hell lord
ביקורת בונה בבקשה

7 הספרים-פרולוג

hell lord 13/11/2016 639 צפיות 3 תגובות
ביקורת בונה בבקשה

7 האנשים, 4 נשים ו3 גברים עמדו בדממה בתוך אולם האדמנטיום, אוחזים בידיו זה של זה בעיגול מושלם, סוגרים בתוך העיגול על מזבח שחור שעליו היו מונחים 7 ספרים שחורים, מלאים בכתבי לחשים.

הם החלו לזמר מילות לחש, וערפל ירוק החל להתערבל לרגליהם, בעודם מפיקים אנרגיות קסמים רבות עוצמה, והרונות שעל הקירות של האולם החלו לזהור בעוצמה.

בבת אחת הערפל הפך עשן שחור בן רגע, והחל לטפס על הקוסמים ולעטוף אותם ואת המזבח עם הספרים, מחניק את האור של הרונות ובמרחק של קילומטרים להבות נכבו ובני אדם ועצים התפוררו לאבק, בעוד המקור-הטירה העתיקה בה שכנו הקוסמים הבזיקה באור רב עוצמה והתפוצצה להמוני פיסות פחם, וכשבסופו של דבר הלכו לבדוק מה קרה במקור של הדבר, מצאו רק את המזבח בלי פגע, כאילו לא קרה דבר, ואת הספרים שוכבים עליו, חלקים וריקים לחלוטין.


תגובות (3)

מגניב… תמשיך. שתי הערות קטנות – בדרך כלל מין זה לא הדבר היחיד שמתארים. במקרה של אנשים אנונימיים לחלוטין לפעמים לא מציינים אפילו את זה ולרוב מומלץ לתאר קצת יותר. אלא אם יש לכך סיבה מוצדקת, ואז אוקי. ובקטע שהטירה מתפוצצת תתאר קצת יותר את הפיצוץ ותוסיף נקודה.

13/11/2016 18:15

מגניב… תמשיך. שתי הערות קטנות – בדרך כלל מין זה לא הדבר היחיד שמתארים. במקרה של אנשים אנונימיים לחלוטין לפעמים לא מציינים אפילו את זה ולרוב מומלץ לתאר קצת יותר. אלא אם יש לכך סיבה מוצדקת, ואז זה אפילו טוב (אם צריך לטקס הזה ארבע בנות ושלושה בנים, או משהו דומה). ובקטע שהטירה מתפוצצת תתאר קצת יותר את הפיצוץ ותחלק לכמה משפטים.

13/11/2016 21:12

קצר מדי בשביל שאוכל לבקר את זה. כמו כן, מספרים כותבים במילים(אלא אם הם תאריכים, שעות או פשוט לכתוב אותם יהיה מסורבל. לדוגמה: 247).
ד"א, על פי זה: https://www.tale.co.il/%d7%94%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%95%d7%aa/%d7%91%d7%99%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%aa-%d7%91%d7%95%d7%a0%d7%94.html אני לא הייתי ממש בונה על תגובה בונה פה :\

13/11/2016 22:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך