שלח לי מלאך- פרק 12- חבר נוסף לצוות
"תישאר כאן, אני אגיד ליוקי ולג'סי שהסכמת להצטרף אלינו." אמרה אלכסיס ורצה אל הדלת. קווין לא אמר כלום, רק הביט בה עד שיצאה מהחדר.
"אני רק מקווה שהכל יסתדר בסוף." הוא אמר לעצמו וניגש אל הספה שהייתה בחדר. הוא לקח את השכמייה שלו ולבש אותה בצורה כזאת שתסתיר חצי מפניו. לאחר מכן לבש גם את הכפפות הלבנות שלו על ידיו.
לאחר כמה דקות בהן קווין הסתובב בחדר ובחן אותו עד שלא היה יכול לעשות זאת יותר, הדלת נפתחה וגאלה אותו מייסוריי השעמום שהציפו אותו. אל תוך החדר נכנסו אלכסיס, יוקי וג'סי.
"אז, קוראים לך קווין." יוקי הושיט לו את ידו. קווין הסתכל על ידו של יוקי, הוא הושיט לו את ידו והם לחצו אותן.
"עכשיו כשיש חבר נוסף בצוות שלנו אנחנו יכולים ללכת לשחרר את סיירה." ג'סי קרא בשמחה.
"אתה נראה שמח למדי בגלל זה, ג'סי." אלכסיס פנתה אליו וצחקה. ג'סי הסמיק.
"זה ממש לא כמו שזה נראה." הוא נופף בידיו לשלילה.
"מי זאת סיירה?" קווין שאל לפתע. כולם הביטו בו בהפתעה. הם כמעט שכחו שהוא בעצם לא יודע מי זאת.
"סיירה היא זאת שגרמה לנו להפוך לקבוצה. היא מלאכית זהב. לפני כמה זמן הצד האפל חטף אותה ולכן אנחנו צריכים לשחרר אותה. כמה שיותר מהר." הסבירה אלכסיס.
"הבנתי." ענה קווין.
"ויש לי תוכנית איך לשחרר אותה מבלי שישימו לב לכך." אמר יוקי והחל להסביר.
סת' נכנס לתוך חדרו של האדון האפל. הוא אהב להגיע לשם. רק החיילים החשובים שהאדון סומך עליהם באמת יכולים להיכנס לשם. "קראת לי, אדוני?" שאל סת' בעודו כורע ברך ומביט על הרצפה.
"כן, סת'." נשמע קול נמוך ואפל מהכס הגדול עליו ישב. "אתה יכול לעמוד." הוסיף וסת' קם ועמד דום.
"קראתי לך מכיוון שהגיע הזמן לשלב ב' בתוכנית שלנו." המשיך הקול בדבריו.
אל ידיו של סת' נשלחה תמונה. הוא תפס אותה והביט בה בעיון.
"מי זה?" שאל בסקרנות.
"זה המפתח שלנו לניצחון." אמר הקול. "תשיג לי אותו והשאר כבר יסתדר מעצמו."
"כן, אדוני." השיב סת' בזמן שקד קידה ונעלם.
בתוך בר באזור מלאכי הסערה, ווילס ישב ושיחק עם כוס המשקה האדום שלו על יד הבר. "איזה יום יבש לעסקים." התלונן.
כאילו כמו התגשמות משאלה, אל תוך הבר נכנס בחור בוגר לבוש מעיל גשם ארוך. הוא החזיק תמונה בידו והסתכל לכל הכיוונים במבט חטוף.
ווילס הביט בו בחשאי כשהוא מזיז את עיניו לעברו. הבחור התיישב בכסא לידו, מביט בו ולאחר מכן בתמונה. ווילס חטף את התמונה מידו, התבונן בה וחייך. "אז אני מניח שאותי שאתה מחפש." אמר והשיב לו את התמונה.
"כן." ענה הבחור.
"כמה אתה מציע?" ווילס שאל בסקרנות.
"מה?" שאל הבחור בבלבול.
ווילס צחק צחוק מזלזל. "אל תגיד לי שאתה לא יודע במה אני עוסק." אמר בחיוך מבודר. הבחור לא אמר מילה, רק הביט בו במקום לומר לו כן.
"אני צייד ראשים, חבר שלי. הכי טוב בכל האזור." ענה לו. הוא הניח את כוסו על הבר וקם. "אני מציע לך לא להתעסק בדברים האלה." הוא אמר וחייך.
"אתה באמת חושב שאני לא מתעסק בזה?" הבחור חייך אליו וניצוץ מרושע ניצת בעיניו.
"אם כך, אני מבין שיש לנו על מה לדבר?" שאל ווילס, מביט בו. "מה אני צריך לעשות?" הוסיף לשאול.
"האדון שלי כבר יסביר לך. כל מה שעלייך לעשות הוא לבוא איתי." הסביר הבחור וקם מכסאו לכיוון היציאה. ווילס קם והלך אחריו.
"אתה באמת סומך עליו, ווילס?" אמר לו חברו. ווילס העיף מבט אליו כאשר הוא ריחף לידו.
"אין לך סיבה לדאגה. אני יודע מה אני עושה, בׇאוׄ." אמר.
"מה?" שאל הבחור.
"שום דבר." הכחיש ווילס.
תגובות (14)
נחמד…
כל הקטע עם קווין עדיין לא ממש ברור….
תודה. הוא יתגלה בהמשך :)
אוקיי
את יכולה רק להגיד לי את סוגי המלאכים(אלה שהתגלו עכשיו…)
קשה לי כבר לזכור איזה סוג מלאך הוא כל אחד…
סיירה- זהב (אור)
ג'סי- סערה (רוח)
אלכסיס- אופל
היקארו- מכניקה
יוקי- להבה (אש)
סת', קים, הוטארו ואייס הם גם מלאכי אופל.
אלה שלא אמרתי יתגלו בהמשך U^U מצטערת על הבלבול..
תודה…
בכיף
היי מלאאאא זמן לא קראתי את הסיפור(-:
אני מאוווד נהנית(-:
מצפה להמשך(-:
ייאי תודה רבה אני שמחה לשמוע :)
המשך בקרוב ^^
מה לגבי מלאך הגלים?
כשחיפשתי פרקים של הסיפור הזה ראיתי שיש באתר עד פרק 18(האי) וראיתי את פרק 16 (מלאך הגלים ) למרות שכשאתה מנסה להיכנס לסיפור כתוב שהסיפור לר קיים…
מלאך הגלים זה קווין?
לא אומרת כלום :X בלי ספויילרים
הסיפור לא קיים בגלל שמחקתי את הפרקים והתחלתי לפרסם אותם מחדש (וגם המשכתי לכתוב את הסיפור, לא סתם פרסמתי מחדש)
^^-
בסדר…
אני אחשיב את זה כ "כן".
למה מחקת ושוב החזרת?
בכללי אני מעדיף בלי ספוילרים…
כי התחלתי לכתוב אותו מחדש ורציתי לפרסם אותו אבל זה היה די חסר תועלת כי העליתי אותו לכאן לפני חצי שנה ואף אחד לא היה קורא החל מפרק 20, אז החלטתי למחוק ולפרסם מחדש, כדי שאוכל לפרסם גם את ההמשך.
אוקיי…
תודה על ההסבר המפורט
תמיד