Someone Like You
חחחחחחחחחחחחחח גאאד זה מעפן XD

צובסה כרוניקל+אינויאשה (פרק 2)

Someone Like You 17/07/2012 946 צפיות 8 תגובות
חחחחחחחחחחחחחח גאאד זה מעפן XD

פרק 2:"הופעת סשומארו והקרב בין שאורן לאינויאשה"

החבורה מרימה את עיניהם כלפי סשומארו, הקודר, העומד לפניהם כנציב קרח. אינויאשה לא ידע איך להגיב למקרה- והוציא את טסאיגה כמגן. הוא הסתכל על אחיו הגדול במבט זועם ואמר לו:"מה אתה עושה פה?"
סשומארו הפנה את מבטו אל העצים הימיניים אליו. הוא החליט להתעלם מאינויאשה, ולאחר כמה שניות בודדות ענה:"זה לא עניינכם. אני לא שואל אתכם מה אתם עושים כאן".
הוא פנה לאחור והחל ללכת הרחק מאינויאשה והחבורות. קגומה חשבה לעצמה:"משהו…משהו לא בסדר כאן. אינויאשה הוציא את טסאיגה מול סשומארו. סשומארו לעולם לא יוותר על מקרה שבו יוכל להיאבק נגד אינויאשה. אני חייבת לבדוק מה קורה כאן!" קגומה הפסיקה להרהר, צעדה לכיוון סשומארו, נעצרה וצעקה:"חכה רק רגע!" סשומארו לא התכוון לשמוע לדבריה של קגומה, אך ברגע שהיא צעקה:"איפה רין?" הוא הבין שהיא שמה לב שמשהו לא בסדר פה. הוא הסתכל על קגומה במבט מבועת וחשב לעצמו:"היא שמה לב. אני עכשיו לא יכול להמשיך לצעוד. אני חייב לחזור, אני צריך להסיח את דעתה מהשאלה הזאת." מיד התנפל סשומארו על אינויאשה והחל להיאבק בו.
שני החרבות שלהם חככו זו בזו ללא טעם. אינויאשה עצר את המתקפה ושאל:"איפה רין?!" סשומארו נעצר גם כן, והחזיר את טנסאיגה למקומה. הוא התבונן בחבורות ואמר:"שד לקח אותה. שד בעל שני כוחות חזקים משולבים כאחד. שד שאפילו אני לא יכולתי לגבור עליו, ולכן הוא חטף רין." סשומארו הבין שנתן להם את מה שרצו לשמוע, וחזר בחיפושיו אחרי השד.
פאי לא יכל לשבת בשקט, ושאל:"איך קוראים לך? מי זאת רין? על מה אתם מדברים?" הוא סיים בצחוק תמים, שנגמר בפרצוף מבועת.
סשומארו לא התעלם ממנו הפעם, כי ידע שאולי הוא יוכל לעזור לו בחיפושיו אחרי רין. הרי מעולם לא ראה אותו. סשומארו דיבר עם פאי כביכול כחבר, אך רצה ממנו לגמרי בכיוון שונה. הוא התנהג כאילו אחיו, אינויאשה, לא נוכח לשיחה. "שמי הוא סשומארו. רין היא ילדה אשר הייתה מתלווה איתי במסעותיי אחריי נארקו" פאי אמר לו בחיוך רחב:"כנראה שהנארקו הזה לא ממש מקובל פה בסביבה, נכון?" סשומארו שאל אותו בתוקפניות :"ומדוע אתם כאן? אתם מתלווים לאינויאשה לאחר החיפוש אחר אבן-4 – הנשמות?" שאורן ענה לו:"לא, אנחנו מחפשים אחר נוצות-זיכרון של הנסיכה סאקורה"
בדיוק אז, חלף בראשו הבזק אשר אמר לו :"תעזוב את השטויות מאינויאשה, ותתחיל במסע שלכם לבדכם בלי לחפש צרות עם אחרים." שאורן לא היסס כלל וכלל, ופנה לאחור ואמר לחבורתו :"בואו, נלך." הוא אמר זאת בכזאת קלילות ופתאומיות שאפילו קורוגאנה התנגד:"אנחנו יכולים למצוא את הנוצה פה בסביבה! קגומה חשה בכוחות הקרובים לאזורנו! לאן אתה חושב שאתה הולך?!" שאורן הפנה את ראשו ואמר:"אנחנו צריכים ללכת, מספיק בזבזנו את הזמן למשך חצי יום ולא עשינו כלום עד עכשיו". מוקונה צץ על כתפו של שאורן ואמר:"בטח שהתקדמנו! מוקונה יודע שהתקדמנו כי מצאנו עוד מישהי שיכולה לאתר את הנוצות, זה ייקח יותר קל מתמיד! Easy as pie!" אינויאשה פנה לשאורן ואמר לו:"מה הקטע שלך? עד עכשיו לא אמרת מילה, פתאום אתה מסתובב והולך?" סשומארו הבין שזה הזמן שבו יוכל לעזוב בלי שהם יטרידו אותו. הוא פנה לאחור עם ג'אקן והחל ללכת.

החבורה כולה התבוננה באינויאשה. "מה נכנס באינויאשה?" התלחשש מירוקו ושאנגו. שאורן הביט באינויאשה במבט מופתע, ואמר:"אני לא חושב שזה ישנה לכם, כי כבר ממתי שבאנו-רציתם שנלך." אינויאשה צעק עליו:"תקשיב טוב, אתה נמצא באזור שאתה לא מכיר, אז תפסיק לשחק אותה קשוח! אני שונא אנשים שרוצים להראות איך הם תופסים פיקוד בקלות, אבל אין עליהם גרוש של ידע לגבי מה שיתכוונו לעשות עם הבעיות!" אינויאשה נעצר, הסתכל הצידה וחשב לעצמו:"הוא מזכיר לי את סשומארו יותר ויותר…" שאורן אמר לו:"אני לא עושה את זה, כל מה שאני רוצה זה למצוא את הנוצות ולעוף מפה, אפילו אם זאת סביבה שלא מוכרת לי-עדיף לי להיות לבד ולחפש את הנוצות מאשר להיות עם אנשים שפגשתי לפחות חצי יום." אינויאשה באמת כעס עכשיו… "איך יכול להיות שהוא לא בוטח בהם? הוא באמת חושב שככה הוא יתקדם במסע? לבד?" אינויאשה הבין שאין לו עוד דרך לשכנע את שאורן להישאר ,ואמר:"טוב, אם ככה זה יהיה-אני מזמין אותך לדו-קרב. אם תנצח-אתה רשאי להמשיך עם סאקורה וכל השאר במסע שלכם. אבל אם אני אנצח… אתה תמשיך את המסע שלך איתנו." שאורן אמר לו:"בסדר, אני מוכן ל…",אינויאשה לפתע קטע אותו,:"ועוד דבר אחד- אנחנו שנינו נעשה עצירה קטנה במסע כדי לחפש את רין." אינויאשה הסתכל על קגומה לאות הסכמה ביניהם. שאורן לא היסס להילחם עם אינויאשה, כי ידע שהוא טיפוס חסר סבלנות.
שניהם הוציאו חרבות, הפנו את מבטיהם זה אל זה-והקרב החל.
אינויאשה שלח על שאורן את "צלקת הרוח", אך שאורן הצליח להלום את המתקפה, ולהשיב לו בחרב האש. אינויאשה לא נפגע, והמשיך לנסות. הם לופפו את חרבותיהם זה בזה המתח היה רב, כולם היו בפנים פעורות כשהקרב הסתיים כך ש-אינויאשה ניצח.
שאורן הסתכל על אינויאשה בבוז, ואמר:"בסדר, הבטחה היא הבטחה, אני אצטרף למסעכם ולחיפושיכם אחרי הילדה." אינויאשה חייך:"אני שמח שקיבלת את השכל שלך שוב…" שאורן החליט להתעלם ממנו, והחבורה יצאה לדרכה…

וואו, אחרי כל זה- החבורות מתחילות לתפוס קצת ביטחון-ויוצרות צוות מעולה! אבל…ישנו עדיין קושי אחד…
כדי לגלות מהו- המשיכו לקרוא!


תגובות (8)

חחחחחחחחחחחחחחחח קראתי הכל תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17/07/2012 08:36

שי, תודה , חחח אני חושבת שיש לי סיפורים גדולים יותר שאני מחכה לגמור , ובגלל שזה מעניין אותך אז זה יהיה בראש העדיפויות שלי כשאגמור את האחרים (:
זה ממש מבאס כי אני שכחתי ה כ ל ואני צריכה לשחזר וזה… ><

17/07/2012 11:41

כזה קראתי את השורה "ובגלל שזה מעניין אותך אז זה יהיה בראש העדיפויות שלי " וכזה עשיתי לי יאאי!!!!! ואז קראתי את ההמשך "כשאגמור את האחרים" ועכשיו אני עצובה :(

17/07/2012 13:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טובטוב אני אמשיך רק בשבילך כבר מעכשיו D; אבל זה ייקח קצת זמן כי אני צריכה לאחזר מידע ששכחתי לגבי הסדרות @.@

17/07/2012 13:19

היי! אינויאשה! XD
סדרת הילדות שלי :'( אין לך מושג כמה אהבתי את זה…
אני אמשיך לקרוא! כי מעניין אותי לדעת איך תפתחי את זה!
אבל בקשר לצובסה כרוניקל, לא קוראים לזה גם "סאקורה לוכדת הקלפים"? כי את זה גם ראיתי…

18/07/2012 02:30

יאאאיי אני מאושרת!!!!

18/07/2012 02:40

אני מקנאה ברמות הענקיות של הפנטזייה שלך פשוט מושלם תמשיכי פליזזזזזזזזז

18/07/2012 02:44

Meowamina חחח גם שליייי .. יצאה עונה חדשה לפני שנתיים בערך אבל היא מעפנה >< וצובסה כרוניקל זה סאקורה לוכדת הקלפים אבל אחרי שהם התבגרו (: זה לא בדיוק אותה עלילה, אני מעדיפה יותר את צובסה כרוניקל :D
תודה בקי !(: אין לך מה לקנאות הסיפורים שלך מדהימים בפני עצמם! D:
רצתי להמשיך<:

18/07/2012 03:26
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך