An Adventure From A Fairy Tail – The new kingdom- פרק 15.
נלחמנו עד כלות נשמתינו. ואז כשחשבנו שזהו הפסדנו משום מקום צץ איתן. "צריכים עזרה?" הוא גיחך ועטף את הרוחות בברזל ומעך אותן עד שהתפוצצו. כל זאת הוא עשה ביד אחת.
"בן-אדם כמה כוח יש לך?" שאל ליאו.
"הרבה.." גיחך איתן. זה הזכיר לי נורא את הימים ההם. לבסוף כשנשאר מהרוחות רק פלסמה שקופה זורחת התחלנו להתקדם לכיוון ליזי ורזיאל.
הגענו בדיוק בזמן. ליזי ורזיאל היו בשיא עוצמתם נגד שדים שמעולם לא ראיתי. כאשר ליזי הבחינה בנו מבט הקלה עבר בעיניה והיא המשיכה לשרוף את השדים. מיד הצטרפנו. היה לי קשה לעקוב אחרי כולם אבל ראיתי כיצד ליזי נלחמה. היא הייתה ממש נמרה. הסתובבה פילחה את השדים עם חרב מלהבות סגולות ואז עושה סלטה ומנחיתה מכה ישירה על הראש של השד.
בחיים לא ראיתי קרב מעולה שכזה. היא הסתחררה באוויר ופשוט חתכה את השדים אחד אחרי השני כמו חמאה. רוב העצמות היו שייכות לשדים שהיא קטלה כשלא נותר עוד דבר היא צנחה לאדמה וחייכה חיוך גדול אלינו. "תודה שעזרתם לנו…ממש הצלתם אותנו." עמדנו שם נבוכים למשמע מילותיה. לא עשינו דבר. היא זאת שקטלה יותר ממאה שדים לא אנחנו. אפילו רזיאל היסס לרגע. "נו, נו ליז, אנחנו לא עשינו דבר את ביצעת את רוב העבודה." חייך ליאו ונדמה לי שהוא הסמיק? ליאו מסמיק? ואז הוא עזר לה לקום אני ורזיאל מהרנו אליה כדי להשיב לה את האנרגיה האבודה. היא חייכה חיוך מקסים. היא נראתה פשוט מקסים אפילו עם כל החבורות והשריטות על גופה ופניה. "לצערי ליזי אני לא אוכל לתקן את כל הפצעים שלך…אני אשיב לך את האנרגיה אבל לא אוכל לעשות יותר מזה." אמר רזיאל בפנים נפולות מיד הבנתי שהוא רוצה לעשות בשבילה יותר היא רק פרצה בצחוק מתגלגל שנשמע כצליל פעמונים. הבטנו בה בהפתעה גלויה. "אתם לא צריכים לדאוג לי כל כך, אז מה? הפצעים שלי הם הגאווה שלי. וחוץ מזה הייתי מעדיפה שתטפלו קודם בעצמכם אתם פצועים יותר ממני." היא גיחכה. זה לא היה נכון בכלל. היא הייתה הכי מלוכלכת וחבולה מבין כולנו בגדיה היו קרועים מעט אבל היא נראתה כמו מלאך עם החיוך הזוהר שלה שהשיב לי את כל כוחותיי. בחיוך גדול אני ורזיאל התחלנו לרפה אותה. רוב הפצעים נעלמו והאנרגיה שלה חזרה לנורמה.
תגובות (2)
היה חסר לי נקודה אחת בפרק, אבל כל השאר מעולה.
פרק יפה, תמשיכי :)
תמשיכי!