שלהבת פרק 5

BlueWex 11/07/2011 780 צפיות אין תגובות

פרק חמש: ג'ילווסטס
ריידן היה עייף. סימנים סגולים הסתמנו מתחת לעיניו ואבד הכוח מגופו, קסידי נחה בקרון הפצועים וקאסטרוויל רכב על סוסו הבהיר החומה הגדולה של ג'ילווסטס התנשאה במרחק של כקילומטר מהם, ריידן בהה בשמיים הכחולים הוא תהה למה סיד שלח עזרה. הרי בפעם שהם נפרדו הם רבו… כל זה לא משנה עכשיו. ריידן מצא את קסידי, הוא לא היה יכול להיות יותר שמח מזה. חייל אחד בשם ג'ייקוב שם לו תחבושת ביד וקיבה אותה במקל עץ. ג'ייקוב הי רזה ושרירי ושיער ארוך וחום נפל מראשו, זקן צרפתי שעדיין צמח בצבץ מסנטרו הנוקשה. הוא גם נתן לריידן בגדים חדשים. גופייה מנופחת וכחולה עם קישוטים קטנים בצבע ארגמן היו שזורים עליה, מתוכה הזדקרו שרוולי קוטנה לבנים ורכים וגם מכנסיים בגוון אדמדם. ריידן התיידד עם החייל, במשך הדרך סיפרו בדיחות וצחקו על חשבונו של השני, מדי פעם ריידן הלך לעגלה של קסידי היא הייתה שם תחבושת עטפה את בטנה, היא הייתה חבוקה בזרועו של אביה גבר גדול. בעל תחביב משונה שכולל אוסף צפרדעים רעילות. למרות תחביביו הוא היה חברמן ונאמן. כאשר הגיעו לחומה הגדולה ריידן חש תחושת הקלה, ג'ייקוב התקרב עם הסוס השחור שלו בקול פרסות "היה שלום, ריידן" אמר בחיוך קל והושיט לו יד. ריידן לחץ אותה ובירך אותו לשלום לפני שהפנה את גבו ג'ייקוב זרק לריידן מטבע זהב נוצץ. ריידן תפס אותו באוויר והכניס אותו לכיסו בשמץ של חיוך, הוא הלך לכרכרה של קסידי והוציא אותה ממנו "הגענו לג'ילווסטס, עיר הברזל." אמרה קסידי והניפה את שערה לצדדים. אביה נשק לה לשלום ואמר לה שהוא ילך לחברו הקרוב. ריידן וקסידי נכנסו דרך שערי העיר העצומה, קאסטרוויל קרץ לו ונעלם בין השומרים, ריידן וקסידי לא הכירו את העיר הגדולה. כולה הייתה בתי עונג ופונדקים. "אני מציע שנלך לישון בפונדק הקרוב" אמר ריידן והחזיק בידה של קסידי, היא הנהנה והם מצאו את עצמם נדחפים בדרכם ברחוב הראשי של ג'ילווסטס, דוכני בשמים ופירות היו פזורים בדרך, "רק היום רק היום רק היום בושם מציפורני עורב רק היום!. הניחוח יקסים את הבנות!" סוחר צעק, אנשים עברו הלוך ושוב ברחוב לבושים בבגדים מהודרים, כל העיר לבשה צבעים. ליצנים כבושים כובעים צבעוניים ובגדי פשתן. ריידן הלך לכיוון ההמון, הוא נגע בכתפו של איש מבוגר וזה הסתובב אליו. "אדוני הנני רוצה לדעת מה קורה כאן?" האדון שלח אליו מבט מופתע "אתה לא יודע?!. היום זהו יום חתונתו ברנדיס קאסטרוויל" לריידן וקסידי לקחו כמה רגעים לחשוב מי זה ואז נזכרו." כמובן זהו פרח השחור!" חשב לעצמו. כינו את ברנדיס "הורד השחור" משום שהיה משבץ ורדים שחורים בשריונו. "עלינו להשתתף בחגיגות" אמר ריידן, קסידי הנהנה "אנחנו בהחלט צריכים קצת שמחה" ריידן חשב שהצדק אתה. אחרי שכל זה קרה הם בהחלט צריכים מפלט, אחרי הסתובבות בעיר הם הלכו לפונדק חביב ושלמו חצי ממטבע הזהב של חברו של ריידן. חדרם היה די מרווח עם מיטות עץ הם נרדמו בלילה זרוע כוכבים ,החגיגות יתחילו מחר והם יהיו שם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך