yarden086
לא כזה מעניין אבל חשוב שתדעו את הדמויות... (:

עייני השטן המהפנטות פרק 3 – הצטרפתי אל הכוחות המאוחדים

yarden086 16/03/2014 780 צפיות 2 תגובות
לא כזה מעניין אבל חשוב שתדעו את הדמויות... (:

-ליסה-
טוב, זה הקטע שאני אומרת לכם שהצטרפתי לקבוצה הזאת, למרות שלא הבנתי מה קרה באותם שניות, כנראה הכישרון הרפלקסי שלי הרשים אותם, ואיכשהו הסכמתי ללא חשיבה להצטרף לקבוצה הזאת " קבוצת ציידי שדים ורוחות" היא מורכבת מ-8 אנשים כולל אותי . אני אספר לכם קצת על חבריי לקבוצה שאני נמצאת בה:

צ'ארלס- הוא ראש הקבוצה , הוא לטענתו הכי חזק ומאומן, הוא המאמן של כולם במתחם ,והולך להיות גם שלי , איזה מזל שהם מתחילים להתאמן בדיוק בזמן שאני מסיימת ללמוד בחטיבה. יש לו שיער שחור קצוץ ועיניים חומות בהירות והוא די שרירי.

אליס- לדעתי היא חברה טובה של צ'ארלס כי ברגע שנפתחו האורות אז, יכולתי לראות שהם מחזיקים ידיים ביחד. יש לה שיער שחור עם קצוות כתומים ועיניים חומות יפות.

בובי- הוא הבחור שהצמיד לי סכין לצוואר (לא שאני שופטת או משהו), הוא נראה כמו בחור מוזר ומשועמם שמחכה לקצת אקשן. יש לו שיער חום שמסתיר את הפנים ועיניים כחולות .( נראה לי ,השיער מסתיר לו גם את העיניים).

אנג'ל- היא בחורה יפה בקבוצה עם שיער צבוע בלבן ועיניה בצבע טורקיז – תכלת מהמם היא קשוחה וחזקה , ומאומנת טוב כמעט כמו צ'ארלס.

מייקל- הוא הבחור שהצמיד את הידיים שלי לגבי,יש לו עיניים חומות וגם שיער חום נראה שהוא אוהב את אנג'ל בסתר ומנסה להתיידד איתה , הוא טוב בהרמת משקולות ונשיאת דברים כבדים. ( שרירי :) )

ווילו – היא קצת ביישנית אבל שמגיע קטע אחד מספיק רציני ,היא יכולה להראות שהיא שווה .היא גם חזקה ויש לה שיער ג'ינג'י טבעי מקסים ועיניים כחולות בהירות.

ג'ון -הוא הבחור המצחיק , תמיד יש לו חיוך על הפנים , במיוחד בקטע שהוא הוא ראה שכיסחתי למייקל ובובי ת'צורה (חח…). חוץ מקטעים מפחידים שבו הוא מפוחד כמו תינוק , יש לו שיער שטני ועיניים ירוקות בהירות.

ליסה(אני) – טוב, אני ילדה מסתורית לדעתי ,ודי סקרנית אני גם קצת מוזרה ואני לא נכנעת מהר, במיוחד אם מדובר באהבת אמת למישהו , אה ואני גם מצחיקה (:

האימונים שלי יתחילו מחר אחרי הלימודים , מעניין אילו נשקים להריגת שדים ורוחות יש להם..


תגובות (2)

תמשיכי ^^
אה אופס פיספסתי פרק חח..

16/03/2014 20:50

המשך!

20/06/2014 23:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך