Moon Llight
אני עדיין צריכה עוד דמויות!
שם מלא:
גזע: (ערפד, איש זאב, בן אנוש)
גיל: 15-17
מראה:
אופי:
רקע:

על הירח במלואו, והעטלף במעופו-1 (ההרשמה עדיין פתוחה)

Moon Llight 13/11/2013 955 צפיות 21 תגובות
אני עדיין צריכה עוד דמויות!
שם מלא:
גזע: (ערפד, איש זאב, בן אנוש)
גיל: 15-17
מראה:
אופי:
רקע:

לאוטובוס עולה ילד חיוור עם שיער אדום בתספורת אימו, שרירי נרפים מאט, "בן אנוש" אני אומר לעצמי בלי קול. אבל בהחלט דובק בו שאריות של ריח ערפדים. ריח הערפדים מאוד דומיננטי, יכול להיות שהוא נמצע במחיצתו של ערפד במשך אפילו פחות מדקה, בני האנוש לא מכירים את ריח הערפדים, או שאולי האף שלהם לא מספק מפותח בשביל לקלוט אותו. זה מצב בעייתי. אם הם יכלו להריח אותו בבירור כמונו אולי היו נמנעות כמה רציחות אכזריות. בני האנוש המסכנים וצרי המוחין, אין להם מושג שיש בעולם הזה יצורים שמהירים מהם פי מאה וחזקים פי אלף, ומסתכלים אליהם בתור חטיף פונטנציאלי. ברור יש גם אנשי זאב שפוגעים בבני אנוש, אבל לפחות אנחנו מספיק תרבותיים כדי לנסות למנוע את זה. הנער אם השיער האדום בוהה בי במבט מוזר, מין שלוב של סקרנות והפתעה. מה הוא רוצה מהחיים שלי? אלא אם כן…
לוק סיפר לי פעם שיש מעט מאוד בני אנוש שיכולים לראות על-טבעיים ולהבין מה הם באמת, הוא אמר גם שרוב האנשים האלה מסיימים בבית משוגעים, ואם לא, אז הם מרגישים שהם לא בסדר, או שהעולם לא בסדר בגלל שהוא לא מקבל אותם, הם נהיים אנשים מתוסכלים ומרירים. הנער הזה בהחלט נראה כמו מישהו מתוסכל מהעולם. והוא בהחלט בוהה בי כאילו אני הדבר הכי יחודי ומרתק שהוא אי פעם ראה. אני צריך לשבור את התחושה הזאת…
"אני וויל" אני אומר ומושיט את ידי ללחיצה, בדרך כלל אני ממש לא מציג את עצמי, או מתנהג בחרתיות מכל סוג. אבל נראה לי שזה מקרה יוצא דופן, הוא בוהה ביד שלי "אני לאו" הוא כמעט לוחש שלי ללחוץ את ידי, אני מחזיר אותה לכיס הקפוצ'ון, "אז, גם אתה חדש פה?" אני מסה לפתח שיחה. הוא מניד בראשו לחיוב, ועדיין לא מתיק את מבטו מעיני, "אתה מדבר" הוא לחש לעצמו, אמלא השמיעה שלי היתה כל כך חדה מאז שהשתנתי לא הייתי שומע את זה. אני מתכוון לענות לו שהריח מתחזק, הנה מגיע מה שגרם ללאו להריח ככה. לוק טבעוני, הוא גם פציפיסט, במילים אחרות, הוא מתנגד לפגיעה בכל יצור חי
מזל שטכנית ערפדים לא חיים


תגובות (21)

*בחרתיות-(?)
בכל אופן, רציתי לכתוב דמות אתמול אבל הייתי עייפה מידי, ועכשיו אין לי זמן -,-
יש מצב אני כותבת אותה מאוחר יותר (?)
בכל מקרה, נשמע מעניין D=

13/11/2013 22:20

בחברתיות…
ואין בעיה, רק משתדלי היום כי אני רוצה להעלות עוד פרק בערב.

13/11/2013 22:23

רשמתי לך בהרשמה הקודמת., ותמשיכי!

13/11/2013 22:23

עדיין אין לי מספיק דמויות…

13/11/2013 22:25

שם מלא:אלטלנה
גזע: אפשר חצי ערפדית וחצי זאב??????? ואם לא לא כול כך משנה לי
מראה: עיניים שחורות ושיער חום בהיר, יש לה צלקת קטנה ליד העין וקעקוע של חצי זאב וחצי ערפד(אם היא חצי ערפדית וחצי זאב)
אופי: נחושה, חכמה,מעצבנת קצת לפעמים,אם היא כועסת על מישהו הוא מסכן,היא זריזה,מבודדת קצת,סומכת על מי שעוזר לה ונתן בה אמון,ובעיקרון שונאת את הצבעים ורוד סגול ושחור כי מעצבן אותה לראות אותם בעיניים שלה
רקע:את מוזמנת לעשות מה שאת רוצה
ושכחתי גיל:בת 16 חודש ויום

נ.ב. אם זהלא מסתדר אני יכולה להביא לך עוד דמויות פשוט תכתבי :)

13/11/2013 22:44

אני כבר ארשום ערפד ( את צריכה דחוף ערפד נכון ? מה את הכי צריכה ?)
עוד שעה ככה.
בסדר ??

13/11/2013 22:50

אנינאיאנאינאיאננאיאנאינ!!
___________
שם מלא: אדריאנה קולינס
גזע: נערת זאב
גיל: 15 :>
מראה: שיער חום מתולתל אבל לא נפוח, עיניים חומות בהירות בצבע דבש, עור שזוף[נו מה :P], נמוכה לגילה, רזה.
אופי: סגורה, מתבודדת, מתעצבנת בקלות, עדינה, כשמכירים אותה חברותית ומצחיקה אבל עדיין סגורה.
רקע: יתומה, גודלה על ידיי דודה[האיש זאב, תמציאי לד פרטים, חיחי], התאהבה בערפד שמת[בואי נסכם עוד פרטים על זה :> אני ממש רוצהשהיא תהיה דמות חשובה :/ ].
_________
טם טם טם דמות דיכאונית בשטח XD
טוב, אז אממ. זהו :> רוצה עוד?

13/11/2013 23:10

את שומרת לי?
כי אני עכשיו נכנסת למחשבבב

14/11/2013 05:03

שם מלא: נאקו מייטר.
גזע: בן אנוש
גיל: 17
מראה: שיער חום פרוע, עיניים גדולות בצבע ירוק-אפור שתמיד מלאות בסקרנות, גבוה, אצבעות דקות, קל למצוא חיוך על פניו.
אופי: חברותי, אמיץ, מצחיק, סקרן ביותר, הוא די כריזמטי, כך שהוא יכול להוביל אנשים לעשיית דבר חיובי ולשכנע טוב במיוחד, חייכן, זריז, מבולגן, הוא מסוגל להיות נורא חולמני ו'להיעלם' מהעולם, נאמן, מתוחכם וחכם, לפעמים כאשר מעצבנים אותו הוא יכול להיות ממש תוקפני ואגרסיבי.
רקע: הוא חי רגיל, עד גיל 6. בו הוא החל לראות מפלצות על טבעיות בכל מקום. הוא די שנא את הוריו, אך כאשר החל לראות את היצורים המוזרים, הם הכניסו קצת אור לחייו. הוא תמיד ניסה לעקוב אחריהם, אבל הם נעלמו. כאשר סיפר זאת לאחיו הגדול, היחיד שאי פעם ממשפחתו שבטח בו, הוא חשב שהוא עובד עליו. אחריי כמה פעמים בנאקו סיפר שוב ושוב על היצורים המוזרים, אחיו החליט לנקוט צעד ולספר להורים שלו על זה. הוא חשב שזה לטובת נאקו. הוריו הבינו את המתרחש, ורק בגיל 11 דיברו אותו על ה'הזיות' שלו. נאקו ניסה לשכנע אותם שהם אמתיות, הוא ניסה לבדוק כיצד להראות להוריו שהם קיימים. הוא ניסה כל מיני דרכים מתוחכמות לעבוד על היצורים כדי שיוכל להתקרב לפחות לאחד מהם, אך כל ניסוי ניחן בתוצאה כושלת. הוא התרחק ממשפחתו, והתחיל להסתובב יותר בחוץ. אומנם היו לו מעט חברים, אך בזכות היצורים תמיד חיוך נראה על שפתיו. הוא אהב אותם, והם נורא סקרנו אותו.
החלום שלו הוא לראות אחד מהם מקרוב, ולהיות חברו הטוב ביותר.

אוקיי.. פשוט הרגשתי שאת חייבת דמות חברותית בסיפור שלך (:
נאקו! נאקו! נאקו!

14/11/2013 05:33

אוקי, אני אכתוב עכשיו… (אשתדל שיצא מוצלח..)

14/11/2013 06:06

אין לי כוח לכתוב דמות אבל אני מחכה להמשך!

14/11/2013 06:23

מממ.. אפשר יצור משני?

14/11/2013 06:24

אני לא כותבת דמות בסוף (סורי סורי סורי>.<) אני לא מצליחה…
:(

14/11/2013 06:29

בקשר לנאקו. הדמות לגמרי מגניבה. אבל יש לי כבר אתלאו שרואה על-טבעיים. אם את יכולה לשנות את הגזע שלו לעל-טבעי זה יהיה מצויין.

אין דבר כזה בני כלאיים!!! אנשי זאב וערפדים לא מסוגלים להאתהב. אני לא מדברת על משהו נפשי. זה לא אפשרי מבחינה רפואית. יש הורמונים מסויימים שהמוח מפריש שאתה מאוהב. והורמונים שהוא מפריש שאתה כועס. זה כמו להגיד שתנין ואריה יהיו חברים הכי טובים!!!

ערפד בן!!!!!!!!!!

14/11/2013 07:47

איזה דמויות את עוד צריכה?

14/11/2013 08:37

ערפדים, גם בנות וגם בנים.
ערפדים ערפדים ערפדים
אני סומכת אליך שתעשי לי ערפד מגניב כן?
רק תאשי אותו שתקן כזה.

הערה כללית: לא כל הערפדים חיוורים, ולא כל אנשי הזאב שזופים נורא!

14/11/2013 08:49

שם: ווריל רליס (כן…. חשבתי על שם מוזר.)
גיל: 16.
ערפד.
מראה: שיער שחור פרוע, עיניים כחולות קרות ומפחידות בדרך כלל.
אופי: שקט, חכם, שונא להיות בחברת הרבה אנשים אבל גם לא אוהב להיות לבד.
רקע: הוא היה ילד רגיל וטוב, שלא ממש התייחסו אליו בבית ובבית הספר. בגלל זה לא היה לו קשה לצאת מהבית, ושינשכו אותו. מאז שהוא ננשך הוא הפך לטיפוס ממש שקט ומופנם ולמעשה קצת פחד מהרצון שלו לדם.

14/11/2013 08:57

אני צריכה לשנות טיםה את המראה…
תיארת פחות או יותר את וויל…

14/11/2013 09:01

אבלאבל… בבקשה :

14/11/2013 12:30

לאווווו רק עכשיו ראיתי את הסיפור…. תודה שקיבלת את הדמות שלי אני גאה בעצמי…. וישלו שיער אדום…. אני שמח שיש לי עוד לקרוא

14/11/2013 13:15

אתה צוחק עלי?
אני כל כך מאושרת שנתת לי דמות עד שהייתי מכניסה אותו גם אם הוא היה דובון אכפתלי וורוד!

14/11/2013 13:22
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך