the one sitting next to you
jingle bells
twlight amells
edward rus away
jacob cries
bella dies
potter all the way!
אני מצטערת שזה ממש אבל ממש ממש קצר פשוט ההורים שלי לא בבית ואני עם אחותי הקטנה בת החמש שאני מוכנה לרצוח עכשיו, מחפשת את השלייקס שלי. אני אפרסם עוד כשאוכל.

גורל האלים-14 ^~^

the one sitting next to you 24/10/2013 197 צפיות 8 תגובות
jingle bells
twlight amells
edward rus away
jacob cries
bella dies
potter all the way!
אני מצטערת שזה ממש אבל ממש ממש קצר פשוט ההורים שלי לא בבית ואני עם אחותי הקטנה בת החמש שאני מוכנה לרצוח עכשיו, מחפשת את השלייקס שלי. אני אפרסם עוד כשאוכל.

הובילו אותנו על ביתן הרמס שהיה צפוף יותר מכביש בניו יורק. הנערים והנערות שם לא היו הכי דומים אחד לשני אבל לכולם היו תווי פנים מעט שדוניים, כמו לנורה. רגע אולי נורה היא בת של הרמס…אני לא רוצה להבעיר תקוות לא מבוססות.
ניגש אלינו נער שפניו היו שדוניות במיוחד, עיניו היו מעט זהובות ושיערו שחור ופרוע (כמו של הארי פוטר) הוא היה לא שרירי אבל ידיו היו מעט מצולקות, הוא נראה מעט גדול יותר מאיתנו, אבל עכשיו כולם נראו יותר גדולים בשבילי. הוא דילג על כמה מיטות כדי להגיע אלינו, אני לא חושבת שהרבה פעמים עוברים פה ארבע חצויים יחד.
"היי, אני הנרי האחראי על ביתן הרמס" אמר. יש אחראים על ביתנים? מעניין, אני רוצה דעת כבר מי ההורה האולימפי שלי עוד רגע אני מתפוצצת.
"היי" אמר ג'ון, נראה שרק הוא היה מפוקס ברגעים האלה שבהם אני ניסיתי לבחון את החדר ולמצוא מקום לישון ונורה וקלייר עשו אותו דבר. אולי ג'ון חשב על משהו אחר, כמו מי ההורה שלו או למה יש אחראים על ביתנים. התעוררתי מהחולמניות שתקפה אותי למספר רגעים והבטתי בעיניו החודרות של הנרי, צבע עיניים זהוב זה לא נראה ממש טבעי.
"שלום" אמרה קלייר וכמעט באה ללחוץ את ידו, אבל הוא פנה לאחור והצביע לעבר פינה בחדר ובא היו ארבע מזרנים דקים שלא נראו מאד נוחים, "אלא יהיו המיטות שלכם עד שתגלו מי ההורים שלכם, מחר אנחנו נעזור לכם פה וכירון הבטיח לי וביקש למסור שהוא יסביר הכל, יחד עם אוראנוס" אמר והדגיש את שם סבי לשעבר (עכשיו אני קוראת לו ככה, לא מאד בוגר מצידי אבל אני בת 14 ולא צריכה להיות יותר מזה!), אני מבינה למה. במיתולוגיה אוראנוס הוא אחד העתיקים ביותר, בעלה של גאיה, אחד משלושת הראשונים (גאיה טרטרוס ואוראנוס), בטח היה לכולם כזה כבוד לראותו. אני רק חושבת שהוא מנוול.


תגובות (8)

בבקשה מהר!!!
ולמה תמיד אני רוצה להתחלף איתך? אני רוצה שתהיה לי אחות בת חמש! אני ילדותית לגילי!

24/10/2013 09:23

את לא רוצה אחות קטנה. זה מתמיד

24/10/2013 09:24

טוב, אני מחכה שיהיה לי אחיין, כנראה עוד כמה שנים, אז תשאלי איך זה אז ואני אענה.

24/10/2013 09:25

אחיינים זה חמוד, אחות קטנה… בואו לא נדבר על זה חחח
ואני מצפה להמשךךך שלא תחשיבי אפילו לרגע לא להמשיךךך

24/10/2013 09:29

אחיינים זה חמוד, אחיות קטנות זה חרא

24/10/2013 09:35

תפרסמי מהר יותר!
וארוך יותר!

24/10/2013 10:19

תפרסמי מהר יותר!
וארוך יותר!

24/10/2013 10:19

תמשיכי!!
:O

24/10/2013 12:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך