Aaliyot9
פרק הבא בקרוב

ערפל לבן וערפל שחור-אנדי-פרק14

Aaliyot9 18/07/2014 772 צפיות 3 תגובות
פרק הבא בקרוב

אנדי שכב ב…מה? הוא לא הבין מה זה בדיוק. זה היה סוג של גולם רירי-ירקרק. החברים שלו שכבו בגלמים אחרים ודפקו עליהם באמצץ נואש לצאת.
\"אתם שומעים אותי?\" שאל אנדי. לי הניד בראשו לשלילה.
\"איפה אנחנו?\" הוא שאל שוב. לי קרא את תנועות השפתיים שלו ומשך בכתפיו.
היו בחדר בשבו הגלמים הוצבו, חמישה. פייפר ואסיה לא היו שם. הוא הצטער שלא עשה שום דבר.
אנדי דפק במרץ של הגולם. זה לא הועיל.
הוא חשב.
כן! הגולם ריחף באוויר. בדיוק כמו אנדי. עכשיו רק נשאר לו למצוא דרך לשבור אותו,
להפסיק לעוף. הגולם נפל על הרצפה , הוא לא השמיע קול אבל גם לא נשבר.
\"לעזאזל!\"
\"מה קרה?\" אנדי קרא את תנועות שפתיה של סנדרה.
אנדי לא הגיב. הוא שידר משהו. מס למתים, הוא קיווה שזה סוג של בית-קברות.
~מישהו?~ שידר אנדי. הוא שמע נשימות חדות. ~כן…~ אמ רקול. הוא היה צורמני וקר, קול מת, אנדי כבר הכיר את הקול הזה.
~אתה יכול לשחרר אותי?~ שידר אנדי. הקול שתק. ~ומה אקבל בתמורה?~ הוא שאל אחרי מספר שניות.
~גוף חדש, צעיר, תוכל לחיות בו~אמר אנדי. הקול הרהר. ~בסדר~ הוא מלמל.
הגולם של אנדי התפוגג לאבק צהבהב וריחני.
~גם את החברים שלי!~ דרש אנדי. שאר הגלמים התפוגגו.
~ומתי הגוף יגיע אלי?~ שאל המת. ~אני אחפש אחד ואחזיר לך אותו, מסכים?~ שאל אנדי.
~כן~ אמר המת. הנשימה שלו נעלמה. אנדי לא שמע אותו.
\"הצלת אותנו!\" אמרה סנדרה. \"תודה,\" אמר יוגי.
\"בפעם הבאה תמהר.\" הוסיפה רבקה. אנדי התעלם ממנה.
\"אז…מה עושים עכשיו?\" שאל לי. \"אתה לא אמור לדעת את זה?\" שאל אנדי.
\"כן, ברוב הפעמים, אבל אני לא יודע איפה אנחנו נמצאים! ואיפה פייפר ואסיה!\" רטן לי.
\"אולי אני יכולה לעזור?\" שאל מישהו. זו הייתה עין ענקית שהציצה מבעד לחלון הזכוכית של החדר.
העין התרחקה מהם, היא הייתה שייכת ל-ילדה?!
אנדי לא היה בטוח שזו ילדה. היא הייתה ענקית, בגובה חמישים מטר לפחות. היה לה שיער בלונדיני אסוף בקוקיות ועיניים גדולות בצבע סגול.
\"את ענקית!\" צרח אנדי.
\"לא יפה.\" אמרה הילדה, היא נטלה את אנדי והניסה אותו לתא שיזוף קטנטן. הכל התערפל ו…הילדה הוציאה אותו משם לבוש בשמלת בלרינה כחולה!
\"היי! אני מתנגד!\" רטן אנדי.
לי הזעיף פנים לעברו. \"שלום חמודה, את יכולה להוציא אותנו מכאן?\" שאל.
הילדה הרימה גבה. \"לא-בובות?\"
\"בפעם האחרונה שבדקתי, לא.\" אמרה רבקה.
\"לשמור על בובות! ללכת למיטה!\" פקדה הילדה. \"אני שרלוט, אמא, אתם ילדים.\"
אנדי הרגיש כמו תושבי ליליפוט ליד גוליבר, רק עם ילדה ענקית ששמה שרלוט וחמישית מכשפים.
שרלוט נטלה את סנדרה והכניסה אותה למיטת פלסטיק יחד עם יוגי. היא הכניסה גם את לי ורבקה. לאנדי אמרה:
\"לא מתנהג יפה, נרדם בחוץ.\"
המשפט לא היה ברור לו עד שהילדה השכיבה אותו על המיטה שלה.
\"לא, לא לא! אל תעשי את זה!\"
הילדה כבר נשכבה עליו.


תגובות (3)

שתקום! היא תשבור לאנדי את העצמות!!!
מסכן שלי….
תמשיכי!!!

18/07/2014 15:39

אנדי בשמלת בלרינה כחולה- זה משהו ששווה צפייה ><
תמשיכי!!

18/07/2014 16:22

בית בובות ענקי עם בובות שחיות, היא לא חושבת שזה מטריד??
תמשיכי!

18/07/2014 16:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך