צבי 4000
לספר ההמשך והאחרון בסדרה יקראו "דמדומי האלים" שהוא הספר השלישי והאחרון בסדרת "מלחמת המיתלוגיות". ודרך אגב אני עובד על פאנפיק ל"שמורי ההיסטוריה"

דם החצויים פרק אחרון!!!!!!

צבי 4000 20/12/2013 868 צפיות 2 תגובות
לספר ההמשך והאחרון בסדרה יקראו "דמדומי האלים" שהוא הספר השלישי והאחרון בסדרת "מלחמת המיתלוגיות". ודרך אגב אני עובד על פאנפיק ל"שמורי ההיסטוריה"

<אביעד> יונה הסתער לעבר איילת. הוא קפץ וכיוון את הקלשון לעבר איילת אך היא תפסה בלהב של הקלשון והעיפה את יונה. למרבה המזל הקלשון נשאר אצל יונה."אז אלה החצויים של הדור החדש" אמר קולו של אפופיס."אפסים בדיוק כמו החצויים של הדור הקודם"."תיזהר במילים שלך נחש מגודל" אמר קייל. איילת נעצה את חרב האלים וחרב האלות בקרקע. פתאום מערבולת הרימה אותה ושלושה העתקים של הנשקים של שלושת האלים הגדולים זהרו סביב איילת."איך היא כל כך חזקה" שאל קייל שנאבק לא לעוף ברוח."היא הבת של הרה מלכת השמיים ואשתו של זאוס" צעק יונה."עכשיו הכל מובן" אמרתי."מה" שאלו יונה וקייל יחד."בנות הרה הם נדירות מאוד ויש להם כוח עצום שיכול להשמיד את האלים."איך אתה יודע את זה" שאל יונה."בגלל שעל הסרפקוג ראיתי תמונה של אולימפוס עולה באש ומכאן הבנתי שיש לה כוח עצום"."נכון מאוד" איילת אמרה."כאוס לימד אותי את זה" היא צחקה ושלחה כדור אש לעברנו שיונה כיבה באמצעות פרץ של מים."אני אשמיד את האלים ואשלוט ביקום" היא אמרה."זה מטורף" ניסיתי גישה יותר רגועה."אם האלים יושמדו הכל יקרוס וכאוס הוא זה שישלוט במה שנשאר"."אתה טועה" היא אמרה ושלחה עליי ברק. התחמקתי מהברק."טוב את הבאת את זה על עצמך" שלפתי את להבי האלים ושלחתי להב אחד שתפס בחרב האלים והחזיר אותה לידיי. ואז נעצתי את חרב האלים בקרקע ומערבולת הרימה אותי. העתקים של הנשקים של שלושת האלים הגדולים זהרו סביבי. תפסתי בקלשון והרמתי אותו. גל של מים פגע באיילת וריסק את המערבולת. תפסתי בברק ומטר של ברקים פגע בה והטיח אותה על הקרקע. ואז משכתי בטרופי האדס ומערבולת של רוחות רפאים שרט את פניה. ואז הרמתי את חרב האלים כדי לעשות את המכה הסופית. פתאום גל אדיר של אש ריסק את המערבולת והעיף אותי. נחבטתי ברצפה."תראו מי פה" שאג קול חדש וענק בוער בגדולו של כאוס הופיע."תרשה לי להציג את עצמי" אמר הענק ושלף גרזן ענקי ובוער."אני הוא סירטיר" הענק אמר והנחית את הגרזן. ברגע שהנשק פגע בקרקע הוא שיחרר גלי הלם שהעיפו את יונה וקייל. הם נחבטו בסלע ואיבדו את ההכרה. עמדתי להסתער על הענק כשאיילת תפסה בי והרימה אותי ביד אחת."אתה תמות כשיגיע הזמן" היא אמרה והעיפה אותי על סלע. נחבטתי בסלע אבל לא איבדתי את ההכרה. כשקמתי איילת כבר שלפה את חרב האלות. היא הרימה את החרב וברק סגול פגע בחרבה. עכשיו סביב החרב שלה זהר הילה סגולה וברקים הבזיקו סביב חרבה."אתה מת" היא אמרה והצליפה בחרבה. גל הלם סגול התפשט ופגע בי והדבר האחרון ששמעתי לפני שהתעלפתי היה את קול צחוקם של כאוס אפופיס וסירטיר.


תגובות (2)

שומרי ההיסטוריה! מגניב!
לא! אני לא רוצה שהסדרה הזאת תיגמר אף פעם! למה?

20/12/2013 04:57

אני צריך לגמור אותה כדי להתחיל את העבודה על הפאנפיק של שומרי ההיסטוריה

20/12/2013 05:04
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך