דמדומי האלים פרק 4: אולימפוס תחת התקפה חלק א
<יונה> כשהגענו למבנה שהקצו לנו באולימפוס זואי כבר ישנה אז נאלצנו לדבר בלחש."נשמע שזה ממש רע" אמר אביעד."אני לא בטוח אם אפילו אנחנו יכולים להתגבר על אוסופיריון הזה" אמרתי. בשלב הזה כבר נכנסנו לחדר."בוא נלך לישון ומחר נדבר על זה" אמר קייל."רעיון מצוין" אמר אביעד ובתוך שנייה הוא החל לנחור במיטתו."נראה שאתה ממש מחבב את זואי" אמרתי."מה זה ממש לא נכון" אמר קייל."אל תשקר" אמרתי."איך אתה יודע" הוא שאל."לפי האופן שבו צללת לעבר האצטדיון כשברחנו מהבית כלא"."בוא פשוט נדבר על זה מחר" אמר קייל ועלה על מיטתו. בתוך שנייה כבר שמעתי אותו נוחר. נשכבתי על המיטה ונרדמתי.
בבוקר התעוררתי לקול פיצוץ עז."תוקפים את האולימפוס" נשמע מישהו אומר. נשמע עוד קול של פיצוץ ואביעד נפל מהמיטה שלו. קייל פתח את הדלת. ראיתי פגז שמתקרב לעבר הדלת וקייל לא הבחין בו."תסגור את הדלת" קראתי. קייל סגר את הדלת והפגז ריסק את הדלת ולא את קייל. כשיצאנו מהביתן בחנתי את הפגז."זה פגז מתוצרת אסדגרד" אמרתי."אז אסדגרד תוקפת את האולימפוס אבל למה" שאל קייל."בגלל שהם חושבים שאנחנו תקפנו אותם" ארס עצר לידנו וקפץ על ספינת אסדגרדית. הספינה וארס נעלמו מטווח הראייה שלנו. ספינה אחת שנראתה גדולה יותר מהאחרות פנתה לכיוון הארמון של הרה."צריך להגיע אל הארמון של הרה ומהר" אמרה זואי. תוך כמה שניות עלה כל אחד על הדרקון שלו והם עופפו אל הארמון של הרה.
תגובות (4)
אין לי כוח לחשוב… גרועה במיתולוגיה נורדית.
המשך!
אני מנחשת שאלה הודין, תור ולוקי
אומרים אודין לא הודין
אותו דבר