Amora
טוב, כן, זה די קצר >.< אני פשוט לא רוצה לפרסם יותר מדי ואז יקח הרבה זמן עד לפרסום הפרק הבא (אני מפרסמת סצנה-סצנה, בערך)

פנטום הביצות- פרק 3

Amora 18/08/2014 545 צפיות אין תגובות
טוב, כן, זה די קצר >.< אני פשוט לא רוצה לפרסם יותר מדי ואז יקח הרבה זמן עד לפרסום הפרק הבא (אני מפרסמת סצנה-סצנה, בערך)

רק אלין וקונור עדיין לא הבינו מה קורה כאן. האנשים האלה, ששהו בתוך הסוכה, היו, איך אפשר לומר, נראים מוזר. הבחור הזה שפנה לניאה, השיער שלו, טוב, השיער שלו היה סגול. שניהם גם שמו לב לבחורה צעירה ששיערה היה תכול, ובחורה צעירה אחרת ששיערה היה לבן.
בעצם, כל האנשים שהיו שם היו צעירים מאוד. לא היה זכר לאף אדם מבוגר, וגם לא לילדים קטנים יותר. אלין חששה שזה קשור למשהו רע.
הנערה בעלת השיער התכול פנתה אל דרק והתחילה לדבר איתו בשמחה. אלין הסתכלה עליהם ותהתה במחשבותיה מי זאת. היא לא יכלה להסיר את העיניים שלה מהמראה המוזר שלה.
"אלין." דרק קרא לה. היא נעמדה דום ולאחר מכן צעדה מספר צעדים לכיוונם בביישנות.
" אני רוצה שתכירי את מיקה." הוא אמר. "חברה שלי."
"היי." מיקה הושיטה את ידה בחיוך. אלין הביטה בה בחיוך משתדל ולחצה את ידה. "את הנסיכה?" היא שאלה.
"ה- נסיכה?" היא לא הבינה על מה היא מדברת, אבל נזכרה במה שהבחור הזה, ג'סטין אמר. הוא שאל אם הנסיכה הגיעה. יכול להיות שהוא התכוון לניאה? ואם כן, זה אומר שגם היא, נסיכה? וקונור? הוא נסיך. היא גיחכה לעצמה מהמחשבה הזאת. נסיך זה הדבר האחרון שאחיה היה יכול להיות. המחשבות הוציאו אותה מהריכוז עד ששכחה לגמרי מה קורה.
ניאה ניגשה אליה לאחר מכן וביקשה ממנה לבוא איתם אל תוך חדר חיצוני בתוך ה"סוכה".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך