the one sitting next to you
תקשיבו אני לא מבטיחה שכל הדמויות שנתנו יהיו ראשיות, ועל תשאלו עכשיו מי ראשי ומי משני כי באמת שאין לי מושג. אני אמשיך את זה היום עוד שלושה פרקים כי מחר ובימים שני שלישי אני לא אוכל לכתוב. אני אהיה בטיול שנתי ואצטרך להתכונן כי יום ראשון אני חוזרת בשבע הביתה.
מקווה שאהבתם את הפרק.

גורל האלים-8 ^~^

the one sitting next to you 19/10/2013 274 צפיות 11 תגובות
תקשיבו אני לא מבטיחה שכל הדמויות שנתנו יהיו ראשיות, ועל תשאלו עכשיו מי ראשי ומי משני כי באמת שאין לי מושג. אני אמשיך את זה היום עוד שלושה פרקים כי מחר ובימים שני שלישי אני לא אוכל לכתוב. אני אהיה בטיול שנתי ואצטרך להתכונן כי יום ראשון אני חוזרת בשבע הביתה.
מקווה שאהבתם את הפרק.

הרגליים של מרטין אמנם היו הוכחה מאד…מוחשית אבל עדיין התקשיתי להאמין שכל המיתוסים של המיתולוגיה היוונית נכונים, ושאני בת של אחד מהאלים האולימפיים הבלתי מנוצחים? לא נראה ממש הגיוני.
אף פעם לא האמנתי בדברים כאלה, מגיל צעיר כבר הייתי אטאיסטית וכמובן כל הרעיון של גופים אל אנושיים, שלעולם לא מתים תמיד נראה לי מוזר.
"אבל סבא איך זה הגיוני?" שאלתי והוא גירד מעט את ראשו, "ואיך אתה לוקח חלק בכל זה?" המשכתי. פה הוא כבר נראה מעט יותר בטוח כאילו עכשיו הוא יוכל להסביר ולגרום לכולם להאמין. הוא חייך מעט ואז קם על רגליו.
"בואו אחרי" אמר ויצא מן החנות על הרחובות הסוערים של ניו יורק. כולם עדיין מבולבלים, ומרטין עדיין נבוך ומבוייש, יצאנו אחרי סבי החוצה.
הוא נעמד ושם את ידיו מול בטנו, עיניו נמלאו בצבע אפור בהיר מאד ואחר כך שחור, השמיים שלפני שנייה אחת היו כחולים כתמיד נמלאו אפור וענני גשם ואז סבי הכריח את עצמו להזיל דמעה, גשם ירד. עמדתי שם מבוהלת כמו נמלה לפני שדורכים עליה, רצתי חזרה וחנות וקלייר אחרי.
ג'ון עמד שם וחיוך מרוצה על פניו, ראיתי שהוא ממש נהנה. הוא תמיד אהב סיפורי מעשיות ולראות דברים כאלה במו עיניו, אני חושבת שזה ריצה אותו. אני לעומת זאת, חושבת שאני עומדת לגלות שכל חיי היו שקר. קלייר התיישבה על ידי ועיניה בלטו במיוחד.
"על מה את חושבת?" שאלתי אותה,אני חושבת שגם העיניים שלי בלטו עכשיו אבל אני חייבת להרגיע את חברתי, בכל זאת אנחנו מכירות מגיל חמש.
"אני חושבת…שסבא שלך הוא זאוס" אמרה, טוב אני לא בטוחה בזה אולי הוא זאוס אבל רק אולי. זאוס הוא לא אל השמיים היחיד במיתולוגיה, "ואני חושבת שכל זה הזוי מדי כדי להיות אמיתי" סיימה והתיישבה יותר בנינוחות.
"גם אני חושבת שכל זה הזוי. אבל אין לי מושג איך להסביר בצורה אחרת את כל מה שראינו עכשיו" הודיתי במה שלא רציתי להאמין בה אבל קיבלתי עכשיו. סבי נכנס לחנות בליווי של ג'ון ונורה שנראו מאד נרגשים, החיוך לא ירד מפניהם.
"אני רוצה שתאמר לי מי אתה בדיוק" אמרתי וקולי נשמע נוקשה וקר מן הרגיל. מבטו לא זז ממני והוא היה מלא חמלה, כאילו בעוד רגע הוא עומד לגזול ממני את כל הילדות שלי. אני מניחה שזה בדיוק מה שהוא עומד לעשות.
"יקירתי, אני הוא אוראנוס, בעלה של גאיה אלת האדמה, והשליט הראשון של היקום" הכריז כשניצוץ קטן בעיניו. נהדר, בדיוק כמו שחשדתי, "סבא" שלי הוא אוראנוס. כמה נחמד. פשוט מדהים. לא יכול להיות יותר טוב. "עכשיו אני לא רוצה שתיבהלו אבל הגיע הזמן. במשך 14 שנים לא גילינו לכם את האמת רק בכדי להגן אליכם" עכשיו הוא הפך את זה לקיטשי.


תגובות (11)

ידעתי 3:

19/10/2013 06:12

ברור שידעת

19/10/2013 06:14

וואו… טוב, תיהני בטיול!

19/10/2013 06:25

אי אפשר להינות בטיול לאמצע מדבר. זאת משימה בלתי אפשרית. יהיה יותר קל להביס את טיפון

19/10/2013 06:29

טוב… אם זה היה טיול לגרנד קניון…

19/10/2013 06:30

רק לגראנד קניון! לא למדבר ישראלי מסריח…

19/10/2013 06:32

אבל אולי יתקפו אתכם עקרבי ענק ואז תגלי שאת חצויה?

19/10/2013 06:33

אני מאד מקווה שזה מה שיקרה (דרך אגב אני אכן חצויה. בת של אתנה. לנצח עד הרצח של זאוס. סוף) כי אחרת אני אצא מדעתי

19/10/2013 06:35

גם אני בת אתנה על בטוח (למרות שאין לי שיער בלונדיני ועיניים אפורות…)

19/10/2013 06:36

בדיוק. אנחנו בנות אתנה יוצאות דופן כי אנחנו דומות גם לאבא שלנו! מראה לאבא (בערך) וכל השאר אמא (אתנה שליטת העולם!!)

19/10/2013 06:38

כן! אתנה לשלטון! (סיפור אמיתי: כשהייתי לפני הרבה זמן בקייטנה אני ועוד ילדה אחת רבנו מי בת של אתנה. כל אחד היה צריך לבחור לעצמו הורה אולימפי)

19/10/2013 06:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך