שני רעיונות לסיפורים- כי הם עלו לי לראש ורציתי לשתף :)
עלו לי שני רעיונות (שכרגע אני לא אתחיל כי אני מעדיפה קודם כל להתמקד בסיפורים שאני כותבת עכשיו, ואולי כאשר אסיים את מבוך האשליות אתחיל אחד מהם. בינתיים הם בשביל לדעת מה דעתכם XP)
1. *העולם השחור-לבן (פאנפיק לוואנס, כי אני פשוט מוצאת את עצמי אוהבת את הדמות שלו)
ד"ר וויל, הידוע יותר בתור ד"ר ויקטור פרנקנשטיין, מוצא את עצמו יום אחד מחוץ לסטוריברוק, בחזרה בעולם השחור-לבן ממנו הגיע מלכתחילה, עולם חסר קסם המתבסס בעיקר על מדע.
עברו שלושים ושלוש שנים מאז היה שם, והוא גילה שהרבה השתנה.
עכשיו, בתור הרופא מסטוריברוק, ולא בתור המדען שהיה, הוא מנסה למצוא דרך לחזור, וכמובן, שזה לא קל.
2. המפלצתיים (שם גרוע, אני יודעת.)
בדומה ל"מצוד האגדות". בנו של ד"ר פרנקנשטיין יוצא למסע אחרי אחיו המשוטט, המפלצת של פרנקנשטיין, לאחר התפרצות הזעם האחרונה שלו, במטרה להחזיר אותו הביתה. בדרך הוא פוגש בילדים של שאר היצורים האגדתיים המפורסמים, ומגלה שהבריחה של אחיו היא "רק קצה הקרחון", כמו שאומרים.
תגובות (63)
המפלצתיים!
גם בגלל שזה מזכיר לי את מנסטר היי…
וגם בגלל ש, בלי להעליב, העולם השחור לבן לא נשמע מעניין כל כך…
אבל המפלצתיים כן! תהיה הרשמה?
חחח כן, הראשון יהיה יותר בסגנון וואנס, ככה שהוא לא יהיה מהיר כמו הסיפורים האחרים שלי לדוגמא (היה לי רעיון וחשק לכתוב פאנפיק עליו *.*)
אממ אני עדיין לא יודעת. זה ממש תלוי אם אני אחליט לכתוב אותו בסוף ואם באמת יהיה לי זמן XP (~הלוואיכן~)
אהבתי יותר את הרעיון השני, וחשבתי גם על שם.
"מצוד המפלצות" XD
וכרגע נזכרתי לשאול האם יהיה ספר 2 למבוך האשליות?
חחח תודה XD
אבל זה לא יותר מדי דומה?
ול"מבוך האשליות" לא יהיה ספר שני (אלא אם כן אני אחליט לעשות לזה המשך, מה שאין לי רעיון אליו, וגם מה שיש לי קלוש ובלי רעיונות אמיתיים. מה, ארבע חלקים זה לא מספיק??)
מצוד המפלצות זה שם טוב!!!
יוטה ואמורה, אם בא לכם העליתי את פרק 4 של בית ספר לחיים…
פרסום סמוי? אני? -מיתמם-
נו, הייתי בעבודה כשראיתי שכתבת שפרסמת ואני מחכה לקרוא אותו אבל עם התגובות שלכם אתם מפריעים לי! לא, סתם, תמשיכו, תגובות זה תמיד כיף *.*
*תיקון טעות, זה היה יוטה XD
אני כל הזמן מתבלבלת ~ בכל מקרה, אני אלך לאכול ואקרא את שני הפרקים שלכם *.*
ממליץ לעשות את "המפלצתיים" כספר המשך למצוד האגדות, כי הרעיון הכללי די דומה.
נשמע ממש מגניב!
אולי כספר וואן שוט! (אני חושב שככה אומרים את זה) ~כמו העולם החדש עם קאלין ^^
בלאק, הלכתי לקרוא !
וגם אני העלתי פרק של ארץ לעולם לא ~סמוי?לא~
ספר ההמשך ל"מצוד האגדות" כבר יש לי רעיון בנוי. אולי זה יהיה כמו אבר אפטר היי למנסטר היי (שתי סדרות דומות מאותם יוצרים ובשני יקומים מקבילים.)
"המפלצתיים"!!!
~איןפירוט~
הרעיון פשוט טוב יותר לדעתי :)
חח תודה רבה ^^
לא יכול להגיד שקראתי את הדברים שלך עד כה, אבל נראלי שאני בהחלט אתחיל :) והרעיון השני נשמע רעיון מעניין, בהחלט אשמח לקרוא אותו אם וכאשר הוא יצא לאור!
תודה רבה! אני ממש שמחה לשמוע (נ.ב גם שמתי לב שהתחלת לעקוב אחריי בווטפאד, וזה היה די מוזר, כי לפי ההיסטוריה שלך אני לא רואה מה אתה מוצא בז'אנרים שאני כותבת XD אבל היי, אולי זה דווקא כן מעניין אותך, אני לא יכולה לדעת), ואני אשמח מאוד לביקורות ממך :)
אני לא פוסל שום דבר, ראיתי שיש לך ביקורות טובות אז החלטתי לנסות :) אתחיל לקרוא ברגע שיתפנה לי קצת זמן
תודה רבה :)
פשוט בדרך כלל יש כאלה שמעדיפים יותר פנטזיה ורק או כאלה שמעדיפים דרמות ריאליסטים ורק (ויש כאלה שהם בין לבין. אני לא אחת כזאת, אלא אם כן זו דרמת פשע על רציחות.)
את יותר ממוזמנת גם לקרוא דברים שלי אם תרצי, זה יותר מדע בדיוני מפנטזיה אבל יכול להיות שתאהבי חלק!
כמו כולם, "המפלצתיים" היה יותר טוב.
כשתגמרי את מבוך האשליות תתחילי את טורף הנשמות! (לא זוכרת אם פרסמת את זה פה או רק בווטפאד.)
קטניס אוורדין, סוף.
יואו, אבל אז יהיו לי שלושה סיפורים XD
אני ממש רוצה להתחיל את "טורף הנשמות" (מיסטר אין למי שלא מבין על מה אנחנו מדברות), אבל אין לי ממש רעיונות לזה… למרות ששם יש את השחקנים של טינקרבל ופרנקנשטיין מוואנס, ואני ממש אוהבת אותם, אז זה נותן מוטיבציה.
"המפלצתיים" נשמע אדיר.
בהצלחה! (דרך אגב, אני עדיין מנסה לקרוא את 'מבוך האשליות' אבל אין לא אף פעם זמן להמשיך אותו! טוב נו, אני אעשה את זה מחר בעבודה XD)
הו, את גם עובדת ולא לומדת? XP
בכיף חח את אפילו מוזמנת להסתכל בווטפאד (אם אפשר לקרוא דברים בלי להירשם או שאת רשומה או שתירשמי סתם זה לא כזה סיפור כי זה יותר נוח לעקוב), כי פשוט שם יותר נוח לדעת איפה עצרת ומאיפה להמשיך (ואפילו יש תמונות לפרקים, שזה בכלל פנסי!)
אני עובדת ולומדת (כיתה יב' המון זמן פנוי, ואין בכלל כסף)
חח אני עוקבת אחרייך בווטפאד!
אני פשוט אעשה מרתון מחר או מחרתיים ואסיים את כל הסיפור (אכן, אני מסוגלת לכך)
ליאנה בהצלחה…
אני עשיתי את אותו הדבר עם סיפור אחר של אמורה, "שלח לי מלאך".
חחח הרבה האמת עשו XD
יוטה עשה מרתון של מבוך האשליות במשך הסופ"ש חח
הוו באסה… אבל מצד שני יש מלא זמן, שזה אחלה. הכי כיף זה סוף י"ב, ככה יש מלא זמן ובקושי בגרויות, ולומדים רק מה שחשוב ויש מלא חלונות.. אחח הימים הטובים.
לא היינו צריכים ללמוד עד שהיה לנו יום חופש (שני, הכי טוב, כי אז לומדים בראשון, יש חופש, ואז שאר השבוע כאילו קצר, רק שלושה ימים.)
תודה רבה! (זה לא כזה בעייתי, כל מה שצריך זה 3 חפיסות שוקולד ושוקו כדי שאני אתרכז כך כל הרבה)
וממליץ?
חח אני מבינה שסיימת בית ספר?
אני לא יודעת אם לקנא בך או לרחם עלייך, כי בכל זאת, אחרי תיכון בא צבא..
כן, עכשיו זה עוד מהתקופות הקשות של יב' (המון מועדי חורף ועבודות להגיש..)
בכל מקרה, אני גם ככה עצלנית כשמדובר בלימודים, אז אני מניחה שפחות אכפת לי חחחח
תרחמי. והרבה.
מצד אחד יש מלא חופש ואתה חופשי ואני גרה בקיבוץ אז יש לי הטבות *-*
ומצד שני… צבא… אינקוויזיציה חוקית. (אני סתם מגזימה, יכול להיות שזה לא יהיה כל כך נורא… כרגע אני רואה את ההכי גרוע, ככה אני אתפלא שזה יותר טוב ממה שחשבתי. זה פסיכולוגיה הפוכה.)
הממ, מה התפקיד שלך את יודעת? (את לא חייבת להגיד חח)
ואת גרה בקיבוץ? איזה מגניב!
את יכולה ללכת לנחל גרעינים לא? שמעתי שזה אחד הכיפים, בכל מקרה תנחומי, עוד שנה אני מגיעה כדי לארח לך חברה (לאאא)
לא יודעת אם אני יכולה (למרות שאני ג'ובניקית, מה זה משנה), בואי רק נגיד שזה נשמע משעמם טילים למרות שכולם אומרים לי שזה מגניב…
ועזבי בקשר לנחל, אני שבוע הבא מתגייסת .__________. הלפ
שבוע הבא?!?!? את תצליחי להמשיך לכתוב את הסיפורים שלך??
אבוי, הצבא לוקח את כל מה שטוב בעולם הזה.
(סתם לא, שלא יחשבו שאני איזה אנטי ישראל או משהו)
אני אנטי צהל"ית U^U ופציפיסטית, ככה שאני מתנגדת לרוב הדברים שהוא עושה, אבל מה לעשות, כולם מכריחים אותך ללכת, אז תלך ._.
ואני לא יודעת… למזלי, יש לי מלא פרקים כתובים כבר ואני ממשיכה לכתוב, אז בקטע של התעכבות אני לא דואגת. קניתי לעצמי דפדפת קטנה של שורות ואני מקווה שיצא לי לכתוב בה ביד ולהמשיך אותם או להתחיל חדשים (אחמאחמ ראו למעלה לדגומא). חשבתי על לכתוב בפסקאות, מי אומר מה ומה עושה, ואז כשאגיע למחשב שלי אני אכתוב אותם מסודר. (אמן יצליח). אני יודעת שיש לי בטירונות שעה חופשית ביום (הם לא אמיתיים..) אבל טירונות זה מקסימום שלושה שבועות, והרוב זה לימוד ממה שהבנתי כי אני ג'ובניקית (וגאה בזה. באמת, אני היחידה שלא מעניין אותה לעשות שירות משמעותי..)
נחיה ונראה >.<
חחחחח אוי, אני מכירה המון בנות שהשתחררו על פציפיזם!
למה לא שחררו אותך?
ואל תרגישי שונה, אני מכירה הרבה שלא רוצים שירות משמעותי, אלא רק רוצים לסיים עם זה ולהתחיל אזרחי.
בכל מקרה, שעה אחת ביום?!?! וואט דה פאק.
אני בחיים לא אשרוד טירונות :(
אל תדאגי, ממה שהבנתי יותר קשה לשרוד את הלילה (זה כמו טיול שנתי באוהלים, במקרה ויוצא לך במזל רע ואת במקום עם אוהלים. אם יוצא לך טוב ואת בחדרים, אז יותר טוב.) והקטע של הספורט זה שעה ביום ולא כל הזמן (ממה שהבנתי).
וויש מי לאק..
אה, וזה בגלל שהבנתי שאני פציפיסטית לפני איזה חודש .-.
סליחה על ההידחפות הבלתי רצונית שלי אבל… מה זה פציפיסטית?
אדם נוגד אלימות ומלחמות.
שאגב, אני נגד אלימות ומלחמות, אבל לא נגד הרבצה לאנשים מניאקים. כי להם מגיע.
ספורט זה התעללות נפשית ופיזית כאחד.
ולגבי השינה בחוץ. אני מתארת את עצמי לא נרדמת בשבועיים הראשונים. (מהאלה ששונאים לישון במקומות שהם לא המיטה שלהם, עם החלון שלהם, מול התמונות האומנויות שלהם, אז כן, אני בחיים לא אשרוד צבא)
מזל שיש לי עוד שנה לחרא הזה, בינתיים אני הולכת לנצל את כל הזמן שבעולם כדי להיות עם המיטה שלי.
יש כאלה שזה לא בחוץ, אלא בביתנים כאלה. אבל גם שם התנאים לא משהו.
ואני ממש לא רוצה להתחיל לדבר על המקלחות… וואלה, מצידי אני לא אתקלח… הם היו רוצים שאני אתקלח עם כל שאר הבנות! היו מתים! בחיים לא..
מקלחות משותפות? O__O למה לא, תביאו גם את הבנים, נעשה מסיבה.
מה לעזאזל.
נופ. צבא זה לא בשבילי
ועוד הם רוצים שנאהב את זה 0-0
אני תמיד יכולה להגיד שאני לסבית, אבל אני לא, אז אני פשוט אגיד שאני לא מוכנה, וגם את זה הם יקבלו, כי אז אני פשוט לא אתקלח וזאת תהיה אשמתם.
אני לא יכולה להזדהות איתכן בעניין השינה, אני אוהבת לישון מחוץ לבית ובאוהלים בכלל :)
אבל מקלחות משותפות? מספיק סבלתי במקלחות שטח בצופים וגם אז לא -,-
אבל יש לי עוד הרבה זמן אז אני לא דואגת ^^
~הידחפותסמויהלאסמויה~
לי אין בעיה לישון בחוץ כל עוד זה לא מוגזם.
עניין השינה יעצבן אותי רק כי זה יהיה רחוק מהמשפחה שלי (ילדה של אבא #מודהבאשמה) וכי חוסר אסתטיקה בעליל.
חחחחחח זה גאוני אמורה! אבל זהו, באיזשהו שלב הם יבינו שאת לא -,-
אני לא אגיד שאני לסבית XD
אני יכולה להגיד שאני לא מוכנה להתקלח עם בנות אחרות והם יקבלו את זה. הם לא יכריחו אותי להתערטל בציבור, זה לא חוקי U^U
לי ממש לא אכפת מאסתטיקה כל עוד גומרים עם זה. למזלי, אני לא אחת שנוהגת להתאפר, אז זה ממש לא יחסר לי.
אני לא מדברת בקטע של איפור, אני מדברת בקטע של ג'וקים. (נשמעת כמו צפונבונית מפונקת- אני לא. אני פשוט חרדתית בטירוף כשזה נוגע לזוחלים למינהם)
חחח וזהו פשוט תגידי להם שאת לא מתכוונת להתקלח עם עוד 20 בנות וזהו.
חחח אחלה אז אנחנו באותו ראש!
עליי פעם עלה ג'וק אחרי המקלחת אאיייכככסססססס פצלחתי לו את הצורה ולשמחתי יש לי משקפיים אז הייתי בלי ולא ראיתי אותו אז זה היה קל להרוג גוש חום ומטושטש.
חחחחחחחחחח קרה לי פעם עם עכשבי (גם את עם משקפיים? יחי ארבעי העיניים! ~לא נשמע טוב~)
יחי!
איפה, אני הורגת בשביל חברה שלי את כל החרקים אצלה XD פעם היא קראה לי במיוחד כדי להוציא דברים עם עובד מהמקרר שלה (למזלי, אני בקושי קונה דברים לחדר שלי. אנחנו בקיבוץ, אז יש לנו חדרים, יעני, דירות וחצי כאלה. זה נחמד, חברה אחרת שלי יכולה לתצפת על הכניסה שלי מהחלון שלה XD)
חחח מגניב! תמיד היה נראה לי כיף לגור בקיבוץ (באמת! כולם חברים של כולם כזה)
כל החברות שלי פחדניות אפילו יותר ממני, הלוואי והייתה לי חברה אמיצה שתבוא להרוג את כל הג'וקים שלי, רוב הזמן שאני רואה ג'וקים בבית, אני פשוט מסתגרת בחדר עד שאבא שלי נשבע שהוא הרג אותו.
חחחח רוב החברות שלי פחדניות בקטעים האלה XD
טוב, רובן… רק שתיים, אבל הן ממש מגזימות שזה נראה יותר.
יייאיייי הצלחתי לכתוב שני פרקים נוספים במצוד האגדות בזמן שהתחיל הישרדות DD:
רק עכשיו חזרתי מהעבודה -,-
החיים בזבל חח לגבי מה שכתבת, חברות שלי אפילו יותר פחדניות ממני (לא ידעתי שזה קיים) אולי אני אקרא את מצוד האגדות במקום מבוך האשליות??
מה את ממליצה? (מוזר לשאול אותך את זה. את הכותבת, הספרים שלך הם בטח כמו ילדייך)
אני ממליצה על שניהם! שניהם ממש טובים!
כל אחד בדרך שלו, כמובן. וזה לא בגלל שאלה הסיפורים שלי. את "שלח לי מלאך" לדוגמא אני לא אוהבת.. הוא ממש משעמם ונאלצתי לסיים אותו בצורה מעפנה כי הוא היה משעמם.
אני חושבת שאני אתחיל עם מצוד האגדות, (פחות פרקים, יחי העצלנות חח)
ומשם אמשיך עם מבוך האשליות (דרך אגב- בכלל לא מאמינה לך, את כותבת טוב מידי בשביל סיםור משעמם, ועוד מישהי בדיוק כתבה לי, אולי את, שיוטה סיים את הסיפור הזה בסופש אחד!!)
אני מעדיף את המפלצתיים מטורף הנשמות..
המפלצתיים זה כמו מנסטר היי, ומנסטר היי זה מגניב!
חחח כן, אבל גם טורף הנשמות מגניב (ויותר מקורי ופרקטי), למרות שלמפלצתיים בטח יהיו לי יותר רעיונות.
אז לכי על מנסטר היי! כלומר המפלצתיים!
וחוץ מזה טורף הנשמות נשמע כמו כינוי לדמות של פומה… XDDD
נוו XDDD
טוב, קודם תן לי לסיים את מבוך האשליות, ואז אני אחליט.
איזה מהם?
נו סה. (זאת אומרת "לא יודעת" בספרדית, למקרה ותהית.)
השני נשמע ממש טוב!
תודה רבה ^^
אה ואמורה-
מזל טוב על הסיפור ה-400 ! ! !
שיואו בכלל לא שמתי לב :םםםםם
אבל זה לא נחשב כל כך שזה הסיפור ה-400… (או שזה לא ויש יותר?)