13 המגירות
יש 13 מגירות בעולם בכול אחת גזע שונה ב5 הראשונים נמצאים הגזעים השולטים ביסודות מים,אדמה,אש,אוויר וטבע ב5 האחרים נמצאים הגזעים השולטים על החושים ,מגע,מישוש,ריח,ראייה ושמיעה ובשניים האחרונים נמצאים הגזעים העליונים הוולדים והסטטים הוולדים מנצלים את כוחם לרעה ואילו הסטטים לא.במגירה ה13 אף אחד לא יודע מה יש.המגירות קבורות עמוק באדמה ובשביל לפתוח מגירה צריך דם בן אנוש.יום אחד בן אדם עשיר בעל עסק של חפירות נפט מצא את המגירות האילו וכאשר פתח את המגירות מת ושיחרר כאוס בעולם.העולם התחלק ל13 חלקים ובני האדם שועבדו.במשך 100 שנים לא קרה כלום עד שהגזעים התרבו ודרשו יותר מקום אך לא היה ואז התפתחה מלחמה בין הגזעים זה היה טבח נורא אך לאחר 500 שנות מלחמה היה הסכם הגזעים התערבבו ונוצר גזע רב עוצמה שקראו לא הבג'ירים הבג'ירים היו משגשגים ובני האדם נמכרו כמשרתים עד שקם ארגון מרידה בשם האנטיג'רים(אנטי בג'ירים)הם ניסו להכחיד את הבג'ירים אך הבג'ירים היו גזע רב עוצמה והם ניצחו את המורדים כל מורד נענש עונש נורא שיעשו עליו ניסויים גנטיים אכזריים.באותה תקופה היה קר נורא ושלג איום ומקפיא עד שיום אחד ראש המורדים (הצליח לברוח והבג'ירים לא תפסו אותו)פתח את המגירה ה13 ומשם יצא גזע כלכך חזק שנלחם וכעבור 300 שנים ניצח והכחיד את הבג'ירים אבל אחרי 300 שנות מלחמה העולם התבהר והשלג הפסיק ואז הגיע גל חום אדיר שבו הגזע ה13 לא יכל לעמוד ואז הוא נכחד.עברו כבר 10000000000000 שנים מאז המלחמה הזאת והעולם השתקם והיום האנושות משגשגת וכבר אף אחד לא זוכר את המלחמה הזאת.
תגובות (4)
הרעיון נחמד, אבל זה מרגיש כמו תקציר כזה, סימני פיסוק!!
פסקאות!!
אהבתי (:
צודקת, איפה הסימני פיסוק, תיאורים, הרחבות…
זה לא משנה שזה הסיפור הראשון שלך. אם את רוצה, תסתכלי על הסיפור הראשון שלי (אני די מרוצה ממנו)
ברוכה הבאה לאתר :)
נתחיל בזה שאהבתי מאוד את הרעיון.
זה באמת נשמע כמו תקציר, עם רעיון כזה יכולתי לעשות סיפור המשך.
יש כמה שגיאות, אני ממליצה לך לחפש בגוגל איך לכתוב סיפור, זה מאוד עוזר :)