גורל האלים-22 ^~^
כירון אמר שבמשחק, כמו שכבר ידעתי, יש שתי קבוצות: הירוקה והכתומה. יש ברית בין ארס, אתנה, הרמס, אפולו וזאוס. ושאר הביתנים יחד אבל אני לא יודעת איפה אני.
"אמ כירון, באיזה קבוצה אני?" שאלתי, אני רוצה לשחק.
הוא עלה על הבמה הקטנה שניצבה לידנו כשכול המחנה וכל החניכים פרוסים לפניו כמו נתינים של דיקטטור. הוא עמד שם ברא מורם ומלא גאווה וקרא לכולם להקשיב. שתי הקבוצות כבר סודרו ל קבוצה עם הקסדות על הראש בכדי להבדיל ביניהם.
"מי ירצה את בת אוראנוס בקבוצתו?" שאל בקול רם וכל ראשי הקבוצות ביקשו אותי. וואו אני הרגשתי ממש ממש מוחמאת. אני לא מבינה אותם, הם לא צריכים אותי בקבוצה שלהם אני לא משהו מיוחד כזה. בסוף כירון עשה אן דן די נו ונכנסתי לקבוצה הירוקה בהנהגת ביתן אתנה. באתי אליהם ונער לא מוכר נתן לי קסדה, שריון, מגל וחרב מארד שמימי. החרב שלי הייתה דקה וארוכה במיוחד בדיוק כמו שאהבתי. היא התאזנה לי על היד בצורה מושלמת, טוב לפחות זה טוב. אני הייתי בהגנה, הדגל נמצא על יד העץ העצום באמצע היער שגיליתי עליו עכשיו. עמדתי שם, משועממת.
רחשים נשמעו מן היער חשבתי שזאת הקבוצה השנייה ושהם הגיעו אלי אז התחלתי להתכונן.
אבל לא יכולתי לצפות למה שיצא במקום הקבוצה השנייה.
תגובות (6)
ווווהוו!
אעאעאע קדימה לדגל!!
ופו הדוב? חח באמת? XD
הידד פו הדוב!!
תמשיכיי *^*
פו הדוב מאגניב
בשם פו הדוב תמשיכי!
תמשיכי!