מלאך ספיר
איך זה?

קסמים על אי מרחף. פרק 1

מלאך ספיר 29/03/2014 567 צפיות 8 תגובות
איך זה?

~ נקודת מבט של ליזה~
אני הייתי חייבת לנסות לעלות עד הקומה האחרונה במגדל אייפל,
הדבר לא יתכן! אין מעלית עד לשם, אין כלום והייתי חייבת להתחמק ממוחרי המזכרות המוזרים שדחפו לי מוצרים מתחת לאף וצרחו " זה כמעת חינם!".כשהגעתי לקומה הלפני האחרונה
נאלצתי לטפס אך לא יכולתי בגלל כמה סיבות וזו אחת מהן… הנוף שיתק אותי.
עצים יפיפים היו מתחתי ומפלים חגיגים שהשפריצו מיים שקופים, זוגות צעירים התנשקו וכמובן חנויות ומאפיות שהדיפו ריח מגרה.
נעלי הספורט הישנות שלי עזרו לי בטיפוס,הן היו דביקות ממסטיקים ונדבקו למגדל הזה די חזק,
כך שיצא שכשהגעתי לשם הייתי עצבנית מאוד. וזה לא מספיק, ראיתי שם גם עוד הרבעה ילדים חוץ ממני והכרתי את כולם: גילברט: ילד בעל חוש הומור ושער בלונדיני קצוץ שמושך את כל הבנות, רייצ'ל: שער חום עניים חומות אך כל כולה הייתה יפיפה, שרון: נראת בדיוק כמו גילברט: עניים חומות ושער בלונדיני,ו… אדלה. תמיד לא סבלתי אותה ועכשיו היא עוד הגיעה לכאן איכשהו עם עקבים ושמלה עם מחשוף! אולי גילברט עזר לה? ודי ראו את זה על פניה הסמוקות. והפתרון היה להתבדח מפני שעדיף לעזוב את הענייין המביך וה מ-ע-צ-ב-ן "גילברט, אתה לא חושב שזה ממש מוזר שאתה הבן היחיד כאן? זה חשוד…" כולם צחקו אך אדלה לא הסתפקה בכך היא הייתה פשוט חייבת!חייבת לומר לי" את ממש סתומה ליזה! את לא מבינה שכך היה מאז ומתמיד? שבנות אם בנים?" דחפתי אותה חזק כך שגופה הקטן כמעת התגלגלה מעבר המעקה, גילברט תפס אותה ואמר משותק " ששש… תתבוננו למעלה! רואים!!!" הוא צדק למעלה בין העננים צף אי, האי האגדי, האי לפוטה!


תגובות (8)

נשמע ממש טוב! אני מצפה להמשך!

29/03/2014 12:21

כמעט* הרבה* כמעט התגלגל*
נשמע נחמד אבל תתארי יותר
אה, ולמגדל איפל יש מעלית P:

29/03/2014 15:24

יש החברה שלי אמרה

29/03/2014 18:00

רייצ'ל אני כתבתי את ההתחלה.

29/03/2014 18:07

מדהים♥ תמשיכי ניקנוק

30/03/2014 13:39

יש לי הודעה! עד שאין לי חמישים צפיות ועשר הודעות אני לא ממשיכה!
( על תדאגו אני לא התמודד עם אכזריות שכזו כי זה לא מתאים לי…

30/03/2014 14:30

אני רואה שזה לא מצליח ;) אני ממשיכה במילא אין למה לצפות מאנשים שלא מגיבים רק צופים, דוגמא: *_* רוב האנשים כאלה חחח… אני לא.

02/04/2014 15:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך