סיפור שאח שלי הכתיב לי. תהנו.

ילדהמוזרהמאוד0-0 28/04/2015 753 צפיות 7 תגובות
מה דעתכם?

אגדי האופל, גרגנטס, החליט לתקוף את אומת האור.
בהתחלה זה לא היה כזה קשה, אבל אחר כך זה הפך לנורא. האופל לקחו יצורי אור בשבי. ולא רק יצורי אור אלא גם יצורי קשת. אז יצורי הירח ניסו לתקוף והצטרפו לפלישה.
יצורי הירח שברו את לוח השמש, בלי לוח השמש האור של השמש לא נותן ליצורי האור מגן.
פניתי אל אגדי האור וויזד ואמרתי: "תכין לנו לוח שמש חדש."
הוא לא יכל, משום שיצורי השמש לא יכלו להצטרף בגלל שאם הם יעזבו את השמש אז הקרניים של הירח היו מקרינות אל יצורי והם היו מתחזקים.
מכאן נמשכה המלחמה אלפיים שנה, ואז נבחר מישהו ללב הירח. ומי זה היה? נסיך האופל. נסיך האופל הפך ליצור ירח, מה שהפך אותו לנסיך הירח הראשון.
אבל המלחמה עדיין נמשכת, וצד האור ימשיך להילחם.


תגובות (7)

אם אח שלך בן שמונה מינוס הייתי אומר לו כל הכבוד. אם הוא לא, הייתי אומר לו שזה צעד מאוד טוב יחסית לסופר מתחיל.
אף על פי שהייתי מציע לו לקרוא עוד סיפורים.
העלילה הייתה יכולה להיות טובה מאוד בידיו של סופר מקצוען בעל דמיון רחב ידיים, ראש פתוח, והמון קסם בכיסים.
אם תשאל אותי, עלילה זה הצעד הראשון בהפיכתו לסופר, הצעד השני הוא הפיסוק, השלישי הכתיבה, והרביעי הסיפור. החמישי הוא הצעד הקשה מכולם, להמשיך לכתוב. עבודה מיאשת אך מהנה באותו הזמן.
תמסור לו ד״ש ממני.
-קולד

28/04/2015 15:28

סליחה, לא שמתי חב שאת בת. פשוט להפכי את כל הזכר לנקבה… סליחה שוב.

28/04/2015 15:28

אח שלי הוא בן שבע והוא עדיין לא גמר את כיתה אל"ף.

28/04/2015 15:33

    אופסי…
    זה שלח לי את התגובה לפני שגמרתי אותה. בכל מקרה, זה ההמשך.
    אח שלי משחק כל הזמן במשחק שהוא המציא בשם 'משחקי דמיון.' היום הוא ביקש ממני לכתוב סיפורי על משחקי דמיון וככה הגיע לאתר הסיפור הזה.

    28/04/2015 15:37

אה… אם הוא אי פעם ישחק במשחק אונליין באתר, אצטרף, אני חושב…

28/04/2015 17:07

    המשחק הזה הוא סוג של משהו שהוא עושה לבד.
    הוא משחק עם הדמיון שלו.

    28/04/2015 17:24

קודם כל, הרעיון ועלילה מאוד יפים, ילד מוכשר:)
דבר שני, גם אני פעם הייתי משחקת בדמיון עם סיפורים ודמויות (נתתי לזה שם אחר), עכשיו אני עושה את זה בסיפור שלי.

28/04/2015 17:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך