דמדומי האלים פרק 22

צבי 4000 17/03/2014 783 צפיות 2 תגובות

התחלנו לרוץ לכיוון היער. אנדרו רץ הכי מהר מכולנו. בסופו של דבר הגענו לקרחת יער."עד כאן 0 אחוזי הצלחה" אמרה גולי. יונה הוציא מכשיר קטן אבל אז נאנח."אני צריך איטרנט כדי להפעיל את מכשיר המעקב" אמר יונה. שלפתי את האייפון ותוך שנייה המכשיר של יונה החל לפעול."מצאתי" אמר יונה והראה לנו. ראינו נקודה אדומה שמסמנת את אליסה וכקילומטר ממנה הייתה נקודה ירוקה שסימנה אותנו."לשם" אמר אנדרו. אבל כעבור כמה מטרים האות של אליסה נעלם."לא טוב" אמרה גולי ואז שמענו צרחה."זה מגיע מהכיוון הזה" אמרתי והתחלנו לרוץ. הגענו אל הנקודה שבה המכשיר איתר את אליסה. שמענו עוד צרחה ואליסה כשלה לעברנו בעודה לופתת את בטנה."הוא שם" היא הצביעה בידיים חלשות על עץ אלון והתמוטטה. גולי תפסה אותה. ואז דמות חמושה בסכין יצא מהעץ שעליו הצביעה אליסה וזיהיתי את הדמות שיצאה עם סכין ליער במהלך ארוחת הערב. הוא שלף את הסכין. ואז ברק אדיר פגע בדמות והשתיקה אותו. אנדרו נראה הרבה יותר כועס מכרגיל. רצנו לכיוון המחנה וגולי ואנדרו נשאו את אליסה."היא צריכה מרפא ומהר" קרא יונה. כירון הגיע עם שני מרפאים מביתן אפולו והם התחילו לטפל באליסה. כעבור כמה דקות אחד המרפאים הרים מבט והנהנן לכירון בפנים קודרות. כל המחנה התאסף."הרוגה חמישית ברציפות השבוע" אמר כירון. אנדרו נראה כאילו הוא עומד לפרוץ בבכי אבל פתאום אליסה פקחה עיינים."מה כולם מסתכלים עלי"דרשה אליסה לדעת. אנדרו חיבק אותה."אין דרך אחרת לומר שאת נרצחת ואז חזרת לחיים"."אני מה?" שאלה אליסה" ואז קול מסתורי שאג:"יש מישהו שהצליח לברוח מהשאול".זיהיתי את הקול. האדס מגיע לביקור…….


תגובות (2)

המשך!

17/03/2014 17:17

תמשיך..

17/03/2014 17:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך