דם החצויים פרק 10!!!
<אביעד> כלב השאול נהם."כאילו היו לנו מספיק מפלצות" קרא קייל ושלף את טרפי האדס. הוא ניסה לנעוץ את הטרפים אבל כלב השאול נגס בלהבים וקייל נאלץ לשחרר את הלהבים מפיו של כלב השאול. שלפתי את חרב האלים והצלחתי לטפס ולהגיע לאחד הראשים שם נעצתי את החרב בעין של כלב השאול והוא ילל מכאב. יונה ניסה להטביע את כלב השאול בגל של מים וכלב השאול נחבט בעץ וזה קרס עליו. כלב השאול קם וזינק אבל קייל שרף אותו."לפחות הרגנו אותו" אמרתי אבל האבק שנותר מכלב השאול התגשם בחזרה לכלב שאול רק שהפעם היו לו 6 ראשים."זה מטורף" אמר יונה וכך כך פעם ששרפנו אותו הוא קם עם עוד 3 ראשים."זה כמו ההידרה" צעק יונה והתחמק."נכון כל פעם שהורגים אותה היא חוזרת עם יותר ראשים" אמרתי."נראה לי שצריך לסגת" אמר קייל והתחלנו לרוץ עד שהגענו אל הכביש. ראינו תחנת דלק נטושה והחלטנו שנישן פה כי ריח הדלק יסווה אותנו מהמפלצות."אני הולך לישון" אמר יונה ואחרי שפרש את השמיכה שלו הוא החל לנחור."אתה נשאר לשמור" אמרתי לקייל ואז פרשתי את השמיכה ונרדמתי. בחלום הייתי בטרטרוס. שני ענקים השגיחו על שבעה מזבחות."זה ממש משעמם" אמר ענק אחד."כן אף פעם אין אקשן" אמר ענק שני."בקרוב יהיה" אמר ענק שלישי שהגיח מבין הצללים."אתם רואים את השעון הזה" הוא אמר והצביע על שעון גדול ושחור."ברגע שהשעון הזה יגיע לאפס גאיה תעורר" הענק צחק."והאלים היוונים יפלו ברגע שנעלה על האולימפוס איש לא יוכל לנצח אותנו וזה רק יזרז את היום האפל" אמר הענק והלך."אפילו האדס לא יודע שהוא הולך ליפול" שני הענקים צחקו ואז התעוררתי.
תגובות (3)
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שמת לב שרק את נכנסת לסיפור?
טעות גם אני :)
המשךךךךךך