צבי 4000
מי חושב שלקייל יש רגשות אהבה כלפי זואי?

דמדומי האלים פרק ראשון!!!!!!!

צבי 4000 01/01/2014 1015 צפיות 2 תגובות
מי חושב שלקייל יש רגשות אהבה כלפי זואי?

<אביעד> "הכניסו אותם לתא הכלא" היו המילים הראשונות ששמעתי כשהתעוררתי. השומרים זרקו אותנו לתא. "מה קורה פה" שאל יונה."אני אגיד לכם מה קורה כאן" אמר אחד השומרים."אתם הובסתם" השומר השני צחק."תבלו פה הרבה זמן ותזכרו: מחר אתם כבר לא תהיו בין החיים" השומרים הלכו."טוב מישהו יכול להסביר לי איך הגענו לכאן" שאל קייל כשהתעורר."אנחנו צריכים לצאת מהתא הזה למצוא את כלי הנשק שלנו ולברוח מכאן" אמר יונה."יש רק בעיה אחת שמענו קול ולוקי הופיע."אין לכם דרך לצאת מהתא הזה". יונה אחז באחד מעמודי התא."איייי" הוא צעק כאשר התחשמל."שחכתי להזכיר שכל פעם שתנסו להשתחרר אתם תחשמלו" לוקי צחק אבל השתתק כאשר ברק פגע בו ועילף אותו."כדאי שתזכור בפעם הבאה לא להשתמש בחשמל" אמרתי."איך זה יתכן" שאל לוקי ומיד קיבל כדור אש לפרצוף והתעלף סופית."בואו נסתלק מכאן" אמר יונה ופרץ את התא. שומרים החלו לרוץ לעברנו."באמת הגיע הזמן לעוד אקשן" אמר יונה. פתאום כדור קרח ענקי הופיע וריסק את השומרים."לא הייתה צריך" אמר ברד שנחת לידנו. מלתעות ריסק לעוד שומרים שהגיעו את הצורה באמצעות ברק ושלדון הפך אותם לאפר."קדימה זזים" אמרתי. עלינו על גב הדרקונים והם התחילו להתקדם לעבר חדר הנשקים(יונה חטף מפה מאחד השומרים). כל פעם שהופיעו שומרים אחד הדרקונים ריסק להם את הצורה."תעצרו שנייה" קרא קייל. "תביא שנייה את המפה, יונה הושיט לו את המפה."תראו" הוא הצביע על כיתוב בתחתית הדף."כתוב כאן: הוצאה להורג היום ב12:00"."נראה לי שצריך לראות מה קורה" אמר יונה אבל אז הבחנו במשהו שנראה כמו אצטדיון."בוא נלך לראות מה יש שם" אמרתי והדרקונים עופפו אל האצטדיון.

"יש לי תחושת בטן לא טובה" אמר קייל כשראינו את מי הם הולכים להרוג. שני שומרים גררו נערה אל מישהו שנראה כמו מלאך המוות."זה לא נראה לכם כמו…" יונה לא רצה להמשיך את המשפט."זואי" שאלנו אני וקייל יחד ואכן זו הייתה זואי."חייבים לעצור את ההוצאה להורג" קרא קייל ושלדון אגר כדור של אש ירוקה בפיו."לא כדאי ש…" יונה לא הספיק לגמור את המשפט ושלדון ירק את כדור האש הענקי על הדמות שנראתה כמו מלאך המוות. הפיצוץ התפשט ושלדון צלל למטה אל האצטדיון. כעבור כמה שניות הוא הופיע כשעל גבו קייל וזואי."כבר חשבתי שאני גמורה" אמרה זואי."עכשיו כדאי שנמצא את הנשקים ונעוף מכאן אמר קייל.


תגובות (2)

אני.
המשך! סוף סוף!

01/01/2014 09:28

אני!
כל הכבוד המשכתה….עכשיו תמשיך!

01/01/2014 09:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך