j.yael
אני רק מתחילה ליכתוב וחולמת להיות סופרת {יש לי בעיה של שגיאות כתיב. ובגלל זה אני מבקשת להיות סלחנים עם פוגשים בשגיאת כתיב. יש לי שגיאות מיפני שעברו אלי כמה מצבים לא "נחמדים" בימיוחד בחיים ולכן לא היה לי זמן לילמוד לכתוב וליקרוא כמו כול ילדה רגילה. אבל אני מישתדלת כמה שיותר להשלים את הפער ,בשל תשוקתי הרבה לקריאה וכתיבה .} אני מבקשת שתעזרו לי ותגיבו כמה שיותר .כול תגובה תיתקבל בברכה,תבקרו את עבודתי ,זה יעזור לי לשפר את כתיבתי . תודה J.YAEL

ציידת שבט הברקת-פרק 1

j.yael 20/06/2012 937 צפיות 12 תגובות
אני רק מתחילה ליכתוב וחולמת להיות סופרת {יש לי בעיה של שגיאות כתיב. ובגלל זה אני מבקשת להיות סלחנים עם פוגשים בשגיאת כתיב. יש לי שגיאות מיפני שעברו אלי כמה מצבים לא "נחמדים" בימיוחד בחיים ולכן לא היה לי זמן לילמוד לכתוב וליקרוא כמו כול ילדה רגילה. אבל אני מישתדלת כמה שיותר להשלים את הפער ,בשל תשוקתי הרבה לקריאה וכתיבה .} אני מבקשת שתעזרו לי ותגיבו כמה שיותר .כול תגובה תיתקבל בברכה,תבקרו את עבודתי ,זה יעזור לי לשפר את כתיבתי . תודה J.YAEL

"את ציידת"
זוהי מציאות גורלי ותפקידי היחיד בעיניהם.
אני ציידת.
כמובן שבתור ציידת אני חייבת למלא את כול החוקים החלים על ציידים:
לצייד\ת אסור לפתח כשרים בעולם שמעבר
לצייד\ת אסור לכבל דעה היכולה להוביל לבגידה במערכת הציידים העתיקה
לצייד\ת אסור להפר קודי התנהגות
לצייד\ת אסור להגיע לשלב השלישי בקיסמם.
עם צייד\ת לא ישמע להוראות אלה ,ישלח לגלות בעולם שמעבר.
עם החוק האחרון {להגלות ציידים) נוצרו בעיות ,מכיוון שלכול משפחה יש כוחות ודרכי ניצול אנרגיה שונים ועם שולחים צייד אחד לגלות כנראה כוחות אלה יכחדו לגמרה מהשבטים והעולמות. אז חברי מועצת השבטים החליטה, שעל כול צייד המוגלה להביא את ילדו או ילדתו הראשון מהעולם שמעבר לידי ארגון הציידים כדי לא לגרום להיכחדות אחד מכוחות הקסם הקיימים.
ובכדי למנוע יצירת קשרים עם ההורים ,והכרזות נקמה בשמם, החליטו שהילד לא ידע לעולם על מי הם הוריו ולמה הוגלו ,הם ימחקו כול זכר לקיומם של הוריו. כשלילד אין הורים אפשר להפיק מימנו פלאים, כי אין מי שיגן על הילד הקטן ואין הורים עם רגשות אשם ,כך שאפשר לאמן אותם להיות ציידים מעולים באימונים של יום ולילה מפרכים. ובגלל כול הסיבות הללו החליטו שכול ילד של אנשי הגלות יילקח מיד לראשות הציידים ולאימון מואץ ובידודי בידי המורים הקשוחים והחזקים ביותר.
אני אחת מילדי הגלות.
אני לא יודעת מי אלה הורי או מה עשו ולמה גורשו.
מחקו לי כול זיכרון מהיותם.
אני זוכרת רק שיר אחד, וזוהי עובדה מאוד מוזרה מיפני שבעיקרון אני לא עמורה ליזכור כלום ,אני חושבת שזהו קולה של אימי ששר אותו בתוך מוחי אך איני יכולה להיות בטוחה.
השיר הולך ככה:.
"ילדה תמימה
ילדה יפה ,אל תרגישי בודדה
אני יודעת כמה קשה היא האהבה
כוח אפל מלא דם וכאב שוכן בן ידיך
יום אחד עוד תגלי את מטרותיך
אל תיתני לקולך לדעוך
את עוד תימצאי את האור
ושם אני יחכה לך בידיים פתוחות
ילדה יפה שלי אל תפחדי עוד."
שעות רבות ביליתי בניסיון חסר תועלת להיזכר מאפו השיר, מי שר אותו, ומהו מסרו . שיר זה רודף אותי בלילות, אבל אם אגלה זאת לראש השבט ימחקו כול זיכרון שיש לי אולי תקווה למצוא בתוך השיר הזה.

אנחנו ציידים משבט הברקת.
אומנתי בהרבה סוגי לחימה שונים וסוגי ריפוי שונים
הבנתי שבכול מקום זורמת אנרגיה ואנחנו הציידים נולדו עם יכולת לנצל את זרימת האנרגיה הזאות ולהמיר אותה למשהו שזורם בצורה שונה בכול אחד מאתנו.
יש שבט מיוחד שקורים להם המעתיקים, הם מעתיקים סוגי ניצול שונים של אנרגיה והם היחידים שיכולים לשלב סגנונות לחימה וניצול אנרגיה שונים בגלל שאין להם שיטת ניצול מישל עצמם. הם בדרך כלל היו המורים המבוקשים ביותר {בגלל היכולת שלהם להבין את הכוח של כול תלמיד לעומק וללמד אותו עוד סוגי דרכים לנצל אנרגיה}.המורה שלי הוא משבט המעתיקים קוראים לו ג'ון. בגלל שמנהיג השבט שלי חוזה לי עתיד גדול בתור ציידת מצטיינת ואומר שחבויים בי כוחות גדולים הוא החליט להעניק לי את הזכות לילמוד עם מורה מהמעתקים באופן פרטני. כשהייתי קטנה הוא אמר לי "אני אדאג לך ואתן לך את מבוקשך ועם משהוא יציאה לך הצעה יותר נדיבה הגידי לי ואני יכפיל את הצעתו אבל כול זאת מותנה בכך שתישבעי אמונים לי ולשבט הברקת כציידת הפועלת רק לטובת כלל ותכבדי אותי כמנהיגך"
הסתכלתי אליו ,אז לא הבנתי למה בדיוק הוא מתכוון ,למה הוא אומר לי דברים אלו, למה הוא פוחד, אני תהיתי למה אני הילדה יחידה שצריכה להישבע מוקדם ולא בגיל 16 בטקס החותם שם כולם נישבעים. אבל ראיתי אותו כהדבר המוכר היחיד שהיה לי בחיי ,אז אמרתי, "כן אדוני ,אני מבטיחה שכוחותיי רק יטיבו לשבט הברקת ויתנו כבוד לך ולכול אנשי השבט"
הוא חייך אלי ואמר "חבל שאמך לא אמרה את אותם דברים, היא הייתה אכזבה גדולה לכול שבט הברקת ,אבל את מביאה לנו תיקווה חדשה עם את חזקה כמו אמך השבט שלנו היה החזק בשבטים"
מאז אני כאן, אני לא משמיע דעה ולא מדברת הרבה
אני צדה את מה שאומרים לי לצוד
את הצילים השונים.
צלים הם סוג אחר, הם גם יכולים לשלוט באנרגיה אך הם לא באים בשבטים הם מתחלקים לסוגים. הם לובשים צורה של בנדם רגיל הם נולדים כך ,אבל יש בכוחם להחליף את צורתם הפיזית ,אך לצערם כול אחד מהם נולד עם כתם לדה שלא משתנה בשום צורה פיזית אחרת ,כך שאפר לזהות צל לפי כתם הלידה שלו. סוג אחד של צלים שפגשתי בוא הוא צלים של הזיות ,הם גורמים לבן אדם מולם ליראות את המוות "העתידי" שהם מתכוונים לעשות לו כך הם מפחידים את הקורבן ואז הם מתקיפים אותו באותו אופן כמו בחזיון וכך גורמים לו להאמין שהוא עומד למות, והאדם המותקף לא רואה שום סיבה הגיונית להמשיך להילחם כי חשב שחזה במותו וכך הוא מוותר על חייו ללא קרב.
אך יש לזה קסם נגד קורים לו "נעילת נקודת הפגיע" לא כולם מצליחים לשלוט בקסם הזה, אך אני כן
כול מה שצריך לעשות זה לחתוך את עצמך בכתף ללחוש "מנכגדיע סילבטורה מינגקט " אלה מילות שחרור האנרגיה המוחית שאחראית לראיית ההזיות ואז כשהגוף שלך מתעורר מההזיה בזכות ההלם בכתף ושבירת זרם האנרגיה ,אתה יכול לתקוף את הצל ביזמן שהוא מתאושש מניתוק מהיר של גלי המוח.
הרגתי כבר שתיים כאלו.
כמובן שהרגתי עוד הברה צלים אחרים אבל אלה נחשבים כהסג בעני כול.
מחר אני בת 16.
מחר אני אצטרך לכבל את מפתח המעבר לרמת הקסם השנייה שלי .תהליך זה הוא מסוכן מאוד כי כשמשחררים את הפתח השני של האנרגיה, הרבה יותר קל להגיע לרמה שלישית כמובן בלי שליטה טובה בכוחות ,וכפי שזכור להגיע לרמה השלישית הוא לא חוקי.
ברמה השלישית של הקסם כול צייד לא שולט בכוחותיו ומתנהג לפי היגיון רגעי וצרכים מידיים .שלב זה בקסם משנה את צורתך החיצונית להופעת האנרגיה בגופך ולצבע האנרגיה שממירה את האנרגיה הזורמת בכול.
לטקס שחרור המפתח המעבר לקבלת רמת הקסם השנייה קוראים "טקס שחרור החותם"


תגובות (12)

זה ממש יפה תמשיכי :)

20/06/2012 12:03

וואו ממש אהבתי את הסיפור!
הנושא שבחרת הוא מקורי, וזה מה שקסם לי..
תמשיכי:)

20/06/2012 12:10

תודה רבה , הדעה שלכן מאוד חשובה לי :)

20/06/2012 13:40

ההתחלה נשמעת ממש מעניינת!
אני מאוד אשמח לקרוא את ההמשך.
והיי, השגיאות שלך לא כאלו נוראיות. אני רואה שיש לך הרבה כוח רצון וזה כבר יגרום לך להצליח!
מקווה לראות את ההמשך במהירות:)

20/06/2012 15:31

אהבתי! סיפור יפה ונשמע שהולך להיות מעניין בהמשך.
את כותבת יפה, רק רציתי להגיד כל הכבוד לך, אני לא יודעת מה עברת בחייך ואני גם לא אשאל, אבל באמת כל הכבוד לך שלמרות שלא זכית ללמוד קריאה וכתיבה כראוי- את לומדת את זה כעת לאט לאט ומשפרת את זה בגלל הרצון שלך והאהבה שלך לכתיבה.
כל הכבוד!
בקשר לביקורת (אף על פי שזאת יותר הצעה…) במקום לכתוב צייד/ת ולהשתמש בסימן "/" הייתי מציעה לך לכתוב "או", זה זורם יותר טוב כשקוראים את זה.. (זאת דעתי האישית) :]
ברוכה הבאה לאתר, ובהצלחה בהמשך!

20/06/2012 15:47

וואו! פשוט וואו אחד גדול!
כל כך אהבתי!! :)
הרעיון מקורי, סוחף, מעניין…
ואת כותבת ממש יפה…
בקשר לשגיאות כתיב, לעתים רחוקות נעלמים לך אותיות אבל אל תדאגי זה בר שיפור חח
את חדשה באתר?
אם כן…אז ברוכה הבאה והרבה בהצלחה בהמשך דרכך ובכתיבת הסיפור המושלם הזה :)

21/06/2012 01:45

תודה רבה על כול המחמאות וההכוונות נורה נהנתי ליקרוא אותם,זה גורם לי לירצות להמשיך ליכתוב ולהישתפר :)

21/06/2012 03:14

שלום לכותבת,
למרות מספר השגיאות, יצא לי להנות מעלילה שאני בטוחה שרק תמשיך לפרוח! הרעיון מאוד מקורי, ולא דומה לשום דבר שקראתי לפני כן, ואני כבר מסוגלת לראות את הפוטנציאל שיש בתוך הסיפור הזה. תמשיכי לכתוב, להתאמן, והכי חשוב – להנות מכתיבה. כל הכבוד!

ממני, לין.

21/06/2012 03:56

הסיפור פשוט מדהים, מאוד נהנתי. אבל מעניין אותי לדעת אם את מתכוונת לאינדיאנים(לא שאני בה חלילה וחס להגיד משהו רע סתם בשביל ידע כללי)
בת'כלס סיפור מושלם תמשיכי לכתוב :)

21/06/2012 09:27

תודה שמחה שנהנתה.
חחח אני לא מתכוונת לאינדינים נתתי להם את השם "ציידים" ביגלל העובדה שם "צדים" צלים,כול העלילה מיתרחשת בעולם בידיוני שיקשר לעולם המציאותי בהמשך :)

21/06/2012 09:43

קודם כל, ברוכים הבאים לאתר (:
דבר שני, הסיפור ממש מקורי ומסקרן! שגיאות כתיב הן לא העיקר.. אני אשמח לקרוא עוד (:

אוהבת, לוסי :)

21/06/2012 10:37

חחחח תודה :)

21/06/2012 13:18
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך