Amora
מצטערת שקצר ~

שלח לי מלאך- פרק 13- תוכנית הבריחה

Amora 19/05/2015 537 צפיות 10 תגובות
מצטערת שקצר ~

סת' נכנס אל חדר של האדון שלו בשנית. "הבאתי אותו, אדוני." אמר סת', כורע ברך.
"מצוין." ענה אדונו. "כעת, הבא אותו אל הוטארו. היא כבר תדע מה לעשות בשביל השלב הבא."
"מותר לי לשאול שאלה, אדוני?" שאל סת', מתרומם ונעמד על שתי רגליו.
"מה שאלתך?" ענה הקול.
"למה אנחנו זקוקים לו?" שאל סת'.
"אינני מבין." השיב הקול.
"אנחנו לא יכולים להשלים את המשימה ללא צייד הראשים הזה?" הוסיף סת' לשאול.
"מובן שלא. אתה כבר תבין מה מיוחד דווקא בו ולמה התוכנית שלנו אינה יכולה להצליח בלעדיו." הסביר הקול. סת' הינהן ופנה ללכת. "ועוד דבר אחד אחרון, סת'." הוא הוסיף.
"כן?" שאל.
"תיפתר מהזבל." אמר האדון.
"בשמחה, אדוני." ענה סת' בחיוך והלך.

"הם בטוח יתפסו אותנו." אמרה אלכסיס.
"אל תאבדי תקווה, יכול להיות שנצליח." השיב יוקי באופטימיות. הם הסתתרו מאחורי הצמחייה הגדולה שהקיפה את הארמון האפל. בעזרת אלכסיס הם הצליחו לחדור לשם. לא היה לה נעים להודות בכך, אבל רק בגלל שהיא עבדה תקופה קצרה תחת פיקודו של האדון האפל, היא הכירה את המקום, וגם את הדרכים הנסתרות שאף אחד לא ימצא אותם שם.
"אני לא יודע," אמר ג'סי. "מלאכי האופל לא טיפשים, יוקי."
"מה קרה, אתה מפחד?" שאל יוקי בלגלוג.
קווין שם לב למשהו בקרבתם. הוא שמע צליל שהזכיר לו מים מטפטפים. אבל לא היה שום מקור מים בקרבתם.
"מה קרה, קווין?" שאלה אלכסיס כששמה לב שהוא לא מתרכז בשיחה שלהם.
"אתם לא שומעים את זה?" שאל.
"שומעים את מה?" שאלה.
"אתה בטח סתם דמיינת." אמר יוקי.
"אני לא חושב," הצלילים נחלשו עד שלא נשמעו עוד. "אני בטוח ששמעתי משהו."
"טוב, מה שזה לא יהיה, זה לא צריך להדאיג אותנו." אמרה אלכסיס. "זה עבר."
קווין החליט להתעלם, אך בתוכו עדיין הרגיש שיש משהו שהם מפספסים.

סיירה פקחה את עיניה למשמע קול חריקה שהגיע מהדלת. קרן אור נכנסה לתוך החדר כשהיא נפתחה. זה היה מוזר מאוד, אבל היא ניגשה לבדוק את זה בכל זאת. היא החזיקה את הדלת ופתחה אותה לגמרי. אף אחד לא עמד מחוץ למסדרון. שובל מים נסרך על הרצפה.
"תכבי את האור, הוא מסנוור." היקארו התעוררה באנחות.
"הדלת פתורה, היקארו. בואי!" סיירה יצאה מבעד לדלת.
"מה? היי, סיירה, חכי!" היקארו השתדלה לשמור על טון חלש כשעקבה אחרי סיירה.


תגובות (10)

יפה!
סוף סוף הם חילצו את סיירה!

19/05/2015 16:22

    תודה רבה :)

    19/05/2015 16:26

מתי תעלי את פרק 14?
לא יכול לחכות…

19/05/2015 18:47

    מחר כנראה. תתאזר בסבלנות חח

    19/05/2015 18:49

חחח…
אשתדל… :)

19/05/2015 18:51

    בהצלחה

    19/05/2015 18:53

Amora, רוצה אולי להירשם לסיפור החדש שלי?(כוחות הטבע)
הדמויות שלך מאוד מעניינות ומגוונות אשמח אם תוכלי לכתוב לי אחת…
זה בסדר אם לא תרצי
תודה מראש

19/05/2015 19:11

אני אסתכל כשאחזור הביתה, השם נשמע נחמד :) רק תבטיח להתחיל אותו כי רוב הסיפורים שנרשמתי אליהם בכלל לא התחילו חח..

19/05/2015 19:18

אני מבטיח להתחיל מקווה שאצליח להמשיך אבל קודם אני צריך דמויות..

19/05/2015 19:20

    אל תדאג אם הרעיון שלך טוב בטוח יירשמו מספיק

    19/05/2015 19:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך