צבי 4000
מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא?.

דמדומי האלים פרק 19:עליתו הקצרה של אוסופיריון חלק א

צבי 4000 17/03/2014 644 צפיות 3 תגובות
מה אתם חושבים שיקרה בפרק הבא?.

חסמתי את חרבו של כאוס ויונה החטיף לו גוש קרח בפרצוף. פרסי ופרנק נלחמו בסיטיר וכל השאר באפופיס."אתם לא מבינים שהמאבק הזה חסר תועלת" אמר כאוס."אף מאבק הוא לא חסר תועלת אם המטרה זה להציל את העולם" אמר יונה ודקר את כאוס. כאוס שאג מכאב וברד הקפיא אותו במקום. בינתים אפופיס החל להתעייף אבל סיטיר הראה שהוא נהנה מהקרב. הוא חבט בפרסי וחסם את הכידון של פרנק. באמצע המאבק יונה שם לב שהיהלומים לא על הספינה שם הם היו מוגנים."אם אתה מחפש את היהלומים אז תדע שהם אצלי" נשמע קול ודמות מוכרת הופיעה."ארטיוס" אמרתי."התגעגעת אליי" ארטיוס שלף את חרבו ומלתעות תקף אותו. שלדון והדרקונים הקטנים ירקו אש מהספינה על סיטיר. יונה זימן גל של מים וריסק אותם על כאוס שעף כמה מטרים. ארטיוס ניסה להתגונן מפני מלתעות אך הוא חבט בארטיוס בזנבו והיהלומים נחתו על האדמה הקשה. זואי רצה לעבר היהלומים ולקחה אותם אבל ארטיוס הסתער לעברה. קייל שיגר על ארטיוס מערבולת של רוחות זועמות וארטיוס עף שוב אך הפעם הוא צימח כנפיים שחורות ונחת על האדמה. הוא שלף את חרבו והסתיר שוב על זואי אך איילת ירתה לו חץ בבטן והוא כשל."פגיעה יפה" אמרה זואי."תודה" אמרה איילת והתחמקה מהצלפה של אפופיס. באמצע הדרך לספינה זואי מעדה על אבן קטנה וארטיוס ניצל את ההזדמנות וירה חץ של אש שחורה(אל תשאלו אותי מאיפה יש דבר כזה) לעברה. החץ ננעץ בזואי והיא נפלה על הרצפה. ארטיוס שלף עוד כמה חצים של אש שחורה וירה אותם על זואי. זואי קמה ואז אחד החצים ננעץ לה ברגל. השני ננעץ בבטנה והשלישי בליבה. היהלומים עפו אל ידו של ארטיוס שעמד ליד העץ. זואי כרעה על הברכיים וקייל תפס אותה. הוא נעץ מבט זועם בארטיוס שהצמיד את היהלומים אל העץ. העץ התפוצץ ואוספיריון השתחרר."סוף סוף אחרי הרבה זמן שהייתי כלוא אני חופשי" הוא אמר ושלף את חרבו הענקית שבערה גם היא באש שחורה.


תגובות (3)

היי, אפשר לבקש משהו קטנטן?? אני עושה הרשמה לסיפור עם הארי סטיילס ותהיתי עם את רוצה להירשם… סליחה על הפרסום :)

17/03/2014 12:14

דבר ראשון: אני בן
דבר שני: מה זה הארי סטיילס

17/03/2014 12:16

    חחח. כל כך נכון אביעד [קראתי את הפרופיל.]

    17/03/2014 12:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך