uta
מקווים שתרשמו ותאהבו:) יוטה וקארין :)

צייד הזיכרונות – הקדמה + הרשמה

uta 04/08/2014 789 צפיות 18 תגובות
מקווים שתרשמו ותאהבו:) יוטה וקארין :)

אני וקארין (karinrin55) החלטנו לכתוב ביחד ספר,
לספר יקראו צייד הזיכרונות :
ג'וש הנטון בן 18, מתעורר בבית חולים, כולו חבול פצוע, והוא לא זוכר דבר מעברו.
הוא משתחרר מהבית חולים והאחות אומרת לו שהוא שכח משהו, היא מביאה לו חרב עם להב לבן וניצוץ בקצה..
הוא אומר לה שזה לא שלו, אבל היא מצליחה לשכנע אותו לקחת את החרב, הוא מסתובב בעיירה שלו
ומגלה שיצורים אגדיים מחפשים אותו ורוצים לחסל אותו, טרולים, ענקים, אלפים ומכשפים.
הוא מוצא מישהי בשם ניקול והיא אומרת לו שהוא היה צייד מפלצות, ובקרב האחרון שלו הוא איבד את הזיכרון.
היא מכירה לו עוד ציידי מפלצות וביחד הם יוצאים למסע כדי למצוא דרך להשיב לו את הזיכרון ונלחמים במפלצות שרוצות במותו של ג'וש.

ההרשמה: אנחנו צריכים לפחות 6 ציידים
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
נשק:


תגובות (18)

שם- בלייר מונקרפט
גיל- מה שצריך…
מראה- שיער שחור ארוך וחלק, עיניים ירוקות זוהרות, גובה ממוצע, אתלטית מאוד.
אופי- חכמה, קשוחה, מדהימה בקליעה מדויקת למרחקים, מעולה בתיכנון תוכניות, אדישה לרוב ולוקח לה הרבה זמן לבטוח במישהו -אפשר בבקשה שהיא תהיה מאוהבת\יהיו מאוהבים בה\ יהיה לה חבר??-
נשק- חץ וקשת.

04/08/2014 11:33

שם: אלאונורה מלבורן, אף אחד לא יודע שזה שמע, כולם קוראים לה רד.
גיל: 18
מראה: שיער אדום ג'ינג'י מתולתל וקצר (משם גם הכינוי), עין אחת ירוקה והשנייה אפורה, חיוורת, עצמות לחיים גבוהות, אף עכברי.
אופי: קשוחה, לא נפתחת בקלות, נאמנה, חשדנית, פיקחית, מהירת הבחנה, לא מתערערת בקלות, מצחיקה בלי להבין שהיא מצחיקה, מסתורית, אוהבת לטפס על עץ גבוה ולהישאר שם למשך זמן מה לבד כי כך היא חושבת בצורה הצלולה ביותר.
נשק: חץ וקשת.
אשמח אם תצרפי את הדמות שלי ^^

04/08/2014 11:37
    uta uta

    הדמות בסדר לגמרי אבל יש מב שיהיה לה נשק אחר?

    04/08/2014 11:47

    אין בעיה
    כלי נשק: ספאתה (חרב פרשים ארוכה) שעשויה משנהב.

    04/08/2014 13:41

    ושחכתי להוסיף למראה: תמיד לובשת מעיל חום ארוך.

    04/08/2014 13:42

    ואם אפשר שהיא תהיה מאוהבת בדין אבל לא תראה את זה, כלומר היא לא סומכת על אנשים בקלות והיא עדיין לא סומכת גם עליו אבל יש לה רגשות כלפיו, למרות שהיא לא רוצה להודות בכך, אפילו לא בפני עצמה.

    04/08/2014 13:45

שם: אורו
צייד
גיל: 17
מראה: שיער ג'ינג'י- אדום שחור (דמות עם מראה מיוחד) עיניים ירוקות, שיער מתולתל לובש בדרך כלל מעיל שחור.
אופי: חכם אבל ביישן.
נשק: אקדח או חרב.
אני מקווה שתיקח את הדמות שלי.

04/08/2014 11:49

שם:לינדה הורנס
גיל:19
מראה: שיער בלונדיני בתספורת קארה קצרה, עיניים חומות בהירות, שפתים דקות.
אופי: חביבה, חכמה, לא תשאיר מישהו מאחוריה אם הוא בסכנה.
היא חשדנית, בעלת חוש קליטה מהיר אבל יהיר.
נשק: חרב שעשויה מבזלת (לבה שהתקשתה.
אם אפשר שהיא תהיה מאוהבת בג'וש. תתחיל!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם, אני אשמח אם תצרפו אותה(אני אציע גם בן אם יהיה צריך)

04/08/2014 11:58

שם: דין
גיל: 20
מראה: שיער שחור ארוך ומבריק תמיד אסוף בסרט בורדו, עיניים ירוקות עמוקות, עור חיוור, גוף שרירי אבל רזה, גבוהה ונראה מבוגר לגילו
אופי: קצת אדיש אבל רק ברגשות, מרגיש אחראי על האחרים, לא אוהב את המראה של דם על דברים ומנקה את הבגדים והנשקים שלו אחרי כל קרב, משדר תחושה אבהית ומשפחתית ותמיד מנסה לאחד את כולם כמשפחה ענקית.
נשק: חרב זהובה ארוכה בידו הימנית ופגיון שחור לחלוטין בידו השמאלית.
מקווה שתיקחו :)

04/08/2014 12:54

שם: רוס … אף אחד לא יודע תשם משפחה שלו.
גיל: 19
מראה: שיער שחור קצת מתולתל שמורם כלפיי מעלה, עיניים אפורות בהירות, גבוה שרירי מאוד וצבע עור שזוף.
אופי: רציני מאוד, כריזמטי, אוהב להנהיג ולחלק פקודות, דואג לצוות שלו. למרות שהיוא יחסית צעיר בגילו האופי שלו מאוד מבוגר, הוא אחראי, בכושר טוב, חכם מאוד, חשדו ואמיץ מאוד. טוב לב, בעל ביטחון עצמי ונותן גם להססנים ביטחון בעצמם. הוא יודע תמיד להגיד מילה במקום וחושב על כל צעד כמה פעמים לפני שהוא עושה את זה. חזק מאוד גם פיזית וגם נפשית, לא מראה תחולשות שלו למרות שיש לו הרבה כאלה.
נשק: אין לי רעיון לנשק אז אם אתה רוצה תדמות תבחר איזה נשק שתרצה.

04/08/2014 13:04

שם: ג'סיקה.
גיל: 18 או 19, מה שתחליטו.
מראה: שיער שחור מתולתל וארוך, תמיד אסוף בקוקו גבוה ומתוח.עיניים חומות גדולות ועור שזוף. גבוהה.
אופי: אדישה, צינית, סגורה, לא נקשרת לאנשים מהר אבל אם היא נקשרת תעשה הכל בשבילם גם אם לא תראה את זה, חכמה, ומאוד חשדנית.
נשק: רובה צלפים.

04/08/2014 13:14

שם: אלינור בראון.
גיל: 17.
מראה: שיער חום קצוץ, עיניים ירוקות קצת מלוכסנות, נמוכה, הולכת בעיקר עם מגפיים צבאיים, מעיל ציידים, ומכנסי צבא צמודים.
אופי: קשוחה, מתמידה, נמהרת, חמת רוח, חשדנית מאוד.
כלי נשק: יש לה תמיד במגף לפחות סכין אחת, ועל האצבע שלה מותקן רובה חיצים קטן בצבע עור, שמופעל על ידי לחיצה של האגודל על האצבע במקום מסוים, והיא מטעינה אותו בכך שהיא שמה חץ קטן על האצבע, והוא פשוט נכנס. יש לה אספקה גדולה של חיצים קטנים, מורעלים, מרדימים, וסתם חיצים,בכיס מוסתר בתוך המעיל.
היא מקפידה גם לקחת איתה אקדח קטן לכל מקום, אבל לרוב היא לא משתמש בו.
היא יכולה בשנייה להוציא את הסכין מהמגף.

04/08/2014 13:17

מה אתה צריך יותר?<: בנים או בנות?

04/08/2014 14:08
uta uta

בנים

04/08/2014 14:13

שם: ריי אלסון
גיל: 19
מראה: גבוה ושרירי, פניו ממוסגרות עם זיפיו, בעל עיניים כחול כים ושיער שחור כפחם, ומכנסיי גינס קרועים וחולצת טי תמיד עליו,
אופי: עקשן, לא אוהב לדבר הרבה, אמיץ, לא קשה לו להפתח לאנשים .לא אוהב להיות בחברת הרבה אנשים (מתבודד) אך ברגע צרה הוא קופץ במהרה.
נשק: אגרופיו, לא מאמין בכלי נשק .

04/08/2014 14:18

שם- תומאס ג'ונסון
גיל- 19 וחצי
מראה- שיער שחור פחום ופרוע, עיניים חומות בנאליות, הן משדרות מין ריקנות שכזו. גבוהה קומה, שרירי על גבול על הטעם הטוב.
אופי- תחרותי, הוא תמיד אוהב להשתלט על המקום הראשון ולהנהיג. גם אם הוא לא מכיר מישהו, הוא ינסה להגן עליו, וובכן כל עוד הוא לצידו, הוא אדם טוב סה"כ. קשה לו לבטוח באנשים, הוא תמיד היה מתבודד, עצמאי, הוא שמר על עצמו לבד, ועשה עבודה נהדרת. זריז, שנון, הוא יכול להיפגע, אבל לא להראות את זה. יש לו כח סבל מדהים, בין אם זה בעינויים ובין אם זה סתם להתעלם ממישהו.
נשק- אני לא טובה בכל הדברים האלה, אז תרגיש חופשי להוסיף (?)
אבל תזכור שהוא זריז ומיומן, אז תרגיש חופשי לתת לו משהו מסובך כזה, שדורש אימונים.

04/08/2014 14:23

    אממ.. מפגרת שכמוני.
    תוסיף למראה-
    שפתיים דקות וורדרדות, עצמות לחיים בולטות ויפיפיות.

    04/08/2014 14:26

שם: ויקטוריה גריי.
גיל: 16
מראה: שיער שחור חלק אסוף תמיד לזנב סוס מהודק, עניי תכלת כקרח, סנטר מרובע, היא גבוהה עם גוף אתלטי ושרירי.
אופי: היא יוצרת רושם של קשוחה, לא אוהבת שמתעצלים במשימות. ומבצעת את משימותיה ללא רגש ובשלמות. אבל בפנים יש לה רגש אימהי חם, היא זאת שדואגת שתהיה אספקה, ושכולם שבעים ובריאים.
נשק: חרב יפנית וחץ בקשת.

04/08/2014 14:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך