Aaliyot9
פרק חדש מחר, כל יום יהיו שני פרקים.

ערפל לבן וערפל שחור-לי-פרק2

Aaliyot9 11/07/2014 658 צפיות 16 תגובות
פרק חדש מחר, כל יום יהיו שני פרקים.

לי לא ציפה שסנדרה תיפול בכל רגע מהסוס. היא נראת כמו מכשפה שתיהיה די טובה בדברים האלו. סבתא ודודה שלה אמרו לו שהיא אמורה להיות זו שתשמיד את קיסר האופל מלנטרקס . המכשף רב העוצמה בעולם כולו. אבל היא אפילו לא הצליחה ללמוד איך לרכב על סוס.
"תקשיבי, רכיבה היא כמו ריקוד…" אמר לי. "אתה מנסה להגיד שאני אמורה לרקוד טנגו עם הסוס?" סנדרה עיקמה את שפתיה, קמט קל נמתח על מצחה.
"לא ולא, זה אומר שלכל דבר יש צעד, תראי." הוא עלה על הסוס, "תרגול, זו המילה היחידה שתעזור לך."
סנדרה הנהנה ועלתה על הסוס. לי תמיד חשב שהוא יהיה המיועד לזה, להשמיד את מלנטרקס… אבל, מגדת העתידות שקרובות המשפחה שלה הזמינו לא יכולה לטעות. אבל אם הן מצפות שהנערה המגושמת הזו תוכל לעבור מסע שלם רק כדי למצוא את השיקוי שיהפוך אותה לחזקה יותר ממה שהיא כדי שתוכל להשמיד את הקיסר, בעיקר כשהוא נמצא בעולם אחר לחלוטין, שבו היא אמורה להשיג את השיקוי הזה אז היא פשוט…
"משוגעת, זה מה שאני, נכון?" סנדרה שוב נפלה מהסוס. "אני לעולם לא אוכל ללמוד את זה."
"את כן תוכלי ללמוד, את רק זקוקה ל-"
"אימון." סנדרה נאנחה. היא התיישבה על האדמה בתסכול.
אבל היא צדקה. לי ידע. הוא היה יכול לשלוט בשריפה שהרגה את ההורים שלו אם רק היה מגלה ומתאמן על הכוח שלו.
אבל זה לא יעזור. המכשפים בנו אלפי עולמות מוסתרים היטב ובלתי נראים, איפה שהיא לא תצטרך לצאת למסע. סנדרה תצטרך מלווים שיאמנו אותה.
"זה בסדר סנדרה." לי הניח את ידו על כתפה והתיישב לצידה. "את תלמדי את זה, את תראי שזה לא יהיה כל קשה."
סנדרה העלתה על שפתיה חיוך. "אתה יכול להראות לי את המקום לפני שמתחילים?"
לי עזר לה לקום והנהן.

"וכאן דודה שלך מגדלת כבשים, שם הלול ו…" לי ניסה להסביר לסנדרה אבל היא היית עסוקה בריצה אחרי פרפר לבן כנפיים שעופף בסביבה. "אף פעם לא ראיתי כזה-" היא אמרה.
לי ידע למה, זו פיה. במסווה פרפר. הכנפיים הלבנות שינו צבע בכל פעם שסנדרה התקרבה. לי גרם לסלע קטן לצוץ מהאדמה וסנדרה השתטחה. "סליחה…" הוא לחש. למזלו סנדרה לא שמעה אותו. היא רק צחקה.
הפיה כבר התרחקה. "את בסדר?" לי מיהר אליה. "בטח, סתם שפשוף, אז, כאן גרות הכבשים?"
לי הנהן. הוא ממש חייב למצוא עוז מכשפים מלבד ג'וזפין ואמילי שיסכימו לעזור לסנדרה.
"בסדר, אז זו רובין." לי הצביע על כבשה שחורה לחלוטין. לעומת כל האחרות היא הייתה שחורה. טוב, בגלל שהיא הייתה בעצם איזו מכשפת אופל אכזרית. רובין פעתה בכעס וניסתה לנשוך את לי שהרחיק את היד שלו. סנדרה נרתעה.
"אולי נעבור לכלוב הבא?"
הכלוב הבא היה שייך לונילה. התרנגולת הכסופה של ג'וזפין. על פי סיפוריה היא תרנגולת קסומה. כל פעם שהיא מטיל ביצה הביצה הופכת למקוללת או גורמת רק אושר ושגשוג לאוכל אותה ולכן ג'וזפין תמיד משליכה את הביצים של ונילה לפח. לפי דעתו של לי זו סתם שטות.
הוא הביט בסנדרה שליטפה דרך הגדר את התרנגול שהתחילה, לנהום?!
לי קיווה שהוא מדמיין.


תגובות (16)

הכתיבה שלך ממש יפה! וזאת רק ההתחלה של הסיפור אבל זה נשמע ממש מעניין (:!

11/07/2014 18:24

תודה

11/07/2014 18:24

כרגיל, זה ממש טוב. רק יש לך כמה טעויות (די בטוחה שאלא טעויות הקלדה).
תמשיכי!!

11/07/2014 18:26

כן, המחשב שלי מתקן לי תאמיני לי שאם בכיתה י' היו מגלים שכתבתי עם שגיאות כתיב היו הורגים אותי

11/07/2014 18:27

ושלחתי לך משהו במייל יש סיכוי שאת עונה

11/07/2014 18:28

    ~עניתי לך~

    11/07/2014 19:49

ונילה ^^
יש לי שאלה,
אנדי התקבל?
תמשיכי :))

11/07/2014 18:58

הפרק השני יותר טוב מהראשון! פשוט כיף לקרוא את זה, את כותבת נפלא!!
לא יכולה לחכות למחר ^_^

11/07/2014 19:00

אנדי אכן התקבל. אהבתי את התיאור שלו ושל כל שאר הדמויות כמובן.
מישהו יכול להציא עוד דמות.
ליאנה, לא אקח את הדמות מלעמוד למול הגורל. אני לא יכולה לקבל את הכוח שלה כיהיה פחות מתח.
יש למישהו דמות?

11/07/2014 19:26

    שם:רבקה ויילוט
    תיאור: ביישנית ומופנמת, אוהבת לקרוא ולחקור שפות. מאוהבת בלי. שונאת את סנדרה אבל מראה שהיא לא. הורים מכים. (אני לא יודעת על הכוחות בדיוק אז אם תרצי להוסיף משהו לגבי זה תוסיפי)
    מראה חיצוני: שיער צבעוני ועיניים חומות. גוף דק וקליל ועור חיוור. (יש לה פוטנציאל להיות פיה גדולה כזאת שמבקרת את לי כל הזמן)

    11/07/2014 19:54

    בעצם עיניים גם צבעוניות (ורוד, כחול, סגול, ירוק, שחור, חום, אדום- לפי המצב רוח שלה)

    11/07/2014 19:56

לא משנה, כבר נתנו לי סורי

11/07/2014 21:24

אני כבר אחליט את מי אני אקח

11/07/2014 21:40

אוקיי :)

11/07/2014 21:42

יש סיכוי את משנה את השם לרבקה? משהו יותר חי כזה

11/07/2014 21:56

דרך אגב אהבתי נורא את הדמות. שהיא שונאת את סנדרה זה אחלה האמת

11/07/2014 22:00
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך