נטע די אנג'לו
אני ממש מצטערת שזה קצר בטירוף, אבל יש לי מצב רוח מחורבן ובכלל לא התכוונתי להעלות היום פרק.
לחדשות: בית האדס הגיע לארץ!!!!!! (באנגלית. ראיתי את זה אבל לא הסכימו שאני אקנה) והפעם זה מנקודת המבט של כל השבעה!!!!! (ולמזלנו לג'ייסון יש ממש מעט פרקים מנקודת המבט שלו)

אין אפשרות להתחבא – פרק ארבע-עשרה

נטע די אנג'לו 13/11/2013 761 צפיות 6 תגובות
אני ממש מצטערת שזה קצר בטירוף, אבל יש לי מצב רוח מחורבן ובכלל לא התכוונתי להעלות היום פרק.
לחדשות: בית האדס הגיע לארץ!!!!!! (באנגלית. ראיתי את זה אבל לא הסכימו שאני אקנה) והפעם זה מנקודת המבט של כל השבעה!!!!! (ולמזלנו לג'ייסון יש ממש מעט פרקים מנקודת המבט שלו)

זה היה בפירוש האיחוד המשפחתי הכי לא מרגש בהיסטוריה – ניק וזאוס רק נעצו אחד בשני מבטים זועמים. זאת היתה הפעם הראשונה והיחידה שראיתי את ניק כועס.
"למה, אבא?" הוא אמר. "בשביל מה להרוג את כל החצויים?"
"הקנטאור המעצבן לא סיפר לכם, אה?" כנראה העולם התהפך, כי זאוס חייך. "ברור שלא. למה לו לספר לכם?"
הרמתי את החרב החדשה שלי, שהשגתי במחנה החצויים בלי שאף אחד ראה. "מה הוא לא סיפר לנו?"
זאוס הסתובב ובחן אותנו, כמו שעשה ארס. כנראה דמיון משפחתי. "במלחמת הטיטאנים היו הרבה חצויים שעברו לצד של קרונוס – "
"אז מה?" קטעה אותו מרנה. "זה היה לפני שנים, זה כבר לא קשור אלינו."
"אז לפני חודשיים שמעתי שכמה חצויים מהמחנה מתכוונים לעשות מהפכה, ולתקוף את האלים. אז כבר הבנתי שאני לא יכול לסמוך על חצויים. אני חייב לעשות את מה שאבא שלי וסבא שלי ניסו לעשות."
"אבל גם קרונוס וגם אוראנוס נכשלו, למה אתה חושב שההיסטוריה לא חוזרת על עצמה עכשיו?" אמרה אילנה.
זאוס שוב חייך, זה לא טוב. חזיז הברק שבידו העלה יותר ניצוצות. "בגלל שאת החצויים אפשר להרוג."
הוא הסתער עלינו, אבל ניק חסם אותו. זרם חשמלי עבר בכל הגוף שלו אבל הוא אפילו לא נרתע. למעשה, הוא חזר לחייך.
"זה כל מה שיש לך, מלך האלים?" הוא סינן בשיניים חשוקות, מנסה להדוף את הברק בחרב שלו, שהייתה פי שניים קצרה.
"אפילו לא קרוב."
פיצוץ ענקי העיף את כולנו מהרגליים. פגעתי בקיר וכנראה התעלפתי כי כשהראייה שלי הצטללה ראיתי את כולם עומדים בחרבות שלופות מול זאוס.
"הגיע הזמן למוות שלכם." אמר זאוס, והסתער שוב.


תגובות (6)

יאייייי! אני לא אוהבת את ג'ייסון ><
וקקי! אני אחכה לעברית :(

זה סופר קצר O:

13/11/2013 12:23

אני יודעת… אמרתי שיש לי מצב רוח מחורבן.

13/11/2013 12:24

אני רוצה פיצה. ושתמשיכי.
לא, אני מעדיפה שתמשיכי מהר!!

13/11/2013 21:40

המשך מיד

13/11/2013 21:50

הרגע הלכתי לקנות את הספר והמוכרת אמרה שהוא יגיע לחנויות רק בחנוכה.

14/11/2013 09:05

זה יצא באנגלית, התכוונתי.

14/11/2013 10:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך