the one sitting next to you
אני אמשיך מחר כי יש לי מוטיבציה מטורפת לא לעשות כלום...
מקווה שאהבתם ^^

גורל האלים-13 ^~^

the one sitting next to you 23/10/2013 219 צפיות 14 תגובות
אני אמשיך מחר כי יש לי מוטיבציה מטורפת לא לעשות כלום...
מקווה שאהבתם ^^

עליתי על גבו של כירון והוא נשא אותי לבניין המרכזי שאני חייבת לציין היה ממש בית פרברים עצום בגודלו. במבוא של הבית חיקו לי חברי, מרטין (כי אני כבר לא בטוחה אם הוא חבר), ואיש שמנמן בחולצה מנומרת אני חייבת לומר שהמחזה לא היה מרהיב. הוא היה מעט מבחיל.
"אז הנה החצויים החדשה שלנו, הקבוצה המלאה" אמר בקול עמוק שיכולתי לחשוד בהיותו פדופיל. מה איש כזה עושה במחנה הזה.
"תירגע מר ד', אלא הם גריי, נורה, ג'ון וקלייר" אמר כירון לאיש בזמן שהצביע על כל אחד מאיתנו בתורו.
"סליחה איפה סב לא איפה אוראנוס?" שאלתי, לא ראיתי אותו בשעה האחרונה שהייתי פה, אם הוא הלך אני לא אהיה מופתעת. אני לא רוצה לראות אותו. הוא לעזאזל הסתיר ממני במשך כל החיים שלי את זה, לא אמר לי מי הוא באמת ובנוסף סיפר לי רק כי סאטיר חייב אותו, סיימתי את טיעוני.
"סבך נמצא ממש פה" אמר ואוראנוס הופיע על ידו. לעזאזל למה הוא לא הלך.
"שלום צוציקים" אמר והתיישב על יד הכיסא שבה ישב האיש עם החולצה המנומרת.
"בחיי שני אלים ביום אחד אני מתאלף!" לחש מרטין ונפל על כיסא קרוב. הוא אמר שני אלים, איפה האל בשני? זה לא יכול להיות האיש השמן הזה.
"מנהל המחנה, אל היין והטירוף" אמר מ ד' וגושי שומנים עלו עליו כשהציג את עצמו בפני אוראנוס. שנייה אל היין הוא דיוניסוס, אני לא מאמינה שזה דיוניסוס. תמיד דמיינתי אותו כמו אותו בחור שרק סיים אוניברסיטה ויושב שיכור לחלוטין בבר ועכשיו הוא נראה כמו הדוד השיכור והמטורף בסרטים.
"אל השמיים, נעים לפגוש" אמר לדיוניסוס אוראנוס ולחץ את ידו, כאילו לעולם לא נפגשו. מה שכנראה נכון כי דיוניסוס אמור להיות אל צעיר יותר ולמרות כל זה הוא נראה כמו דוד שיכור.
"על מה רצית לדבר איתנו?" שאלתי את כירון, הוא עיוות את פניו מעט והביט בכולנו.
"בינתיים תשהו בביתן הרמס, עד שהוריכם יצהירו אחרת" אמר כירון ונעמד על יד האלים.
"למה ביתן הרמס?" שאלה נורה, זה באמת נראה מוזר ששמים את כולנו באותו בית בהתחשב בזה שלא ממש נראה לי שאנחנו אחים, אנחנו יותר מדי לא דומים וחוץ מזה מה הסבירות שארבע ילדים של הרמס יהיו חברי ילדות בעולם הזה.
"הרמס הוא פטרון הנוודים ומקבל את כולם לכן הוא מקבל גם את החצויים שעוד לא יודעים מי ההורה שלהם. מחר יקירי אנחנו נתחיל להסביר לכם הכל, היום לכו לישון תנוחו מצפה לכם דרך ארוכה"


תגובות (14)

מה פתאום מחר? עכשיו! חזרתי מהטיול ואני רוצה קצת אנשים שמתעניינים בכל ההיסטוריה הזאת וסיפורים כאלה.
המשך עכשיו!

23/10/2013 12:13

אבל אני רואה סרט! ויש לי מוטיבציה מטורפת לא לעשות כלום! ואני לא מוצאת את השלייקס שלי!

23/10/2013 12:15

בסדר… פשוט נמאס לי מהכיתה שלי שלא מתעניינת בהיסטוריה מגניבה (של אבירים) ואני קצת בקריזה, אבל תעלי מחר מהר!

23/10/2013 12:16

אני מכריחה את הכיתה שלי לקרוא ועושה להם הרצאות. גרמתי לכמה מהם לגמור את כל סדרת פרסי ג'קסון, ולשמוע מוזיקה טובה, ולהפוך לכמעט בני אדם מוצלחים

23/10/2013 12:18

הלוואי עלי… הם לא קראו ספרים מכיתה ג'! השנה שבה התחלתי לקרוא את פרסי ג'קסון!
טוב, הצלחתי להפוך שני חברים שלי לג'קסונים אבל הם כבר לא בכיתה שלי…

23/10/2013 12:21

:(

23/10/2013 12:22

חחח אני גרמתי לבנות מהכיתה שלי להתחיל לקרוא פרסי ג'קסון (זה מתחיל להיות מבוקש מחעחע)
ומחר. אני. רוצה. המשך. כמה. שיותר. מה. תודה. ^^

23/10/2013 12:23

אני יודעת! מה אני עושה בכיתה הזאת?!
יש לי חיים דפוקים, בואו נראה חצויים מתמודדים עם חיים רגילים ומשעממים…

23/10/2013 12:23

פעם למעשה, פרסי ג'קסון זה היה ספר מבוקש, אבל התקופה הזאת נגמרה מזמן.

23/10/2013 12:26

את כותבת קצר מידי. לא מפרטת מספיק.
את רוצה שאמות או משהו?

23/10/2013 12:26

אני לא רוצה שתמותי פשוט אני עצלנית ורואה סרט,

23/10/2013 12:28

עצלנית -,-
מצד שני …
עצלנים התאחדו!
אבל ברצינות, תמשיכי …!

23/10/2013 12:43

אחוות העצלנים היא האחווה הכי גדולה בעולם…

23/10/2013 12:44

כיף ווירטואלי לעצלנים! (גם אני כזאת)

23/10/2013 12:51
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך