דמדומי האלים פרק 3

צבי 4000 03/01/2014 856 צפיות 3 תגובות

<יונה> ברגע שהגענו אפולו ראה אותנו ולקח אותנו אל אולם הכס."אתה לא אמור להיות עם שאר האלים" אביעד שאל."שכחת שאני הוא גם אל הנבואה" אמר אפולו."אז ראית אותנו" אמר קייל. נכנסנו אל אולם הכס. כנראה לא היה שום דיון כי רק זאוס והרה היו שם.אפולו ניגש לרפא את זואי ואני אביעד וקייל פנינו אל זאוס והרה וסיפרנו להם כל מה שקרה מרגע שהמסע התחיל ועד הקרב עם נסיכת האופל(אביעד עדין לא הצליח לעכל שאיילת פנתה אל הצד האפל). כשגמרנו הרה ניגשה לפינה ובכתה."ביתה איילת חשובה לה" הסביר זאוס."כשהיא נולדה כוחות האופל תקפו את האולימפוס אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת"."מה סיפור לפעם אחרת" שאלתי. זאוס שתק לפני שהמשיך."באותו יום היה קרב אדיר על האולמיפוס וקרונוס היה מנהיג הפלישה"."אתה לא מתכוון לפלישה שבה פרסי היה בן 16" אמר קייל."אכן התכונתי אל היום הזה" אמר זאוס."אתם יודעים מה עם צוות ארגו 2" שאל קייל." כן" האדס הופיע."אז מה קרה להם" שאלתי."הם מתו כולם בידי גאיה" אמר האדס."רגע" אמר זאוס."גאיה התעוררה ולא סיפרתה לי"."תסלח לי" אמר האדס."גאיה וכחותיה השתלטו על השאול"."תנטוס לא עצר אותם" שאל זאוס."תנטוס גם מת" התערב קייל."פופיריון הרג אותו"."אז זה קורה" אמר זאוס."רגע מה קורה" שאל אביעד."בואו איתי" אמר זאוס. כשהגענו אל חדר מסוים המשיך זאוס בדבריו."לפני הרבה זמן עוד בתחילת שלטוני קיבלתי נבואה לפיה כאוס יאחד כוחות עם שני אלי כאוס אחרים"."שאלה אפופיס וסירטיר" אמר אביעד."בכל מקרה הוא יאחד כוחות איתם וינסה יחד איתם להעיר את אביהם "אוסופירון"."ברגע שהם יעירו אותו" המשיך זאוס."כבר יתחיל היום האפל והם יפילו אותנו מהשלטון."ואם הוא יתעורר אז זה יהיה הסוף של כולנו" שאל אביעד."אני חושש שכן" אמר זאוס."עכשיו כדאי שתלכו לישון ומחר תמשיכו בדרכם" אמר זאוס.


תגובות (3)

שלום צבי 4000
דבר ראשון את רושמת מושלם ! תמשיכי (:
אז ככה .. אני כותבת סיפור ואני בפרק 8 , אני אשמח אם תקראי אותו ותגיבי לי מה דעתך עליו(:
-הסיפורים הכי יפים באתר-

03/01/2014 06:06

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
להרוג את כולם זה בסדר, אבל פרסי?! טוב, כולם…. (לא עושה ספוילר כי סיפרת את זה לי אפילו שכולם יכולים לראות)

03/01/2014 06:06

לסיפורים הכי יפים באתר דבר ראשון אני בן לא בת

03/01/2014 06:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך