צללים- יצורים + הרשמה
חזרתי לזאנר הערפדים ואנשי זאב, אני כותב סיפור חדש אשר נקרא : צללים,
אני פותח הרשמה אבל אני אצטרך להסביר על כל דמות :) הנה ההסבר-
– ערפד רגיל – בן אדם שננשך מערפד עם עיניים צהובות, מכונה ערפד רגיל.
– ערפד שחור- ערפד שהשתנה למנהיג הערפדים, הוא עם עיניים שחורות כולל האישונים, כדי להשתנות לערפד שחור עליו להרוג את הערפד השחור שמנהיג כרגע את הערפדים, כול מי שהוא ערפד שחור חזק בצורה יוצאת דופן, והוא יכול לגרום כאב לערפד שהוא מנהיג אותו.
– פלקר- ערפד אשר יכול לקרוא מחשבות וגם יכול לשדר מחשבות לראשים אחרים, של בני אדם, ערפדים לכולם, לא ועוצמתיים במיוחד.
– מנגר- חצי ערפד חצי איש זאב, משתווה ואפילו מתגבר על כוחו של ערפד שחור.
– הלפר- חצי ערפד חצי אדם, מכונה גם 'חצוי כוח הדם' ערפד עם רגשות, בעל כוחות חזקים ועוצמתיים, יכולים להפוך להלפרים רק אם התהליך הפיכה לערפד נעצר מאיזה שהיא סיבה.
– ארקון- מין יצור תועבה, גוף של הרקולס 4 זרועות, ועיניים אפורות. כדי להפוך לארקון צריך להינשך ע"י הלפר או מנגר.
– בטא- איש זאב, בעל ניבים וציפורניים חדות אך עדיין לא בצורת זאב אמיתי,
– אלפא- איש זאב בצורת זאב אמיתי, בעלי עיניים אדומות.
– זאב אומגה- זאב עוצמתי במיוחד, בצורת זאב אמיתי אך מתגבר על כוחו של האלפא, בכדי להיות זאב אומגה, צריך שיהיה בדמך דם בטא ושאלפא ינשך אותך.
– מרצקון- אדם אשר כוחו משתווה לאלפא, והוא יכול לשלוט על גוף של יריבו בעזרת הרמת יד בלבד, חזק ואכזרי,כדי להיות מרצקון צריך להינשך ע"י ערפד שחור.
– רוח- יצור אשר יכול לשלוט על אדם, כל היצורים חסינים מרוחות. עם הוא נשאר יותר משבועיים בגוף הוא נהרג והרוח עוברת לאדם אחר.
– מנצ'ר- היצור הכי חזק שקיים מסוגל לשלוט בכל דבר שזז או אפילו דומם, הוא מוגן מכל נשיכה של יצור או מכה של יצור, יכול לראות את העתיד למשך כמה שניות. כך הוא יודע על התקפה הבאה שעומדת לקרות. מנצ'ר הוא רשע וחסר רחמים, האויב של כל היצורים אשר קיימים.
מקווה שהבנתם את כל הדמויות, מי שלא הכל יתברר בספר בצורה מפורטת :)
הנה הרשמה:
שם: טוני פראל
גיל: 18 (אפשר מ16- 18 לא יותר לא פחות)
יצור: ערפד מסוג הלפר
גיל כיצור: עדיין שמונה עשרה בגלל שהוא גם חצי אדם.
אופי: נחמד ואדיב, לא חושב על עצמו כלל, שונא להיות חלק מהערפדים אבל הוא שמח שנשאר בו חלק אנושי, שמעצבנים אותו הוא יכול להרוג בשניות ספורות אדם או ערפד ע"י כך שהוא מוחץ את מחשבותיו ואת כל זיכרונותיו והמוח נכנס לעומס והוא מפסיק לפעול.
מראה: שיער בלונדיני קצוץ, עיניים כחולות בהירות על סף הלבן, שרירי, רזה.
כשהוא ערפד ניביו מתארכים ועיניו נשארות אותו הדבר, משונה מערפדים הוא לא ניזון מבני אדם אלא רק מחיות, בני אדם מגעילים את כל ההלפרים.
רקע: השתנה להלפר ע"י ערפד רגיל לחלוטין, הוא נשך אותו והיה אמור להשתנות לערפד אך משהו קרה והוא השתנה להלפר, הנשיכה קרתה בגיל 16 והוא מסתיר את זה מהוריו.
תגובות (32)
אני לא יכולה לכתוב דמות :( אבל אני אגיב!
זה נשמע מאוד מעניין
תודה רבה ומדוע?
אין לי זמן, אתה רוצה שאכתוב?
אני ונעה נכתוב דמויות מאוחר יותר, תשמור לנו דמויות :)
נשמר :)
שם- קאלי אלן
גיל- 16
יצור- ערפדה מסוג פלקר
גיל כיצור- 96
אופי- נלחצת מהכל, חסרת ביטחון עצמי, ביישנית, תמימה, חמודה וחברותית.
מראה- עיינים כחולות בהירות ושיער שחור חלק וישר עם פוני בובה. רזה קטנטנה ונמוכה, יש לה גומת חן בלחי ימין.
כשהיא הופכת לערפדה היא הופכת לתוקפנית והביטחון שלה עולה מאוד, הניבים שלה מתחדדים והעיניים הכחולות שלה מתכהות.
רקע- סבתה הייתה ערפדה, ולפני שמתה החליטה להמשיך עם קאלי את המסורת שלה, והפכה אותה לערפדה. הוריה יודעים מזה, וקצת מפחדים למרות שהם דיי התרגלו לחייהם איתה.
יש לה אח תאום ששמו רובי והוא לא ערפד. הוא דומה לה ממש, וכרגע הוא גר רחוק מהבית בפנימיה. אתה יכול לעשות שיום אחד הוא יחזור ויקרו איתו דברים או משהו….
מקווה שהיא טובה :)
נכנסה :) ואני יודע מה אני הולך לעשות עם אחיה.
ערפד שחור הוא רע?
לא בהרכח, יכול להיות גם טוב
שם: סיירה בולד
גיל: 18
יצור: ערפד רגיל
גיל כיצור: 426
אופי: שקטה, אבל לא במובן הטוב, השתיקה שלה רצינית. היא אלימה, נקמה אצלה זה דבר קדוש, שונאת כל יצור שהוא לא ערפד. המנטור שלה זה הערפד השחור, לא מפחדת משום דבר, חזקה מאוד, מהירה, נאמנה מאוד לזו שלה, אבל ברגע שהיא חושדת במישהו – זה הסוף שלו!
מראה: שיער שחור חלק, ארוך. עיניים אפורות קרות, אף קטן סולד במקצת, גבוהה, רזה, בהירה, לרוב לבושה בבגדים שחורים צמודים.
רקע: מממ מה שבאלך :/
מקווה שיצא בסדר. בהצלחה! :)
מגניב, יש מצב שלקראת סוף הסדרה אני אשנה אותה ליצור חזק יותר, זה בסדר מבחינתך?
כן, ברור. נשמע מתאים לה p;
מגניב :)
שם: אאוחניה פלור
גיל- 17
יצור- ערפדה מסוג הלפר
גיל- 17?
אופי- עצמאית, היפראקטיבית, מהירת מחשבה, לא סומכת על אחרים, חברותית, שנונה, חשדנית, אמיצה, אוהבת הרפתקאות, חסרת חוש זמן. די תוקפנית, אומרת כל מה שעולה לה בראש, חכמה, ביטחון גבוה, שקדנית.
מראה: עור ממש חיוור, עיניים חומות אדומות, שיער חום כהה ארוך וחלק, שפתיים עבות, אף קטן, די נמוכה רזה.
רקע: אבא שלה ערפד ואמא שלה בת אדם, וכשהיא נולדה בם שמו חב שיש אצלה משהו מוזר, שהיא גם וגם.
מקווה שזה בסדר! תמיד אפשר לשנות
מעולה נכנסה :)
שם: ג'ייק בנסון
גיל: 18
יצור:מנגר
אופי: רציני, יודע מה הוא עושה, יודע כמעט ותמיד לצאת מצרות, חושס על כל דבר כמה פעמים, חכם, אמיץ,חזק מאוד, לא מפחד מאחרים בכלל המילה פחד לא נמצאת אצלו, מהיר הבחנה, לא סומך על אנשים חדשים, הוא נוהג להתבודד אבל הוא בהחלט מעדיף בחברתו כמה חברים. קשה להשיג את האמון שלו, חשוב לו כנות, מי שהוא יתפוס אותו בשקר הוא יכעס נורא, הוא שנון ולפעמים די פלרטטן, קשה להוציא אותו מהרצינות שלו אך זה בהחלט אפשרי, הוא ספורטיבי.
מראה: עור לא שזוף מדי אך לא ממש חיוור, שיער קצר בצבע שחור, עיניים קטנות וחומות, שרירי מאוד, גבוה, יש לו גומות. ובתור זאב יש לו פרווה שחורה עם פסים חומים, עיניים חומות כהות והוא זאב די גדול ופרוותי.
גיל כיצור: מה הגליאים צריכים להיות?
רקע:אמ אין לי רעיון :/
בעיקרון את יולה כול גיל בגלל שזה ערפד ואיש זאב יחד אז תתפרעי עם הגיל
נגיד אפשר 317 אבל שייראה כאילו הוא בן 19?
כן ^^
שם: ג'ונתן מייסון
גיל:18
יצור: ערפד שחור
גיל כיצור: 156
אופי: נחמד, רציני רוב הזמן אבל לא תמיד. לא קל להצחיק אותו. הוא מרגיש שהוא רציני מדי לפעמים, אז הוא מנסה להשתחרר קצת. אמיץ, מגן על חבריו ושבטו ושולט בו בצדק.
מראה: שיער שחום, באורך בינוני כזה (קצר לפני האוזניים) ופרוע. עיניים כחולות (אם תאפשר. העיניים השחורות גורמות לי לשכול מחדש את הסיווג שלו כיצור).
רקע: חי חיים נחמדים ורגילים, עם חברה והורים אוהבים וחברים, עד שננשך . כשהוא גילה שהוא ערפד (לא יודעת איך הוא גילה) הוא יצא לחפש את הערפד שנשך אותו כדי לנקום. הערפד שנשך אותו הפך בינתיים לערפד שחור, אבל ג'ונתן הרג אותו והפך לשליט. (אפשר שהוא יהיה בשבט של סיירה). כדי לא לסכן את האנשים מחייו הקודמים הוא ניתק מהם קשר, והם חושבים שהוא נחטף ומת (או משהו בסגנון. הוא גרם להם לחשוב שהוא מת).
זהו בסך הכל. מקווה שתכניס אותי.
מעולה נכנסת :)
אפשר עדיין להוסיף?
שם: וונדה
גיל:17
יצור: אלפה
אופי: קשוחה, פטיל קצר, חשדנית, (אני לא בטוחה איך קוראים לזה אבל בגלל עברה שאני עוד מעט אכתוב, ברגע שגבר מצווה עליה היא מאבדת שליטה על עצמה ותוקפת אותו בשיא הכוח), לא נשברת (אבל אני אשמח אם תנסה), סגורה ולא מספרת על עצמה אבל מביעה דעה, היא נקיה ומטופת מאוד אבל ממש לא מפונקת!
מראה: שיער בלונדיני חלק-גלי, עיניים תכלת כמעט לבנות (היא לא עיוורת, היא נולדה ככה), עור בהיר אבל לא מאוד, מאוד רזה.
רקע: אמה מתה כשהייתה בת שש ומאז אביה נהג בה כבשפחה והכה אותה הרבה, היא מעולם לא נשלחה לבית ספר ולכן היא אלפבתית, למרות זאת היא חכמה מאוד, לאחר שגילת את כוחה כאלפה (או ננשכה? לא ממש הבנתי) היא ברחה מביתה (זה היה בגיל 14) ומאז חיה ברחובות עד ש… (לא ממש הבנתי איך הם נפגשים אז אתה תשלים את המשפט).
לדעתי יש יותר מידי סוגי דמויות אז לא הבנתי ואני לא אזכור הכל אבל מקווה שבסוף אני אזכור.
מקווה שתיקח אותה
ובקשר לזאבים מנוטרדם הוא בכתיבה, זה יקח זמן בגלל הלימודים :)
שככתי להגיד שהיא מתעלמת מעברה אבל לא מכחישה אותו, היא עצובה טיפה על ילדות האבודה אבל לא נותנת לזה לדכא אותה! (ואם משהו יתחיל איתה והיא תסרב זה יהיה נחמד :) )
ושוב אני תעללת בדמויות שלי ':( מה יהיה איתי?! (ווא ממש חפרתי)
דמות מגניבה, אגב היא נכנסה :)
שם: הנרי ג'ונסון
גיל: 18
גיל כיצור: 100
יצור: אלפא
אופי: נחמד אוהב לעזור לא גילה לאף אחד על היותו אלפא
מראה: שרירי עיניים כחולות שער שחור
נכנס :)
אומגה
שם: בת'
גיל: 18
גיל כיצור: 115
אופי: מאוד שומרת (על ביטחון אנשיה, הטריטוריה שלה ושלהם), חושבת על צדק, ישירה, קשוחה , קרת רוח, הגיונית, מאוד אוהבת את הטבע ולשחות.
מראה: היא צריכה להיות זאבה? (אני אכתוב בצורה של בן אדם ותשנה אם צריך)
שיער אדמוני, עיניים ירוקות, גבוהה עם כתפיים רחבות מעט.
רקע: הורייה ברחו (היא לא יודעת מה קרה להם) הם השאירו אותה במפתן הדלת של בית. היא מאומצת ויודעת זאת אך לא יודעת מי הם הורייה האמיתיים, הורייה היו בטא ולכן כשנולדה השאירו אותה למשפחה אחרת. ננשכה כשטיילה ביער ע"י אלפא והפכה לאומגה, לא חזרה לביתה מחשש שתיפגע בהורייה המאמצים. גודלה ע"י זאבים וכשמנהיג הלהקה הקודם רצה אותה (היה שיכור וטיפש) והיא לא הסכימה, הרגה אותו כהגנה עצמית, ונעשתה המנהיגה בעצמה.
נכנסה ;)
שם: אנג'ל ג'ונסון.
גיל: 16
יצור: ערפדה מסוג הלפר.
גיל יצור: 16
אופי: חשדנית, פזיזה חמת רוח, לא מתיידדת בקלות, אבל כשהיא כן, היא חברה לכל החיים, צינית, חסרת טקט לחלוטין, אומרת תמיד את מה שבראש שלה, מתעצבנת בקלות, אך לא סולחת בכזו קלות, אוהבת לטייל.
מראה: שיער גלי חום בהיר ממש עם פסים כחולים שהיא צבעה בצד עד המרפקים, רזה, נמוכה.
רקע: בגיל שלוש-עשרה, כשהיא יצאה לטייל שמורת טבע ליד ביתה, ערפד תקף אותה ועילף אותה, באמצע השינוי – שכאב כאבי תופת – איש זאב תקף את הערפד והפסיק את השינוי. אחרי זה הוא ברח משם. אחר כך אנג'ל חזרה הביתה, לא מודעת לזה שהיא ערפדה. יום אחד היא הרגישה צמא נורא, ובלי שליטה, היא תקפה את שני הוריה והרגה אותם.
מאז היא ברחה ממקום למקום וחייתה על דם בני אנוש שהיא מצאה, אפילו שהוא הגעיל אותה, עד שהיא חשבה על דם חיות.
אם זה בסדר, אז אחרי שנתיים של מנוסה היא פגשה את סיירה [הדמות של Alonna] ומאז הם הסתובבו ביחד עם עוד כמה ערפדים\הלפרים, חברים של סיירה.
והיא בדרך כלל נמנעת מלדבר על החיים שלה לפני השינוי.
היא נכנסה :)
שם: אריפאטו סוקנדו (ערפד ספרדי)
גיל: 16
ערפד רגיל
גיל כערפד: 17
אופי + רקע: לא מבין הרבה דברים שהמדריך אומר או שהמלך או המפקד אומר בשבט הערפדים, הוא אוהב לחלום, לא מבין מה רוצים ממנו ולא מבין למה מתעסקים בו, הוא חכם, אמיץ, אבל אף אחד לא רוצה לראות את זה בשבט, כולם עסוקים בו, אבל הם לא רוצים לראות את התכונות שלו, הוא בעצמו לא מבין. הוא חכם והוא לוקח איתו כל יום ספר ערפדים, הוא תמיד קורא בזמן הפנוי, אוהב דברים של ערפדים. לא אוהב את ההורים שלו, הולך ונפגש עם החברים שלו ולא מספר להם, לא יודע לשמור סודות והוא בדרך כלל הורס הכל בשבט, אבל הוא גם תורם, הוא יודע לתרום, הוא יודע מתי להשתמש בתכונות שלו וברגשות שלו, הוא שולט על עצמו, אבל לפעמים הוא נעלם לאן שגלי הדמיון סוחפים אותו והוא נסחף איתם עד שחבריו הערפדים באים לחלץ אותו. יש לו חברה ויש לו סיפור אהבה, כל הערפדים לועגים לו ומתעסקים רק בו, הכינוי שלו זה "ערפד האש" ככה החברים הכי טובים שלו קוראים לו, בשעת לילה מאוחרת הוא סופר מרוכז והוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, הוא סופר עירני.
כל זה אולי זה קצת לא מובן אבל אני מקווה שתיקח את הדמות שלי.