דמדומי האלים פרק 2:נסיכת האופל

צבי 4000 03/01/2014 971 צפיות 2 תגובות

<אביעד> נחתנו ממש מול שערי בית הכלא. צבא קטן של שומרים הסתער לעברנו."נצטרך קודם להילחם בהם ואז לברוח עם הנשקים" אמרה זואי. פתאום מטאור ענקי פגע בשומרים והרג אותם."לא צריך להודות לי" אמרתי. כל פעם שהופיעו שומרים יונה הטביע אותם או שקייל שרף אותם. בסופו של דבר מצאנו את חדר הנשקים וקייל פרץ את הדלת. ואז הבחנו שאנחנו לא היחידים בחדר הזה. על כס מלכותי סגול ישבה נערה עם חרב זהובה שמשום מה נראתה לי כמו חרב האלות,שריון סגול אפל שכוללת קסדה,כפפות שריון ומגיני רגליים."בטח באתם בשביל הנשקים" הנערה קמה מהכס."חבל מאוד שלא תוכלו לקחת אותם"."אנחנו ניקח אותם" אמר יונה."אתה בטוח" היא אמרה ושלחה אגרוף אפל שהעיף את זואי על עמוד אבן."שלא תעזי לגעת בה" קייל הסתער והצליח לחטוף את טורפי האדס. הוא הצליף אבל הנערה התחמקה."אתם לא תוכלו להביס אותי" היא אמרה אבל בלי שהיא שמה לב יונה הצליח לחטוף את קלשון פוסידון ואת חרב האלים."קח" יונה זרק אלי את חרב האלים ותקף. תפסתי בחרב ותקפתי גם. אבל אפילו עם כל הכוחות של שלושתנו היא הביסה אותנו בקלות. זואי היא זו שהפכה את הגלגל. היא שלפה קשת וירתה הרבה חצים על הנערה. היא ירתה כל כך הרבה שהנערה איבדה את שיווי משקלה ונפלה על הרצפה. עמדתי להכות כאשר זהיתי את פניה של הנערה."איילת?" שאלתי. היא רק בעטה אותי אחורה ושלפה את חרב האלות."כדאי שנסתלק מפה לפני שהיא תביס אותנו עוד פעם" אמר קייל."אתה צוחק" אמרה זואי וירתה חץ על איילת אבל היא התחמקה והסתערה על זואי. זה קרה כל כך מהר שאף אחד לא הספיק להגיב. איילת הניפה את חרבה ונעצה אותה בליבה של זואי."עכשיו את באמת הצלחת לעצבן אותי" אמר קייל והניף את ידו. ואז מערבולת של רוחות רפאים פרצה אל החדר ותקפה אל איילת."עכשיו מסתלקים" אמרתי. קייל לקח את זואי ועלה על הדרקון שלו. תוך כמה שניות כבר היינו רחוקים מבית הכלא ועברנו דרך שער שיונה יצר הישר אל האולימפוס.


תגובות (2)

המשך! אתה לא הורג את זואי!

03/01/2014 04:24

המשך!
~'קוראת חדשה~

03/01/2014 05:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך