דם החצויים פרק 4

צבי 4000 28/11/2013 728 צפיות תגובה אחת

<אביעד> המסוקים ירו על מלתעות שהתחמק מכל יריה."אנחנו חיבים לנטרל את המסוקים" צעק קייל מעל שאגת הרוח."נראה לך שאני לא מנסה" קרא אביעד. מלתעות ירק כדור אש על מסוק אחד וברק על מסוק שני. שני המסוקים האחרים ירו גם טילים."בוא נהפוך את זה ל2 על 2. יונה שרק ודרקון שכולו מכוסה קרח הופיע."זה ברד" אמר יונה וזינק עליו."למה אני היחיד שאין לו דרקון" רטן קייל. ברד הקפיא מנוע של מסוק אחד אבל המסוק השני כל הזמן התחמק מהמתקפות של הדרקונים."נראה לי שיהי טיפה יותר קשה לפגוע בו" אמר אביעד ומלתעות ירה ברק על המסוק שהתחמק מהברק. פתאום ברד שאג מכאב."המסוק פגע לברד בכנף" צעק יונה. ואז גם מלתעות נפגע בכנף אבל הוא המשיך לעוף. המסוק המשיך לירות. ואז כדור אש ענקי וירוק פגע במסוק והמסוק התפוצץ."זה לא אני עשיתי את זה" אמר מלתעות בתוך הראש שלי. ואז שמענו שאגה ודרקון שחור הגיח מבעד לעננים."אני חושב שזה הדרקון שלי" אמר קייל. הדרקון השחור התקרב ונתן לקייל לעלות על גבו."הוא אומר שקוראים לו שלדון" אמר קייל."טוב עכשיו בוא נמצא מקום להסתתר בו מפני מסוקים נוספים" אמרתי."רעיון טוב" אמר יונה ועפנו לחפש מקום מסתור.

בסופו של דבר מצאנו מערה די גדולה ונחתנו בפתח שלה. נכנסנו אל המערה יחד עם הדרקונים."אני חושב שזה מקום טוב" אמר יונה ופרש את מה שהצלחנו להציל מהמטוס. ישר לקחתי כוס קולה וקייל לקח גם כוס קולה. אחרי זה התחלנו להקים מחנה ומיד אחרי שהקמנו את המחנה נכנסתי לאוהל שלי ונרדמתי.


תגובות (1)

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/11/2013 09:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך