נויה 123
פסח שמח לכולם, ותירשמו, בבקשה!!!! :)

שבריי זכוכית- הקדמה + הרשמההההה!!!!!!!!!! (הרשמה מסוג חדש) :)

נויה 123 05/04/2015 1343 צפיות 27 תגובות
פסח שמח לכולם, ותירשמו, בבקשה!!!! :)

הקדמה: 12 נערים ונערות ברחביי העולם מגיעים באותו זמן ליום הולדתם השבע עשרה ומגלים שיש להם כוחות. הם מטיילים ברחביי העולם במטרה למצוא תשובות, אבל הם במקרה נפגשים כולם ביחד. לאחר כמה ימים הם מתאחדים ומטרתם היחידה היא לשרוד: קבוצת אנשים גדולה- מאה אנשים, מנסה להשמיד את כל בעליי הכוחות. אף צד לא מוותר… הקרב מתחיל. הסיפור יעקוב במקביל על כל הנערים, אבל במיוחד על המנהיג שלהם, שסיפור חייו הקשה משתלב במידה מצמררת עם חתיכת זכוכית.

מלחמת החיים מתחילה…

ורק צד אחד ישרוד.

הרשמה:

אני אתן לכם את דמויות הנערים,מקום הולדתם ותכונה מובילה אצלם ואתם תמלאו את ההרשמה.

1. אדם קולינס (בן)
-קליפורניה
-רציני, בטוח בעצמו, לא יתן יחס מיוחד כלפיי בנות

2. טיילור הולר (בת)
-אנגליה
-חולת קניות, שופינג ואופנה, מתה על בנים וצינית, כמו ילדה מקובלת טיפוסית.

3. שיין קנדין (בן)
-ניו יורק
-מצחיק, מי שמכיר כמו סטיילס מזאב צעיר או כמו דיימון מיומני הערפד.

4. רייצ'ל ווילסון (בת)
-לוס אנג'לס
-נחמדה וביישנית, כמו אנה מ"פרוזן".

5. ג'ייסון פיטרס (בן)
-סיאטל
– חכם ולמדן, ביישן, אבל חתיך כובששש….

6. קים ניילוס (בת)
-סקוטלנד
-עוזרת לחבריה תמיד, לוחמת חזקה- לא כדאי להתעסק איתה…

7. ג'יימס האנטרס (בן)
-סן פרנסיסקו
-תוקפני, בעל ביטחון, אבל רגיש כלפיי בנות.

8. ג'סיקה מור
-ריו, ברזיל
-נחמדה ועליזה, עוזרת תמיד, כובשת את לב הבנים בלי להתאמץ, חזקה.

9. ג'וש דייויס
-טקסס
-חמוד וחתיך, החבר הכי טוב של הבנות, תמיד יעזור.

10. קאירה סאנגאיין
-יפן
-ביישנית וחמודה, לוחמת מעולה בחרב, תהרוג לפניי שתספיקו להגיד את שמה.

הרשמה:

הדמות שבחרתי: (לרשום את המספר)

כוח על טבעי: (איזה שבא לכם, אפילו המופרכים ביותר, אבל משהוא פשוט, כן?)

כלי נשק מועדף: (מה שבא לכם, החל מרובה ונגמר באגרופים)

אופי: (בהרחבה)

מראה:

רקע: (ממש בקצרה)

אז תהנו ותרשמו!!!!! :) :) :)
ואל תעלבו שאני רושמת את המנהיג….. זה לא אישי.


תגובות (27)

רק למען הפרוטוקול, כשאת מנסה להכניס דמות יפנית, יהיה נחמד אם השם שלה יהיה יפני.

05/04/2015 19:53

השם שלה יפני. ואני מבקשת לברר לפניי שרושמים סתם.

05/04/2015 19:57

    סאן-גיין לא שם משפחה יפני; שם משפחה יפני נכתב בצורה של -שםמשפחה- -שםפרטי-; ויש לי תחושה שהתעתיק (קיירה) לא מדויק, כיוון שקשה לי להאמין שהתכוונת שהשם יהיה kiira, או שיכתב בהיראגאנה כきぃら.

    05/04/2015 20:11

    תיקון טעות. "שם משפחה יפני נכתב בצורה של" -> "שם יפני נכתב בצורה של".

    05/04/2015 20:14

השם שלה יפני. בפעם הבאה תברר לפניי תרשום סתם.

05/04/2015 20:00

מזה כל עניין ההרשמה הזה?

05/04/2015 20:02

למלות את ההרשמה והדמות שעשית תיהיה בסיפור

05/04/2015 20:06

אוקיי:)
הדמות שבחרתי: מספר 2 (טיילור)
כוח על טבעי: טלפתיה (יכולת לדבר במחשבה, כולל עם חיות) וכחלק מזה גם כוח לרפא דרך המחשבה של מישהו.
כלי נשק מועדף: חץ וקשת/אקדח קטן נשלף ולקרב פנים מול פנים מיומנויות לחימה (לבחירתך).
אופי: למרות האהבה שלה לאופנה ולבנים והאופי הציני שלה ולמרות שהיא נראית קצת שטחית בהתחלה, היא לא שוויצרית או סנובית. היא אוהבת לרכב על סוסים (בעיקר רכיבה אנגלית) ואוהבת בעליי חיים בכללי (לפעמים אפילו יותר מבני אדם). היא מתלהבת מכל דבר חדש (גם מקומות) כמו ילדה בת חמש ("אווו, יש שם נהר! ועצים!!), היא לא מתחברת בקלות אבל זה לא כי היא לא רוצה אלא כי נמאס לה מחברות שהן חברות שלה רק בגלל הכסף (היא עשירה), כשהיא תמצא חברות אמיתיות היא תעשה הכול בשבילן, לחברים שלה היא תיהייה האדם הכי מפרגן, מתחשב, מצחיק ואכפתי שיש, למרות שהיא תחפור לחברות שלה קצת (הרבה) יותר מדי על בנים. כשהיא מתחילה לדבר על משהו (בעיקר אופנה ובנים) היא יכולה להמשיך שעות עם לא עוצרים אותה. כרגע אין לה עוד חברים חוץ מאח שלה. לשאר האנשים היא נחמדה, אבל נמאס לה שחושבים שהיא סנובית או מפונקת ולכן היא די חשדנית וצינית (בעיקר כשהיא עצבנית).
מראה: שיער חום וארוך, עיניים כחולות, גובה ממוצע, כמעט תמיד לובשת שרשרת בצורת לב שנפתחת ובתוכה יש שתי תמונות: של המשפחה שלה ושל הכלב שלה, שהם הדברים הכי חשובים לה בעולם.
רקע: גדלה בבית עשיר ויש לה סוסה בשם מולי וכלב בשם פונץ'. בגלל שהיא עשירה ואוהבת אופנה היא מקובלת בכיתה שלה, אבל זה לא משנה כלום כי לחברות שלה אכפת רק מהכסף שלה אז אין לה חברות אמיתיות, לכן היא מעדיפה בעליי חיים, כי הם לא שופטים אף אחד אף פעם. יש לה אח גדול בשם אדם שתמיד מצחיק אותה ומעודד אותה כשקשה, הוא החבר האמיתי היחיד שלה.
ההורים שלה כמעט אף פעם לא בבית.

05/04/2015 21:05

אופססס חפרתי… סורי :)

05/04/2015 21:06

מספר: 10 – לדעתי זה יהיה יותר מגניב אם יבטאו את השם שלה KIRA כי זה אומר רוצחת.
כוח: עין שמאל שלה ננעלת על האויב ויכולה לחזות את התנועות שלו. זזה מהר מאוד כמו ערפד. מתרפה מהר מאוד ויכולה לרפות אחרים.
כלי נשק : סכינים וכוכבי נינג'ה בקרבות מרחוק אבל רוב הזמן היא משתמשת בשתי קאטנות אחת בכל יד
מראה: רזה גבוהה, גמישה שיער ורוד מנוקד בשחור (כמו פריחת הסאקורה)
לובשת חליפה כחולה כהה וז'קט עור שהיא שומרת בו את הסכינים והכוכבים. מגפיים שחורים וחגורות בשביל הנדנים והחרבות. הצווארון של החולצה שלה גבוה ומכסה לה את הפה והאף. כפפות עור חומות. פוני עבה מכסה את עין שמאל. לבנה מאוד והעין השמאלית סגולה כמו אבל אחלמה והשנייה כחולה כמו הים.
קעקוע על עצם לחי ימין "סאקורה" ביפנית.
אופי: קרה,מרוחקת אם היא נבוכה היא מסמיקה ומתעצבנת. יכולה להיות בלי תנועה ובשקט הרבה זמן. חזקה פיזית ונפשית ולא מחייכת כמעט בכלל ובכלל לא צוחקת. למרות האופי הקר והאדיש היא תגן על החברים שלה בחייה.

רקע: ראתה את ההורים שלה מתים בשריפה של הבית שלהם וכל מה שנשאר לה מהם זה הקאטנות מאז היא שכחה איך לצחוק. חולה על חתולים. לא תהסס לפגוע במי שיציק לחתולים. יש לה חתול פרסי בשם צ'שיירי (כמו צ'שייר)

05/04/2015 21:41

    שחכתי שיער קצר
    ושיניתי בלי נקודות שחורות

    05/04/2015 21:46

וואי תודה דמויות מהממות ואני אשמח לעוד!!! :)

05/04/2015 22:33

מספר שש:
כוח על טבעי: טלפורטציה (אפשר לומר שזה כמו התעתקות הארי פוטר, להעלם ולהופיע במקום אחר) וטלקניזיס (לא חושבת שצריך להסביר).
כלי נשק: סכין, אבל היא יכולה לעבוד גם עם כלים אחרים כל עוד הם קלים וחדים.
מראה: שיער שטני מתולתל, עיניים גדולות חומות בהירות, מנומשת מעט, אף קטן, וקטנה פיזית, בגוונים היותר בהירים של שיערה מופיעים צבעי פסטל מתחלפים, היא צובעת אותם בעצמה , לרוב בתכלת או ירוק.
רקע: בת יחידה לאם, אביה מת בתאונת דרכים לפני שבכלל הכירה אותו, מעבודתה אימה נוסעת הרבה ולרוב היא עם עצמה.
היא מופרעת ולא מקשיבה למורים כיוון שהיא מחוננת, היא סולקה משני בתי ספר ובכל בית ספר היא התחברה עם ילדים חכמים אחרים, ילדים חכמים שהיו בשולי החברה בלעדיה, עד שהיא מגיעה ומתפרצת בזעם טהור, צרחות ומכות על כל מי שהעז לנסות לפגוע בהם, לא מפחדת מכלום.
אופי: טוב, אני מניחה שכבר די נכנס ברקע. עקשנית מאוד, לא מפחדת לדבר כשצריך, תמיד אומרת מה היא חושבת גם אם לאף אחד לא אכפת. היא תגן בכל מחיר על החברים החנונים שלה התיכון, או על כל מי שיתקפו אותו. יש לה חוש צדק מאוד מפותח, וכמו רוב המחוננים היא רואה הכל בשחור ולבן (הכל אצלה זה או כן או לא).
היא מתעצבנת בקלות, ופועלת לפי הרגשות שלה, כמעט בלי לחשוב על ההשלכות. אוזן קשבת אך לא פותחת ומספרת על עצמה.
מקווה שפירטתי מספיק

05/04/2015 23:24

תודה רבה, אהבתי את הדמות :)

05/04/2015 23:42

עד עכשיו נתנו רק בנות, אז אני אמלא אחד של בן-
הדמות הראשונה, אדם קולינס
מראה: גבוה וחטוב. בעל שיער לבן כמעט לגמרי ועיניים כחולות בהירות וקרות. אוהב ללכת עם בגדים בצבעים חמים למיניהם וירוקים.
כוח: הישרדות, הוא יכול לדעת מה השעה התאריך והמיקום המדויק שלו בכל מקום ובכל זמן. מתווספים לזה גם ידע מורחב באומנויות לחימה ושימוש בחרב. הוא יכול להתמצא בכל מקום, לא רק בטבע אלא גם בערים גדולות גם אם מעולם לא היה באותו מקום. הוא תמיד ידע לאן הוא הולך, לאיזה כיוון או לאיזה מקום. הוא יכול לכפות על עצמו ללכת לישון ומתי להתעורר. בנוסף לכל זה הוא גם לא זקוק להרבה שעות שינה או מים ומזון.
אופי: רציני, תמיד יחשוב על הדברים כמה פעמים עד שיאמר אותם בקול. מאוד בטוח בעצמו, לפעמים אפילו יותר מדי וזה יכול לפגוע באנשים. לא נותן יחס מיוחד כלפי בנות או כל אחד אחר, גם לא הוא עצמו. הוא לא מהאנשים האלה שיעשו הכל כדי להגן על אנשים, רק אם הם יהיו במצב של חיים או מוות. עד אז, הוא שומר בעיקר על עצמו ועל מעשיו. כנה לחלוטין, אומר לאנשים את האמת בפרצוף לא משנה כמה רעה היא. הוא לא מאמין בטכנולוגיה ושונא את כל האנשים מהמדינות המתקדמות בה -אם קליפורניה היא אחת מהן אז הוא שונא גם את ארצו-. ירוק הוא הצבע האהוב עליו, בעיקר מכיוון שהוא צבע המסמל טבע וחיים. הוא אוהב את החיים שלו ולא ייתן אותם לאף אחד, גם אם יהיה זה בן משפחה או חברו הקרוב ביותר. אין לא הרבה חברים, ומגם מאלה שכן הוא מאוד מרוחק אז כרגע זה לא מפריע לו.
רקע: אם תוכלי לכתוב את אני מאוד אודה לך, אני לא טובה ברקעים…
בבקשה שהוא ישנא את קירה בגלל שהיא מיפן וזו אחת הארצות התקדמות בעולם מבחינה טכנולוגית -אני אצא מפגרת אם אני טועה…- אם אני טועה פשוט תשמיטי את הקטע הזה או שאיכשהו תמצאי דרך אלגנטית לשלב אותו בסיפור.

06/04/2015 00:23

    וואו, ממש חפרתי… מצטערת -_-

    06/04/2015 00:24

    אוקי אז לפחות שתהיה שנאה הדדית

    06/04/2015 03:15

    מסכימה איתך :)

    06/04/2015 09:19

חח בכיף השנאה תשלוט :) תודה רבה לכולם על הדמויות המהממות :) :)

06/04/2015 12:41

אוקי אז דמות מס 8 – ג'סיקה מור
מדינה – קנדה
כוח – היא יכולה לראות את העתיד, וגם להזיז דברים בעזרת כוח המחשבה. יש לה אינטואיציה מאוד טובה. בנוסף, צבע העיניים שלה משתנה בהתאם לתחושות והמרגש שלה. לדוגמא : אם היא עצבנית העיניים שלה הופכות לטיפה אדמדמות, אם היא עצובה, העיניים שלה משתנות לצבע אפור וכו…
כלי נשק – בערך כל הכלים שמשתמשים בהם בעזרת הידיים בלבד, כגון : חץ וקשת ( היא הכי טובה בזה ), כל סוג של אקדח וכו… חשוב לציין שהיא ללא ניסיון כלל בכלי נשק, והיא החלשה שם מבחינת התמודדות פנים מול פנים מול האויבים…
אופי – היא הנערה הכי חזקה שם מבחינת אופי, היא כל הזמן עם חיוך על הפנים, לא מפסיקה לצחוק. כשמתעצבנים אותה לא אכפת לה מאף אחד, היא לא מפחדת מחברים שלה, והיא עושה תחושה של ״אני אף פעם לא מפחדת, מתאכזבת, או עצובה״ , אך למרות זאת היא תמיד מפחדת, מתאכזבת , ועצובה. היא לא תראה חולשה (בכי, או תסכול) בציבור, היא בסך הכל אוהבת את החיים שלה, יש לה הרבה חברים, היא קולטת אנשים מהרגע הראשון שהיא רואה אותם, היא יודעת עם מי לצאת ועם מי לא, למי להתחבר ולמי לא. היא נחמדה ועוזרת לכולם, היא תעדיף להקריב את חייה למען כל אחד, אפילו אויב. היא מזדעזעת לחשוב על הרג. בגלל זה הכי קשה לה לירות באקדח או בחץ וקשת.
כולם מתאהבים בה ברגע הראשון שרואים אותה, אין לה הרבה אקסים, רק אחד, ששבר לה את הלב ולכן היא מנסה להמנע כמה שיותר מהתאהבות, למרות שהיא משתוקקת לחבר, וגם, יש לה הרבה מחזרים. היא שונאת את הכוח שלה, שהוא לשנות את צבע עיניה בהתאם למרגש שלה, בגלל שהיא לא אחת שאוהבת לחשוף רגשות. כל פעם שהיא מרגישה תחושה שונה (עצובה, מתוסכלת) היא הולכת למקום ריק מאדם ונשארת שם עד שעיניה מחליפות צבע בחזרה. היא חולמת על מישהו שיאהב אותה, וישמור עליה, וינשק אותה ברגעים קשים. שהיא תאכל לשנות אותו ואיתה הוא יהיה אמיתי.
מראה – היא פשוט יפה. יש לה עיניים גדולות וכחולות, כמו הים… שיערה חלק וגלי בקצוות, בצבע חום כהה, יש לה פס בשיער שהיא משנה לו את הצבע כשיש לה כוח, לכמעט כל הצבעים. הוא צבוע בתוך השיער, ורואים אותה רק עם היא עושה קוקו/ קוקו עגבנייה.
היא נמוכה, ובגלל זה היא כל הזמן על עקבים. היא מסתדרת איתן גם בריצה ובכל הפעולות שלהם. היא לא מוכנה להוריד אותם. היא מתה על אקססוריז, אבל יש לה טבעת שהיא לא מורידה אף פעם, היא של אמא שלה…
רקע – אמא שלה מתה ממחלה קשה לפני כשנתיים. אמא שלה היתה הבן אדם הכי קרוב אליה, וג׳סיקה סיפרה לה הכל. כרגע המשפחה היחידה שנשארה לה זה אחיה הגדול ממנה בשנתיים ואביה. היא כל כך מתגעגעת אליהם, אבל במיוחד מאמא שלה. היא תעשה הכל כדי לשמור עליהם. אף אחד לא יודע שאמא שלה מתה, היא תמיד מקרינה אור ושמחה לכולם, וכיף להיות לידה, אוהבת להתפרק לבד.

06/04/2015 16:41

אה וכולם קוראים לה ג׳סי , כשכועסים עליה, קוראים לה ג׳סיקה…

06/04/2015 16:44

וואי תודה רבה דמות מדהימה מעלפתתת !!!!!!!! תנקס יו :) :) :) :) :) :)

06/04/2015 17:10

6.ג׳ייסון פיטרס
מראה:גובה ממוצע,שיער קצת ארוך (יחסית לנער) בצבע שחור,עיינים אפורות.
כוח על: יכול לעוות את האור וככה לגרום למשהו (או מישהו) להיות בלתי נראה ולעשות אשליות קלות,וגם כל מיני דברים בסגנון של-לחנוק אנשים מרחוק,לשנות את הכיוון של חץ בזמן,לגרום למישהו להרגיש משהו ודברים בסגנון.
כליי נשק מועדפים: זוג אקדחים חסריי קנה בצבע זהב וחרב ח׳ופש (סוג של חרב מצרית)
אופי:הוא נאמן לחברים שלו ומוכן להקריב את עצמו בשבילם,הוא גאון אבל הוא לא אוהב כ״כ את רוב המקצועות בבית הספר, הוא דיי שקט ומסתורי בשביל מי שלא מכיר אותו, הוא לרוב שקט אבל לחבריו הוא יספר את כל מה שירצו. ברגע ש12 הנערים ייפגשו הוא ישר ייתחבר לשיין ולרייצ׳ל (אם זה בסדר מצדך חח)
רקע: הוא גר בסיאטל למשפחה רגילה,אין לו אחים,והוא למד בבית ספר שבו לא היו לו חברים מכיוון שהאנשים שרוב האנשים שם היו רעים והיה אכפת להם רק מעצמם חוץ מכמה שהיו ידידים שלו,אז אחריי כמה זמן הוא הפסיק להתייחס אליהם והתמקד בשלו,הוא לא כ״כ אוהב בית ספר (כי רוב המקצועות המועדפים עליו לא נמצאים שם) אבל השקיע בשביל העתיד שלו,הוא לעולם לא חשב שהעתיד שלו יהייה להיות אחד משניים עשר הנערים…

14/04/2015 17:42

לחנוק אנשים מבלי לגעת בהם*
לשנות את הכיוון של חץ בזמן מעוף*

14/04/2015 17:45

אני לא אמשיך לתקן את הטעויות שלי שלא שמתי לב אליהם חח,
מקווה שבקרוב תתחילי את הסיפור

14/04/2015 17:47

אני מקווה שעוד לא נסגרה ההרשמה, הסיפור נשמע מגניב! אבל האמת שלא התחברתי לאף אחת מהדמויות, אפשר להמציא דמות משלי? אם לא אז תשמרו לי את מספר 4.

14/04/2015 18:35

אני אתחיל את הסיפור בקרוב :)

ולפפר, הייתי מעדיפה שתעשי את מספר ארבע כי אני צריכה בדיוק 12 נערים.

תודה רבה לכולם, דמויות מדהימות!!!!

14/04/2015 20:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך