נערת הזהב…9
בימים הבאים דניאלה לא נתקלה בשון למעט בישיבות ,
העוינות שלו כלפיה נפחתה בצורה דרסטית אך עדיין הקור והניקור היו שם .
לעומתם רון ודניאלה התקרבו עד מאוד הוא נהג לבקרה כמעט כל ערב והם טיילו במשך שעות ושוחחו ביניהם .
הם טיילו על שביל הגישה לחדרה החושך וריח הגשם באוויר גרמו לדניאלה ליהנות מכל שנייה בשיחה, "שון רואה אותי ממלא מקומו בזמן היעדרו , כנראה שלא נתראה מס' ימים " אמר , דניאלה ניסתה להראות פחות התעניינות בשון אך סקרנותה גברה .
"שון לא יהיה כאן?" שאלה. "
פעם בחודש הוא יוצא ל5 ימים , בגלל שקודמתי אני יחליף אותו" אמר בחשש .
"אתה לא שמח" ענתה,
" אף פעם לא עשיתי את זה לפני כן , הפחד ממשהו חדש זה הכול " אמר ,
דניאלה הרגישה אליו רגשות של אחות היא אחזה בידו וגרמה לו להביט בה , "אתה תצליח , חוץ מזה אני כאן לעזור לך בכל דבר שתצטרך " .
רון התקרב אליה ומבטו לא מש מפניה , הוא הניח את ידו על לחיה ודניאלה עצמה את עיניה בחוזקה היא הורידה את פניה לרמיזה שאינה מעוניינת ורון בתגובה חשב שזו ביישנות והרים את פניה , "רון " , קולו של שון הגיח מהאפלה .
"לעזאזל " חשבה דניאלה היא התרחקה מרון במהירות רון הביט בדניאלה ועיניו שידרו פגיעה כאשר התרחקה ממנו .
שון עמד מולם בוחן , " בן מחפש אותך " אמר . היא לא שמעה בקולו נימת כעס הוא היה רגוע הבחינה ועיניו נאטמו היא לא הצליחה להבין מה עובר עליו וזה שיגע אותה .
רון הנהן לעבר דניאלה ונעלם בחושך .
שון הביט בה לרגע והחל לחזור אחרי רון , "חכה רגע שון " שון נעצר והסתובב להביט בה כשידו האחת כרוכה סביב חבל נשקו והשנייה מאוגרפת לצידי גופו, "אל תכעס עליו " ביקשה "זה לא כמו שזה נראה " החלה להסביר .
"אל תנסי להתחיל לתרץ לי " החל לומר והיסס כיצד עליו להגיב? מצד אחד הוא הרגיש קירבה אליה הם היו יחד הוא נישק אותה ישן איתה , הוא הרגיש שהיא שייכת לו ,ומצד שני היא לא . היא הבהירה לו את זה טוב מאוד . איך הוא נכנס לבוץ הזה שנקרא דניאלה? שאל את עצמו .
"שון לא היה ביני לבין רון כלום אני…" החלה לומר אך שון קטע אותה ,
"תחסכי ממני את התירוצים האלה , את גרועה . את נהנת מכל היחס הזה , מפלרטטת איתו בלי סוף ומצפה שהוא יחזיק מעמד , את פשוט " הוא לא סיים את המשפט כאשר היא ניסתה להעיף את ידה לפניו , שון נאחז בידה בחוזקה פיו נסגר ולסתו התקשחה .
"הלוואי שפרה תחרבן לך על הראש , שתבלה את כל החופשה שלך בשירותים , יאיר אידיוט שכמוך " קיללה אותו דניאלה . דמעות החלו לרדת על פניה והוא ראה אותן . שון שיחרר את ידה ולנוכח הדמעות ליבו נשבר . הוא מבולבל , כעוס מתחרט ועצבני התרחק משם שון וחזר למשרדו של בן .
דניאלה נכנסה לחדרה ודמעותיה לא הפסיקו , היא פגעה בו , מעולם לא הצליחה לפגוע באדם במכוון ובו כן .
היא שכבה במיטתה מחבקת את סמיכתה ומודעת היטב מדוע בוכה , לא בגלל שחשבה שפגעה בו , אלא כי ליבה נקשר לליבו , היא מאוהבת בו הבינה .
הוא הרגיש נבגד בדיוק כמו שהיא הייתה מרגישה אם היה קורה ההיפך .
לאחר לילה כמעט ללא שינה ומחשבות גרועות ביותר קמה דניאלה ליום חדש , היא התארגנה טפטפה טיפות עיניים לעיניה הנפוחות ויצאה לישיבה , כשנכנסה הבינה דניאלה שחופשתו של שון החלה , רון ישב לצד בן וכתב לפניו מסקנות שנאמרו בקול . "ההתרעות החלו לרדת , לפי המודיעין שלנו הם נסוגו " אמר אחד המפקדים .
"זה מה שהם רוצים שתחשבו " אמרה דניאלה , כל מבטי המפקדים הופנו במצח מקומטת אל דניאלה , רון הביט בה והיא ראתה בעיניו את הבושה .
"השקט הזה הכול מזויף , הם מתכננים בקפידה את ההתקפות שלהם , הם די בטוחים מי המודיעין שלכם אצלם , אני ממליצה להודיעה למודיעין להפסיק ליצור קשר בזמן הקרוב , אם הם ייחשפו כל התוכנית שלכם לא תצא לפועל " אמרה והביטה לעבר בן . בן הנהן והמשיכו בשיחות בהמלצת דניאלה.
לאחר יומיים…
דניאלה ישבה על ספסל ממול לגבול הצופה לגבעה והביטה בשמש שוקעת מאחורי עננים כבדים המאיימים לגשם .
"מרגיע " אמרה אנה , היא התיישבה ליד דניאלה והביטה גם היא . דניאלה הביטה באנה וראתה פנים מוטרדות , "מה קורה? " שאלה .
"שון לא תמיד היה כזה " החלה לומר , דניאלה החזירה את מבטה אל הגבעה ושתקה . "הייתה לו חברה , יפה מאוד נדמה לי שדוגמנית . היא הייתה מגיעה לעיתים רחוקות לבקר אותו בסופי שבוע וכאשר הוא היה יוצא תמיד היה מבלה איתה . אבל היא לא העריכה אות כלל , חשדתי שהיא לא כנה כאשר יום אחד ניסיתי להשיג אותה בשבילו , ענה לי גבר . לא סיפרתי לו פחדתי שזה ינפץ אותו . הוא גילה את זה לאחר שבועיים שהפתיע אותה בחופשה משותפת לחו"ל , הוא נכנס לדירתם ומצא אותם יחדיו . כמובן שגרם לשבר באפו של הבוגד . איימו לפתוח נגד שון תיק אל בגלל היותו מפקד מבצעי בבסיס כזה חשוב לא נותרה להם ברירה והם ויתרו . היא כמובן ניסתה לחזור אליו וחיפשה אותו בכל שנייה , אבל הוא סירב להקשיב לה . הוא היה מוכן לעזוב בשבילה את הקריירה שלו את משפחתו הכול והיא נתנה לו חרא במקום . כלבה מטומטמת " קיללה אנה ,
דניאלה הביטה באנה בשעשוע , "מצטערת , אני עדיין כועסת . מאז הוא ניהיה אדם קשה , כמו שאת רואה לא חסר בנות בבסיס ,שון הוא בחור נאה וגבר אמיתי מאוד , בנות היו כרוכות אחריו והוא התעלם מכולן . ניהיה קר קשה ואטום . אני והוא חברים כבר כמעט 7 שנים , חברים טובים . אני יודעת עליו הכול , והוא עליי .הרבה פעמים חשבו עלינו כזוג אך מיהרנו להכחיש . אנחנו כמו אחים " אמרה במבוכה. דניאלה שתקה , ואנה הייתה בטוחה שדניאלה לא הייתה מעוניינת לשמוע זאת , היא קמה ממקומה והחלה לפסוע , "אנה? " אמרה דניאלה לפתע , "תודה " .
אנה חייכה את החיוך הרחב יותר שלה ודניאלה הופתעה . לאחר שעה עמדה דניאלה מול המראה ועצמה את עיניה , היא התרכזה בשון , וליבה ביקש אותו . היא פקחה את עיניה בדירתו , בחדר ריק . רעש הטלוויזיה מהסלון העיר אותה מההלם ודניאלה יצאה בשקט , היא הלכה במסדרון החדרים ויצאה אל סלון גדול , הוא ישב גב אליה שותה בקבוק בירה ואוכל פיצה מקופסא , זה היה מצחיק לראות אותו חי חיים רגילים חשבה דניאלה . "מה את עושה כאן ? " שאל בקור לפתע , הוא לא הסתובב להביט בה , או לא קם ממקומו , כיצד ידע שהיא שמה? שאלה את עצמה . "איך הבחנת " שאלה .
הוא לא ענה לה , שון הניח את הפיצה לקח עוד לגימה מהבירה וגם לשטוף ידיו . "שאלתי מה את עושה כאן " עכשיו הוא הביט בה מבטו אטום וכעוס , היא הביטה בו זיפיו הוארכו במקצת ובגדיו מרושלים , היה מוזר לראותו מוזנח בצורה ביתית כל כך . היא הרימה את עיניה לעיניו ולא ראתה טיפת רוך . "באתי להסביר מה באמת קרה " החלה לומר . "אני לא מעוניין לשמוע " החל לומר . "שון אל תגרום לי להשתמש בכוח , אתה תצטרך להקשיב לי במוקדם או במאוחר " איימה .
"מה את אומרת " החל לומר . "בואי נבהיר משהו , אל תאיימי עליי ואמרתי לך אני לא מעוניין להקשיב לך " סיים והתרחק לכיוון הספה .
"אתה ביקשת את זה " לחשה לעצמה ונגשה אליו , היא נצמדה אליו ופיה מחץ את פיו , ידיה נכרכו סביב צווארו והיא נצמדה אליו. שון לא הגיב אליה שפתיו היו נוקשות אך לאחר מספר שניות הוא נשק לה בצורה עיוורת מהופנט משפתיה ממתיקותה מריחה . הוא התיישב על הספה והיא עליו , לאחר שעצרה לנשום אויר השעינה את מצחה על מצחו והביטה בעיניו , "אתה יאיר , קצת אידיוט אבל יותר מכל אתה חסר טקט " אמרה מגחכת , "שון , לא התנשקתי עם רון . הוא ניסה אבל לא נתתי לו . אני לא רוצה אותו , הוא חבר טוב וזה הכול " אמרה מהופנטת מעיניו . הוא האמין לה , הוא ראה בעיניה. "אני קנאי דניאלה את צריכה לדעת את זה עכשיו , לפני שאת נכנסת לבוץ איתי , אני רכושני ואני קנאי , אני רוצה אותך כל רגע בטווח העין שלי " הודיע לה . דניאלה לא חשבה כלל ונשקה לו לאות אישור . עד לחדרו הספיקו שון ודניאלה להוריד אחד השני את בגדיהם , הוא הפילה על המיטה והיא צחקה לנוח גובה ואורך המיטה . "אני בן אדם גבוה " תירץ וחייך אליה. היא פקחה את עיניה ולקח לה כמה שניות להבין שהיא לא בחדרה בבסיס , היא נמצאת בביתו של שון בזרועותיו , נשימתו חיממה את עורפה החשופה . היא הסתובבה אט ופניה כעת היו צמודות לפניו , הוא פקח את עיניו לאט ומצא אותה מביטה בו . לאחר מס' דקות של שקט הוא העביר את שפתיו בעדינות על שפתיה והתוודה "אני אוהב אותך " . "נדמה לי שהרגע סלחתי לך על היחס הראשוני שלך " אמרה מובכת . "זה אומר שגם את? " שאל , "תבין לבד " אמרה צוחקת . "אני אגרום לך להודות שאת אוהבת אותי " הכריז שון וניצוץ מלחמה הופיע בעיניו , הוא התרומם מעליה והחל מדגדג אותה . צחוקה נשמע ברחבי הבית , "שון די אני לא עומדת בזה " אמרה צוחקת . "אני נכנעת אני אוהבת אותך אידיוט " אמרה לבסוף מתנשפת . "יפה מאוד אישה , עכשיו בואי הנה " אמר ומשך אותה לנשיקה סוחפת .
השבועות עברו ודניאלה הרגישה את זה הולך ומתקרב.
"שון אני צריכה לדבר איתך לפני הישיבה " ביקשה דניאלה . "אהובה אני לא יכול כרגע , מצטער מצטער מבטיח לפצות " התנצל שון בטלפון . היא ידעה שהרעיון שתעלה בישיבה תפוצץ את המערכת יחסים הכי מדהימה והנפלאה שהייתה לה אי פעם ,
ליבה יתנפץ ברגע שהתכנית תצא לפועל אך אין ברירה אחרת . ביטחונו וביטחון החיילים קודם לאהבתה .
תגובות (9)
הלב שלי כזה בום בום בום בוםבוםבוםבובםבובם….
*^*^*^*^*^*
דייי…!! אולי אני אחטוף את דניאלה וזהו, יותר עדיף…
תמשיכייייי כברררר!!!! למה לתת לי לנו לעולם לחכות!!!???
(קצת פספוסי אותיות אבל נסלח)
וואיי עוד לא קראתי ואני נכנסת לפרק אני ישר כזה .. אלוהים היא העלתה !!
אמרתי לעצמי אין מצב היא פרשה , חמש חודשים כמעט ולא היית !!
אני לא סולחת לך על זה שנעלמת :(
היייייי
אני באמת מצטערת על העילמות
מבטיחה לפצות אתכן :)
כדאי לי חחח :( :( :(
לך **
ואחרי העלמות כמעט של חצי שנה את שוב נעלמת :/
רררר :
הייי זוווכרת אותנו ?!?
היי
כןןןןן אני זוכרתתת
ואני מצטערתתתתתתתתתתתת
אני מבטיחה לעלות את ההמשך! מבטיחה מבטיחה מבטיחה
אני מצטערת שאני מאכזבת אתכםםם