דם החצויים פרק 5
<אביעד> התעוררתי לקולות של קרב. יונה וקייל נלחמו בצבא של גורגנות."לא אמורות להיות רק שלוש" שאלתי."כנראה מישהו שיכפל אותם הרבה פעמים" אמר יונה שכרת ראש גורגנה. קייל זימן כמה שלדים שעזרו לו להילחם בכמה גורגנות."איפה מדוזה" שאל יונה."אני לא יודע" קראתי. כעבור כמה דקות היא הופיעה רק שמשום מה על העינים שלה היו משקפים. התקמדתי אל עבר מדוזה תוך כדי שאני הורג גורגנות בכל הצלפה. מדוזה הסתערה עלי ואני התחמקתי."מה קרה שאת לא משתמשת בכוח שלך" שאלתי בלגלוג. מדוזה נהמה."אל תזלזל בי ילד" היא אמרה. יונה וקייל כבר חיסלו את כל הגורגנות חוץ משניים שנלחמו בהם."הם יותר חזקות ממה שאומרים עליהם בסיפורים" אמר קייל וניסה לעקם את ידה של הגורגנה שבה נלחם. מדוזה הצליפה בטרפיה ואני חסמתי עם מגן האלים. מדוזה ניסתה להתנפל עלי אבל התחמקתי בשניה האחרונה. אחרי כמה וכמה ניסיונות מדוזה הבינה שאין לה מנוס."אתם תמותו כולכם היום" היא אמרה ושלחה את ידה אל עבר המשקפיים. היא חשפה את העינים שלה לפני שאני יונה וקייל עצמנו את העינים. אחרי שהיא סגרה את העינים בעזרת המשקפים היא נדהמה לגלות שהכוח שלה לא פעל עלינו."לא יתכן" היא קראה וניסתה שוב אבל כרתתי לה את הראש והראש התגלגל הישר לרגליו של יונה."זה דוחה" הוא אמר כשהרים את הראש וחשף אותו לעיני שני הגורגנות האחרות שהתאבנו מיד."זה היה גדול" אמר יונה."טוב אנחנו צריכים להמשיך לזוז" הוא אמר ולקח את ראש הגורגנה. עלינו על גב הדרקונים שישנו במשך כל הקרב ועפנו מהמערה במטרה למצוא מקום טוב יותר ללון בו.
תגובות (3)
מצטערת שלא הגבתי קודם…
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך!!!!!!!!!!!
המשך!!!!!!!!!!!