צובסה כרוניקל+אינויאשה (פרק 1)
פרק 1:"החבורה המחפשת אחרי הנוצה, והחבורה המחפשת אחרי האבן."
לילה אחד, חברי אינויאשה שוטטו ביער על מנת לחפש עוד רסיסים של אבן 4 הנשמות. הם עצרו בנקודה בקרחת היער, ושאנגו אמרה:"אולי נעצור? אנחנו מחפשים כבר שעה. אני לא חושבת שנמצא בסוף את האבן" קגומה ענתה לה:"אבל אני מרגישה כוח חזק שמושך אותי! זה חייב להיות באזור הזה!"
"יכול להיות," שאנגו השיבה לה, "אבל אני מציעה שנלך לישון בנקודה הזאת, ובבוקר נמשיך בחיפוש."
החברים ישנו באזור ולאחר כמה דקות, על אינויאשה נחתו סאקורה, שאורן, קורוגאנה ופאי. התגובה הייתה מבהילה מאוד… "מי אתם?!" צעק אינויאשה והתחמש עם טסאיגה. פאי ענה לו:"אל תדאג, אנחנו לא באנו לעשות לכם משהו רע, רק נחתנו פה במעבר בין המימדים…" מירוקו התעורר:"אינויאשה מה קרה???" הוא הסתכל על החבורה המוזרה ושאל את אינויאשה:"מי הם?" אינויאשה ענה לו:"אין לי מושג, אבל אם לא אברר בקרוב, אתן לטסאיגה לברר מקרוב…"
קורוגאנה צעק על אינויאשה:"אנחנו הסברנו לך שאנחנו נחתנו עליך בטעות! עכשיו תעזוב אותנו ותן לנו להמשיך במסע!" אינויאשה ומירוקו התפלאו:"מסע? גם אתם מחפשים את אבן 4 הנשמות?" שאורן שאל אותם:"מה זה אבן 4 הנשמות?" אינויאשה ומירוקו ענו להם בערמומיות:"מה? לא זה כלום… סתם סוג של אבן…"
מירוקו שאל:"מהי המטרה של המסע שלכם?" שאורן ענה לו:"אנחנו מחפשים אחר נוצות-הזיכרון של הנסיכה סאקורה. היא איבדה אותן והיא צריכה לקבל אותן בחזרה על מנת לזכור…חבר ילדות שלה."
אינויאשה ישר שאל:"מי זה?" ומירוקו לחש לו:"לפי הבעת הפנים שלו, כנראה שזה הוא." אינויאשה נאנח ואמר:"עדיין לא הצגתם את עצמכם" סאקורה אמרה:"סליחה על גסות הרוח שלנו, אני סאקורה, הילד בגילי זה שאורן, הבחור עם המבט הקודר זה קורוגאנה והבחור החייכן זה פאי, והחיה שדומה לחצי סופגנייה חצי ארנב זה מוקונה, הוא שליח של מכשפת המימדים, בעזרתו אנחנו עוברים בין המימדים אחרי הנוצות שלי."
מירוקו אמר:"הבחור חם-המזג זה אינויאשה, שני הבנות הישנות שם אלו שאנגו וקגומה ואני…אני מירוקו,"
מירוקו עצר לרגע את נאומו, לקח את ידה ושאל אותה:"התלדי את ילדי???"
סאקורה הייתה במבט מבועת ומאחורי מירוקו….שאנגו הגיע ונתנה לו הפתעה קטנה עם הבומרנג שלה:)
קגומה גם התעוררה מהצעקות עם שאנגו והחבורה ישבו מסביב המדורה.
"הבנתי," אמרה קגומה "הנוצה הזאת יכולה להיות מקור הכוח שהרגשתי כשעשינו את החיפוש מהו המקור!"
אינויאשה לחש:"זה גם יכול להיות מקור שאת משוגעת…" קגומה צעקה עליו:"שב! שב! שב! שב!" אינויאשה ענה לה חצי מעולף:"אבל זה גם ממלא בטח חלום… אני לא אמור להרגיש את הכאב…" מירוקו שאל את אינויאשה:"אתה בסדר?" אינויאשה אמר לו:"ברור, גברת פלפלת…" שאנגו שאלה את החבורה:"תגידו, מישהו ראה את שיפו?" קגומה ענתה:"באמת לא ראיתי אותו" אמרה סאקורה:"ואיפה קורוגאנה?" מיד באותו הרגע, חזר שיפו, וקורוגאנה היה קשור בחבל ושיפו משך את קצהו. הגיע שיפו ואמר:"תראו איזה מרגל מצאתי! עם הבגדים האלה הוא בטח שייך לאחד השדים של נארקו!" ענה לו קורוגאנה:"על מה אתה מדבר?! תשחרר אותי חתיכת כלבלב אומלל!" שאורן אמר:"זאת הפעם הראשונה שראיתי ילד מכניע את קורוגאנה…" קורוגאנה צעק:"תשחררו אותי!!!" אינויאשה הכה את שיפו ואמר לו:"איזה טיפש, הוא אפילו לא קרוב למרגל, עכשיו תשחרר אותו" שיפו צעק על אינויאשה בבכי:"אתה לא הבוס שלי!!!" אינויאשה הכה אותו בשנית ושיפו אמר:"אוקי, רק בגלל שהתחננת בפני, אני אשחרר לך אותו…" קגומה שאלה את שיפו:"אתה בסדר?" ושיפו ענה לה:"אני מרגיש מעולה, נילס הולגרסון…"
שני החבורות הלכו לישון ובבוקר התעוררו לחפש אחר הנוצה. "אז… זה לא היה חלום?!" צעק אינויאשה, קורוגאנה המסכן חטף את הצעקות של אינויאשה לתוך האוזן וצרח עליו בחזרה:"זאת לא אשמתנו שאתה לא מבדיל בין דימיון למציאות!" לפתע החבורה נתקלה בסשומארו….
מה יקרה אחר כך?! את התשובה תקבלו בפרק הבא:"הופעת סשומארו והקרב בין שאורן לאינויאשה" איזה מתח!!!
תגובות (0)