."אני חושב שלא הרי היא גוברת על אודין בהרבה" אמרתי. קייל הביט סביב ולא ראה את תור ולוקי מה שנראה די חשוד."בוא נחכה עד שהרה תביס את אודין ואז ניכנס בו" אמר יונה. הרה העיפה את אודין לתוך קיר."עכשיו" אמרתי והסתערנו על אודין. לרוע המזל זאת הייתה מלכודת. ברגע שאודין הבחין בנו הוא הרים את המטה וירה קרן ליזר על הרה שנסוגה כמה צעדים לאחור. ואז תור ולוקי הופיעו וכבלו את הרה בשלשלאות. בזמן שהשלשלאות החלישו את הרה התחבאנו מאחורי עמוד בול כשאיילת נכנסה."מה הם רוצים לעשות לה" שאל קייל."זה ברור להרוג אותה" אמר יונה. איילת שלפה את חרב האלות רק שהיה בה משהו שונה. במקום זהובה היא הייתה סגולה אפלה."לכו לעזור לאלים האחרים" פקדה איילת על אודין תור ולוקי."ומה את תעשי גברתי" שאל אודין."אני אחסל אותה" היא אמרה ושלושת האלים נעלמו כלעומת שבאו."זה לא נראה מוזר" שאלתי."אודין הוא שליט אסגראד אז למה שיקשיב למישהו" אמר קייל. איילת ניגשה אל הרה והניפה את חרבה."יש לך מילים אחרונות" שאלה. בשלב זה הרה לא יכלה לעשות כמעט שום דבר."נראה לי שצריך להתערב אמרתי ושלפתי את חרב האלים. הסתערתי על איילת והצלפתי בחרבי. איילת עפה על הקיר."למה אתה מנסה להילחם כאשר אתה לא מסוגל אפילו להביס אותי" היא שאלה."בגלל שיש לו חברים" יונה חבט באיילת וקייל שלח טופר אחד שתפס באיילת באויר והעיף אותה על פסל של הרה. איילת קמה."הגיע הזמן לסיים את זה" היא אמרה והסתערה על הרה. חסמתי אותה והצלפתי."את לא מבינה שהרה היא אמא שלך" שאלתי."כאוס אמר לי שאין לי אמא", היא השיבה והצליפה אבל תפסתי בחרבה. "אי אפשר לסמוך על הדברים שלו" אמרתי והעפתי לה את החרב. החרב נחתה בקול קרקוש ליד יונה שלקח את החרב והעיף אותה החוצה. איילת נסגה כמה צעדים אחורה. ניצלתי הזדמנות ותקפתי. הפלתי את איילת והנפתי את חרבי. פתאום גל של מים אפלים העיף אותי."אתה לא נוגע בה" אמר כאוס."מה שתגיד יא יצור מגודל" אמר קייל."עכשיו אתם מעצבנים אותי" אמרה איילת והסתערה על הרה שלא יכלה לעשות שום דבר מלבד לצפות בבתה תוקעת חרמש שכאוס נתן לה בבטנה. הרה נפלה על הרצפה ואיילת המשיכה להכות בה."אתם לא מתקרבים אליה אפילו" אמר כאוס ותקף אבל בלי ששם לב לב יונה תקע לו בגב את הקלשון. כאוס נפל ויונה הניף אותו ביד אחת."בוא נשחק להעיף לרוחק" יונה העיף את כאוס עד שנעלם באופק. קייל תקף את איילת והצליח להרחיק אותה מהרה. יחד סגרנו על איילת והיא הבניה שאין לה שום בררה מלבד להיכנע. היא זרקה את החרמש על הרצפה."ניצחתם" היא אמרה."צריך להיזהר יכול להיות שזו מלכודת" אמר קייל."אתה ממש צודק" איילת השליכה כדור של אש סגולה על קייל שהתחמק אבל מתברר שזה היה תכסיס. האש פגעה בהרה והיא עפה אל מחוץ לארמון שם התמוטטה על הרצפה."עכשיו אני צריכה ללכת" אמרה."את לא הולכת לשום מקום" אמרתי וזימנתי ברק שאותו השלכתי על איילת. הברק פגע בה והיא התמוטטה על הרצפה.
תגובות (3)
המשך!
המשך!
אתה כותב יפה. אבל למה הרגת בסיפור שלך את פרסי ושאר החבורה?!