צבי 4000
הפרק הבא ב 12:00

דמדומי האלים פרק 12

צבי 4000 28/02/2014 816 צפיות תגובה אחת
הפרק הבא ב 12:00

<קייל> עצה שלי אם אתם הולכים לטבריה: תמצאו בית מלון ללון בו. למרות שבארגו 2 היו תאי שינה ליאו שכח להתקין שם מזגנים. ארגו 2 כבר הגיעה לטבריה ונחתה בהרים במקום שלא יראו את הספינה."זאוס אמר שאחד היהלומים נמצא כאן" הייזל הצביעה על העיר."אבל אני לא מרגישה שום יהלום בסביבה"."אולי כדאי שנסייר בעיר אולי יש שם משהו הרי בטבריה יש הרבה מבנים נטושים" אמרתי."אם אתה הולך אז אני באה איתך" זואי נעמדה לידי."מסוכם על כולם" שאל אביעד."כן" ענו כולם. יונה רטן משהו שלא שמעתי. שרקתי לשלדון והוא הופיע. אני וזואי עלינו על גבו והוא זינק אל השמיים. כעבור כמה דקות שלדון הוריד אותנו ליד מלון די מפואר."הוא נעלם די מהר יחסית לדרקון" אמרה זואי לאחר ששלדון נסק מעלה ונעלם בין העננים. ניגשתי למישהו שמוכר עיתונים."כמה עולה עיתון" שאלתי."חינם" הוא אמר ונתן לנו עיתון. בכותרת הראשית היה רשום: הר הגעש שהיה רדום במשך עשרות שנים מראה סימני התעוררות ויש חשש כבד שהוא יתפרץ."זה נראה לי משהו מועיל" אמרתי ולקחתי את העיתון."סיכמנו עם אביעד שיש לנו שעה לחפש משהו ועשינו את זה אז אולי נאכל משהו" אמרה זואי. הלכנו אל מסעדה שהייתה בטיילת של העיר. אני הזמנתי המבוגר וזואי הזמינה פסטה ומשקה כלשהו. ברגע שהביאו את האוכל אני לקחתי את מגשי האוכל."תודה רבה" אמרתי בנימוס למלצרית. אכלנו בשתיקה ואחר כך שלימנו את החשבון. יצאנו מהמסעדה והלכנו אל הכיכר כדי לזמן את שלדון שיקח אותנו אל הארגו 2. שלדון הופיע ועלינו על גבו. הוא זינק למעלה ועף אל הארגו 2. פתאום כדור אש כמעט ריסק אותנו אם שלדון לא היה סוטה שמאלה."מה זה היה" שאלה זואי. עוד כדורי אש פרצו מתוך הר געש ברמת הגולן ונפלו אל הכינרת. כעבור כמה דקות הר הגעש נדם."אנחנו צריכים לחזור לספינה" אמרתי. כאשר נחתנו בספינה יונה לקח את העיתון וקרא בו."זה לא טוב" הוא אמר.


תגובות (1)

אני אחכה!
המשך!

28/02/2014 02:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך