בן פוסידון – פרק 1
מייקל – גייל ניפגש ממקור ראשון אצל ה׳מתנה׳ שלי
אם מישהוא היה אומר שהאלים היוונים קיימים , שיש לך סוס פרטי משלך , שאתה מסוגל לשילוט במים , ושיש עוד אלף עמוך היית מאמין? לא … כניראה שלא , אז אני יתן לך את ההקדמה לחייו המופלאים של מייקל רוד הצעיר! כלומר אני , אה נכון אני צריך להסביר על עצמי אז שיער חום , בצבע ארד , העניים שלי ירוקות כחולות , אני מעט שרירי , ואני כחוש מעט . אז הנה ההקדמה לחיי המופלאים! איזה כיף?! לא ! אז הכל התחיל כשהלכתי בדרכי לבית הספר, עם הילקוט שלי ועם חברתי הטובה ביותר ולריה , כאשר דיברנו זה עם זה , על הדברים ששנינו חווים יחדיו, ״ פעם 7! שיא!״ צחקתי ״ כן אה? מי היה מאמין ׳אתם מסולקים מכן עבריינים חצופים׳״ צוטטה ולריה , ואז שמעתי את גייל רץ לעברנו ״ חכו לי! נו באמת!״ ולריה ואני צחקנו בעוד תיקו נתקע בענף והוא נופל על אחוריו , והוא מלמל ״ ענף מטופש!״ , אן ואנה ובלירנה רצות לעברו ואן צועקת ״דיי כבר עם כלבי רחוב רצחניים!״ וכל שאר האנשים לוטשים בנו מבטים מפוקפקים , ואנחנו רצים בין השיחים והעצים לבית העץ שלנו , שם אנחנו תמיד מתכנסים ביחד , מתגבשים בעיקר , או לפחות נימלט ים לנפשינו , גייל היה הראשון להכנס לבית העץ הענקי שלנו , הוא היה עצום אבל אין לי ממש כוח לפרט אז אני ימשיך , הוא ניכנס הכי מהר ובטעות לגמרי פגע בסוס לבן ״ איך בדיוק ניכנס לכאן-״ ״פגאסוס? אוי נו באמת!״ שמעתי קול לא מוכר , דומה לקול של סוס , התרחקתי כמה צעדים ספורים מהסוס ואז אני מבחין בכנפיים זהובות מבצבצות מצדדיו הן היו זהובות כרעמתו וזנבו , וכמובן פרסותיו . הוא היה יפיה ואני מלמל ״ גם את.. אתם שמעתם את זה?״ ״ שמענו מה?״ אן שאלה והבנתי שרק אני מסוגל למשמע את הסו- את הפגאסוס ״אהה. היי אני מניח קוראים לי מייקל , ואה מי אתה בדיוק ?״ וחברי לוטשים בי מבטים מבולבלים , הפגאסוס צונף לי בבוז ואומר ״ שמי? שמי סער , אבל זה לא חשוב כעת בוס … עליי להביא אתכם למקום בו האדון אמר לי ״ ״מייקל למה אתה מדבר אל הסוס?״ שאל אותי גייל ״1. זה סער והוא פגאסוס 2. הוא רוצה לקחת אותנו למקום מיבטחים ו3. רק אני יכול לשימוע אותו״ עניתי והסוס צונף , הוא אינו דיבר אליי ועד מהרה פגאסוס שחור יפיפה נחת מול הכניסה לבית וצנף ואמר כניראה משהוא הסוסית ועד מהרה ניגלה לעינו דרך השיחים זאב כסוף ושועל יפיפיה , השועל החזיק בפיו נעליים עם כנפיים והוא ניגש לעבר גייל , והניח אותם מולו וגילי החל לקישור את הנעלים , הזאב הגיע עם קשת וניגש לעבר אן , והיא ליטפה אותו , ולקחה את הקשת ועליה כתוב משהוא ביוונית אבל לא התקשית ליקרוא אותה ׳ארטמיס׳ , ואז לפתע סער פלט מתוך נוצותיו דרכמת זהב והושיט לי אותה , ואז לרגע התחלתי להבין מי יצר את הסוסים? פוסידון ועל הדירכמה הופיע קילשון , סמל פוסידון , ובגלל שפג אסורים הם סוסים , הם משרתים את פוסידון , ורק אני מסוגל לדבר עם סער , הכל מיתחבר כמו משוואה בראש שלי ״אני בנו של פוסידון נכון?״ שאלתי את סער והוא הנהן בתמימות ורק אמר ״עלינו להזדרז בבקשה עלו על גבי , אני לא רוצה שהוא יכעס״ ואמרתי ״שניים יעלו על סער , איתי ושלושה אחרים על הפגאסוס השני ״ ולריה ואן עלו איתי וכל השאר על הפגאסוס האחר , והם דאו בשמיים בקלילות רבה , ״לאן הוא לוקח אותנו ?״ שאלה אותי אן וסער ענה אבל מבט של בילבול חלף על פניה ועניתי במקומו ״סליחה , אבל היא לא מסוגלת להבין אותך , הוא אמר שהוא לוקח אותנו למקום היחיד שאנחנו בטוחים בו ״ ״ אז ניראה לי שמצאנו אותו!״ צעק גייל והצבי לעבר מחנה או איך שסערה קרא לו ׳מחנה החצויים׳ הבית החדש שלנו.
תגובות (16)
יפה!
תמשיכי (:
את מוזמנת לקרוא את הסיפורים שלי (:
תמשיכי :)
ממש יפה :)
נ.ב- אשמח אם את תיקראי את הסיפור שלי..
אני בן , תקראו לאחי הגדול בת ( בשימחה רבה!) אבל אני בן ואני יראה אם יש סיפור שלא חבר אליו ;)
תכנות כתיב – *אם יש סיפור שאתחבר אליו אצלך
לא רע.
יש לך בדיוק אותה כתיבה!
עם מי?
יש לך ולתומר בדיוק אותה כתיבה.
אגב, מסרת לו ד"ש ממני?
אהה…
יפה.. רק תיקון.
מרכאות של דיבור כותבים בשורות רווח, שיהיה מסודר.
דוגמא~
"היי" אמרתי ונופפתי לה לשלום.
"היי," היא אמרה בחזרה.
עשיתי פרצוף , ואין לי זמן לתקן … אולי מחר
לא מסרתי
אז תמסור לתימי
תמשיכי!!!!
א נ י ב ן ת ו ד ה
פרצתי לאחי למישתמש יאי!
תמשיך את הסיפור הוא ממש מעניין!
ותגיד לאח שלך להמשיך את כל הסיפורים שלו